Přejít na obsah

Škoda SUV - Yeti, Kodiaq, Karoq, Kamiq a Enyaq 𝗶V

Fora

  1. 15,4k
    příspěvků
  2. Iglu u Yetiho

    naše hospůdka...

    1,6k
    příspěvků
  3. ŠKODA KODIAQ

    Velké SUV ŠKODA KODIAQ s délkou 4,70 m, až sedmi místy k sezení a jedním z největších zavazadlových prostorů ve své třídě poskytuje dostatek prostoru i té nejnáročnější rodině. KODIAQ také zaujme výrazným designem, komfortní jízdou, vysokou terénní průchodností spojenou s inteligentním pohonem 4×4 a promyšlenou praktičností.

     

    OB Autodíly - Náhradní díly pro vůz ŠKODA Kodiaq

     

     

    7,5k
    příspěvků
  4. ŠKODA KODIAQ II

    Škoda Kodiaq II: Dynamické SUV s moderním designem, rozšířeným prostorem, inovativními technologiemi jako Matrix-LED světlomety a Smart Dials, včetně pokročilých asistenčních systémů a výkonných motorů s možností plug-in hybridu.

    119
    příspěvků
  5. Hospoda u Kodiaqa

    naše hospůdka u Kodiaqa

    161
    příspěvků
  6. ŠKODA KAROQ

    KAROQ je kompaktní SUV, mladší a menší bratr modelu KODIAQ. Svými rozměry a stylovým designem skvěle zapadne do města, ale díky inteligentnímu pohonu všech kol a režimu Off-road se neztratí, ani když vyrazíte za dobrodružstvím do terénu.

    12,1k
    příspěvků
  7. Hospoda u Karoqa

    naše hospůdka u Karoqa

    133
    příspěvků
  8. ŠKODA KAMIQ

    Slovo KAMIQ pochází z jazyka Inuitů, obývajících sever Kanady a Grónsko. Popisuje stav, kdy něco přirozeně „padne jako ulité“ za všech okolností. 

    2,9k
    příspěvků
  9. ŠKODA ENYAQ 𝗶V

    ŠKODA ENYAQ iV je první čistě elektrické SUV postavené na platformě MEB, která je určena výhradně pro elektromobily, a odráží v sobě trendy dnešní doby – zjednodušení a individualizaci.

    742
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • Dobry den vsem, obracim se na Vas s prosbou o radu. Po vymene gufera mezi prevodovkou a motorem z duvodu netesnosti se zacala opakovane objevovat kontrolka motoru. Oct3 2016 preface, motor CRMB, manual, 195tkm, velky servis 180tkm (komplet rozvody, spojka+dvouhmota, podvozek, etc.) Pro prehlednost sepisu celou posloupnost poslednich akci: Pred opravouu: netesnost mezi motorem a prevodovkou, pozorovano x mesicu pred opravou, reseno soucasne s dalsim servisem Patek 12-04: Oprava zadniho narazniku po drobne nehode, zaroven vymena gufera viz. link nahore, pri prevzeti upozorneni z infotainmentu ze nesviti levy predni blikac, visualni kontrola, po chvili prestava svitit, Sobota 13-04: Rozsviceni kontrolky motoru, samo-domo log pres VCDS, viz prilozeny log 195296, hromada chyb (vcetne onech blikacu, parking, abs, vice mene vse ohledem elektriky) Pondeli 15-04: Auto zpet v servise, pry problem na tretim valci zhavici svicka se senzorem tlaku, vymeneny vsechny ctyri (3 obycejne, 1 se senzorem, vyrobce Bosch), diagnostika, testovaci jizdy, vse ok Pondeli 15-04: Uz pri ceste ze servisu opet kontrolka rozsvicena, auto cuka mezi 1200-2000 pri plyny na 10-50%, pri plnem sesslapnuti bez problemu, dale zjisteno ze nefunguje trojblik (Komfortni blikani vypnuto v infotainmentu, ale pochybuji ze by to servisak vypinal, po zapnuti opet OK) Utery 16-04: Samo domo VCDS log, viz foto, servis opet diagnostika, vymena zhavici svicky se sensorem (pro pripad ze nefungovala z vyroby), dalsi diagnostika, testovani, prevzeti auta, pry muze byt problem s cidlem teploty vzduchu sani nebo vahou vzduchu Streda 17-04: Cukani auta, kontrolka motoru rozsvicena po ceste z prace, autoradio problem s ukoncenim hovoru  Dnes 18-04: Samo-domo VCDS log, kontrolka motoru, dalsi postup zpet do servisu,  ---------------------- Nyni prosim o radu nebo myslenku, kde by mohl byt zakopany pes, moje myslenkove pochody: 1) Pri vymene gufera bylo potreba odstrojit hromadu veci aby bylo mozne rozpojit motor/prevodovku, pri zpetnem sestaveni poskozeni nejakeho kabelu/spatne uzemneni-kostra a nyni nekde "behaji" bludne proudy a elektronika zacina zlobit, viz blikace a chyby v prvnim VCDS logu 2) Spatna zhavicka c.3  se sensorem, spatna kalibrace/zakladni nastaveni sensoru? Nikdy predtim nebyl problem, ani se starty, ani s cukanim 3) V logu je videt vysoka teplorta nasavaneho vzduchu (74degC, 52degC) pricemz okolni teplota kolem 10degC, muze byt chyba v tomto tj. zamerit se na sensor + vahu vzduchu?  Nebo je to jen dalsi vedlejsi efekt spatneho zapojeni viz. 1) a resi s jen nasledky a ne pricina? 4) Nejake jina myslenka?   Ja mam stale pocit ze pri vymene gufera se nekde neco zapomnelo zapojit a ted to proste jen zlobi a resime nasledky onoho nezapojeni/poskozeni kabelu/chybejici kostry/ celkove elektronika. Servis samozrejme vsechny chyby smazal, takze se ted nemaji od ceho odpichnout pri hledani  chyby v elektronice. Mate prosim nekdo doporuceni, kam servis nasmerovat? Dalsi moznost uz jen autorizak, maji sanci otevrit smazane chyby viz. prvni log? Samo-domo VCDS scany si delam jen pro sebe, v servisu by nepomohlo protoze nejsem v CR.   Predem vsem dekuji za mozne doporuceni!   Log-195296km.txt Log-195601km.txt
    • Zdravím, již delší dobu bojuji s problémem s moji octavii 2 FL 1.6 tdi CR, najeto 305K.....při zmačknutí plynu nebo při úplném puštění auto cukne, občas cukne víc, občas méně a občas vůbec....je to velmi otravné a už jsem z toho zoufalý... Auto jinak startuje a jede úplně bez problémů, jen to cukání....cukání se projevuje jen za tepla respektive jak se ručička teploty vody dá do pohybu směrem k 90. Pokud jedu na půl plynu a dám plný auto normálně bez zaváhání zrychluje a žádné škubnutí se nekoná, nebo když jedu pod plným a pustim ho třeba jen na půl plynu, cukne to jen když ho pustím úplně nebo ho z puštěného lehce zmačknu. Diagnostika neukazuje žádnou chybu, v poslední době vyměněno: Všechny 3 silenbloky motoru, všechny vstřikovače, váha vzduchu, palivový filtr, vzduchový filtr, čištěna váha vzduchu. Nemá někdo tušení čím by to mohlo být? Za každou radu budu velmi rád. Pěkný zbytek dne.      
    • Teď vyšly výsledky měření výkonu tohoto motoru při nájezdu 280 tis., sice v OIII, ale motory jsou stejný a je to neskutečný, přes 100 kW !!!
    • Bol som po 4 rokoch 388,24 EUR aj tie sviecky. Oficialny Skoda servis.
×
×
  • Vytvořit nový...