Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Dnes
  2. Lamborghini je nejnovějším výrobcem automobilů, který obnovil svou firemní identitu jemně aktualizovaným logem. Nenápadně přepracovaného zuřícího býka uvidíme nejen na digitálních kanálech společnosti, ale také na skutečných autech. Je pravděpodobné, že náhrada Huracan a plug-in hybrid Urus budou prvními, kteří získají aktualizovaný odznak později v tomto roce. Ale změnilo se přesně? No, moc ne. Písmo „ Lamborghini “ je nyní o něco širší než dříve. Černá a bílá zůstávají primárními barvami – „symbolizují jasnou identitu značky“. Žlutá a nový zlatý odstín slouží jako akcentní barvy. Zajímavé je, že italská exotická automobilka také hodlá používat legendárního býka bez štítu, ale to […] Článek Nové logo Lamborghini vypadá hodně jako staré logo se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
  3. No jjá bych primárně viděl problém v tom vstřikovači, resp, že není nakodovaný. Případně udělat pořádnou diagnostiku, jestli nejsou i jiné vstřiky v háji.
  4. Dobrý den, já nakonec musel vyměnit vstřiky všechny. Chtěl jsem ušetřit, ale ten zvuk motoru byl šílený. Předpokládám, že servisák ví, že se nové, nebo repasované vstřiky musí vždy přes diagnostiku nakódovat. Já mám nyní 1200 km po opravě a zatím vše v pořádku. Hezký den
  5. Evropským komisařům, mimo jiné i Věře Jourové končí pomalu, ale jistě mandát v EK, i když možné je všechno, tedy i to, že někteří členové komise se tam mohou dostat znovu, Ursulu von Der Layenovou jako popř. staronovou šéfku EK nevyjímaje. No a i zmiňovaná Jourová se tak trochu rozpovídala o Green dealu, ačkoliv to jistě není její stěžejní obor. Na otázku novinářů, zda podle ní po červnových volbách do Evropského parlamentu dojde k revizi Green Dealu, Jourová odpověděla: „Co bych já udělala, kdybych na to měla vliv, tak bych asi trvala na tom, aby se udělaly precizní dopadové studie jednotlivých klíčových částí, zejména emisních povolenek a zásahu do průmyslu." Na otázku, co by takové studie měly obsahovat, Věra Jourová odpověděla: "Dopady na regiony, na vrstvy obyvatel a na sektory a na průmysl. Musím říct, že už když jsme to schvalovali, tak mně osobně tyto opravdu podrobné studie chyběly. A říkala jsem, že nastane doba, kdy si budeme muset ujasnit na základě dat a faktů, jestli mají pravdu ti, kteří říkají, že Green Deal zlikviduje evropský průmysl, nebo jestli mají pravdu ti, kteří říkají, pojďme to vydržet, technologie jdou kupředu a dostaneme tím konkurenční výhodu i globálně. Myslím si, že je potřeba se dozvědět, jak to vlastně je, protože i v oblasti zelené dohody slyšíme příliš mnoho aktivismu a fanatismu a příliš málo faktů. A jedním z faktů je, že pokud Unie zavádí nějaká opatření směrem ke snížení klimatické katastrofy, ano, tady použiji toto silné slovo, tak to vždycky doprovází finanční podporou, což se děje i tady, ale moc se o tom nemluví." Jen by mě zajímalo na čí popud a pod čí kuratelou členové EK jednali, tak jak jednali, když dnes se pomalu každý z nich omlouvá, a sype si popel na hlavu, že se to zatím až tak moc s Green dealem nedaří. Novinář Milan Smutný k tomuto tématu napsal výstižný článek, kde ty některé dopady, které si EK raději asi ani nechtěla zadávat pojmenoval, no a není to rozhodně veselé čtení. Ostatně co je dnes veselého, nebo pozitivního v tom, co dnes řeší a projednává EU, EK, Europarlament nebo Rada Evropy??? To bychom museli dlouho hledat, jako tu pomyslnou jehlu v kupce sena.... https://medium.seznam.cz/clanek/milan-smutny-sokuji-zpoved-mistopredsedkyne-ek-v-jourove-o-nerealnosti-tzv-zelene-dohody-eu-59345#utm_source=subscription_notification&utm_medium=email&utm_campaign=subscribe
  6. Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Měla jsem stejný problém na dálnici jak popisujete. Dala jsem auto do servisu, vyměnil vstřik 3 válce. Už po cestě domů se mi nelíbil zvuk motoru, strašně klepe. Když mám nižší otáčky třeba 1500 tak mi klepe celé autoa hrozně duní. Ok dojela sem domů bez chyby. Dnes ráno jsem nastartovala, otáčky klesky, motor cuknul a opět vyskočila chyba motoru a bliká kontrolka žhavení. Servisak mi řekl že to může být elektrika. Co myslíte? Nebo to udělal špatně?? Děkuju za odpověď
  7. Včera
  8. Podívej se jestli nemáš upadlý ventilek odvětrání víka ventilů. Pokud jen visí na hadičce, může to dělat taky problémy v sání.
  9. niektore prispevky su smiesne, ale celkovo otazka spotreby je tazko zodpovedatelna casto nezalezi len ako rychlo idete, ale hlavne ako rychlo dosiahnete tu rychlost ked jazdite po horach, plati to dvojnasobne (ja v okoli Popradu: cesta do prace 5,5-6l ... cesta z prace domov 7-8l - 20km a prevysenie 150m) ja mam s3 140kw dsg 7st 4x4, priemerna spotreba v teplych mesiacoch necelych 7l, v zime 8 - 8,5l ... po dialnici som este nemal pod 7,5 - ale niesom typ cloveka ktory si kupi superb za niemalo penazi, aby som isiel po dialnici 120km/h 😛
  10. pri tomto motore je vzdy vodna pumpa s remenom + pridavne vodne cerpadlo ? alebo je to podla nejakej vybavy (webasto?) aka spravna chladiaca kvapalina sem patri, tu nebol problem s tym, ze povodna leptala nejake gumene tesnenia/hadice? silikonove gulicky vo vrecku, ktore sa roztrhlo, sa nedavali do vyrovnavacej nadoby?
  11. Sudetak

    Koupe ojete OIII

    O G-Tecu se toho nového moc nepíše, takže dík za článek.
  12. Radu hledej v motorové sekci, ne tady. Zamykám.
  13. Omlouvám se, ale odkaz kde jsem kupoval již není funkční. Byla to tato
  14. Źárovky jsem neměnil hlavně když i při rychlém vnitřním blikání venku fungují normálně. Na páčce mám i tempomat tak jsem to prostříkl čističem ale nic se nezměnilo.
  15. Hm jediné "levné", co se dá zkusit, je jezdit na benzín ("premiový") a přidat aditiva pro plynové motory. Moc netuším, ale min. existuje Liqui Moly: https://www.liqui-moly.cz/prisady-do-cng-lpg-motoru-c486/ nebo jiné. A sledovat zlepšení. Mimochodem, i LPG je celkem alchymie, v zimě musí být víc % tuším propanu. Jo, a poměnit oba palivové filtry.
  16. Zdravím tak ako ste to vyriešili ? Mne to tiež ňu ja od novoty …04 liftback a mam najazdené cca 5tis km
  17. Určitě jsou žárovky v pořádku? Zkoušel jsi dát jiné? Případně mě napadá páčka blinkrů...
  18. Ahoj, nesetkali jste se s problémem přehřívání motoru 110 stupňů a při snížení rychlosti zase na 90.Vodní pumpa vyměněna, termostat také. Díky za radu.
  19. Narazil jsem na článek o plug-in hybridech, https://medium.seznam.cz/clanek/ne-spokojenec-hodinu-jedu-dve-hodiny-nabijim-vozim-zbytecnou-vahu-to-je-ekologie-plug-in-hybridu-57422 což čtenáři zdejšího fóra zajisté znají, tedy něco jako přechod mezi spalovákem a elektromobilem, takový emisní kočkopes, který u nás v ČR má právo na SPZ začínající písmeny EL a s tím spojené určité výhody oproti klasickým spalovákům a na jejich prodejích si automobilky mnohdy úspěšně snižují své emise. Např. na webu Toyoty je u plug-in hybridní RAV4 uvedena spotřeba 1l/100 km. To, že skutečnost je v praxi docela jiná, ukázal podle mne i nesmyslný nákup 600 plug-in hybridních vozidel Toyota RAV4 pro potřeby slovenské Policie. Auta jsou nasazena v běžném služebním provozu a samozřejmě se nestíhají dobíjet (taky jak, když max. dobíjecí výkon je 6,6 kW) a dle policejního mluvčího tak některá mají spotřebu až 21l/100 km. Policie SR nákup těchto vozidel obhajuje tím, že nákup plug-in hybridů financovala slovenským policistům Evropská unie formou Plánu obnovy. Právě nízké emise byly pro EU podmínkou. Bývalý ministr vnitra SR Roman Mikulec nákup obhajuje a televizi Markíza řekl, že v opačném případě by obnova vozového parku nebyla možná. Plug-in hybridy podle něj podmínku nízkých emisí splňovaly. https://www.antimeloun.cz/?p=14173 Takových až nesmyslných příkladů dotování něčeho, na využití v něčem, co není vůbec vhodné, se v rámci utopického Green dealu a taktéž rozvoje elektromobility pravděpodobně produkuje vícero. I když to tak trochu vypadá, že si Slováci pravděpodobně pro svoji potřebu tak trochu ohnuly podmínky dotace, ale proč ne, když jim to EU umožnila a možná i byla ráda, že se Slováci snaží být zelení. To, že v praxi je to nesmysl na entou je už jiná věc. Tohle je jen jeden z příkladů......
  20. @153624 takže MC s Mytrixy, no ty už se distribuují
  21. Ahoj, také se přidávám o informaci k této nabíječce jako PafkaKT. Dík moc předem
  22. Mohl bych poporosit info ohledně této bezdrátové nabíječky? Kde lze sehnat, popř. název? Díky moc, Pavel
  23. podivny komentar a pokial viem, tak sa hovori, ze ruska ropa je kvalitnejsia, minimalne na vyrobu nafty, tusim kvoli nizsiemu obsahu siry problem vidim skor v biozlozkach (a je jedno, ci je to bioetanol alebo bioetbe alebo biorepka)
  24. Takze MIB2. Ked prestane drzat pamat stanic znamena to, ze odchadza EMMC pamat. Keby robis update FW pravdepodobne ti to zhavaruje. Mozes takto este nejaky cas fungovat, ale je dost mozne ze casom prestane radio uplne bootovat. 819B je bezcenna jednotka, ktora nevie smartlink ani cuvaciu kameru. Funkcne kusy maju hodnotu 30eur. Takze opravovat to nema vyznam. Odporucam prejst na lepsie Bolero pripadne Amundsen, ktory podporuje Smartlink. Cisla dielcov: Bolero bez DAB: 5Q0 035 840 A (fw 2xx) 5Q0 035 840 B (fw 3xx) 5Q0 035 840 C (fw 4xx) nove menu 565 035 840 (fw 4xx) nove menu Bolero s DAB: 5Q0 035 842 A (fw 2xx) 5Q0 035 842 B (fw 3xx) 5Q0 035 842 C (fw 4xx) nove menu 565 035 842 (fw 4xx) nove menu Amundsen bez DAB: 5Q0 035 864 A (fw 2xx) bez wifi 5Q0 035 864 B (fw 3xx) 5Q0 035 864 C (fw 4xx) nove menu 565 035 864 (fw 4xx) nove menu Amundsen s DAB: 5Q0 035 874 A (fw 2xx) bez wifi 5Q0 035 874 B (fw 3xx) 5Q0 035 874 C (fw 4xx) nove menu 565 035 874 (fw 4xx) nove menu Urcite sa vyhni jednotkm s FW 1xx. Su to 5Q0 jednotky bez pismena na konci.
  25. Mám Fabii 2, motor 1,2htp 51 kw 2008. Z ničehonic mi začal uvnitř blikat levý blinkr rychleji než pravý - jako při poškozené žárovce, ale ty jsou v pořádku. Výstražňáky fungujou bez problémů. Někdo psal, že by to mohlo být i relé ale nevím kde je. Prosím o radu co s tím, rozčiluje mě to :-(. Děkuju Tom
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...