Velké SUV ŠKODA KODIAQ s délkou 4,70 m, až sedmi místy k sezení a jedním z největších zavazadlových prostorů ve své třídě poskytuje dostatek prostoru i té nejnáročnější rodině. KODIAQ také zaujme výrazným designem, komfortní jízdou, vysokou terénní průchodností spojenou s inteligentním pohonem 4×4 a promyšlenou praktičností.
Škoda Kodiaq II: Dynamické SUV s moderním designem, rozšířeným prostorem, inovativními technologiemi jako Matrix-LED světlomety a Smart Dials, včetně pokročilých asistenčních systémů a výkonných motorů s možností plug-in hybridu.
KAROQ je kompaktní SUV, mladší a menší bratr modelu KODIAQ. Svými rozměry a stylovým designem skvěle zapadne do města, ale díky inteligentnímu pohonu všech kol a režimu Off-road se neztratí, ani když vyrazíte za dobrodružstvím do terénu.
ŠKODA ENYAQ iV je první čistě elektrické SUV postavené na platformě MEB, která je určena výhradně pro elektromobily, a odráží v sobě trendy dnešní doby – zjednodušení a individualizaci.
Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc
VDO změnilo technologii výroby a i když výrobní kódy i kódy náhrad na vstřikovači sedí, vypadají stejně ale chová se jinak než starší verze, nelze je kombinovat i pokud se správně zapíšou adaptační kódy. Pokud nový vstřikovač vložíte do systému se starším provedením, motor začne kouřit, vibrovat a dunět. Proto, pokud chcete nové vstřikovače, musíte zakoupit celou sadu.
Ten je vymenený a drží pevne. Skôr ma aj napadlo ci by to nemohlo robiť aj palivový filter boh vie kedy bol menený. Poprípade ci by to nemohla robiť aj skrtiaca klapka s lambda sondou. Ak dávajú nejaké chybne parametre. Na diag píše len 11003 odparovanie Pal. Nádrže.
Ako som už písal po výmene nádobky s ak. Uhlím, ventilom na odparovanie, a menený aj ventil odparovania vackovej hriadele. Chyba sa dá vymazať ale po prejdení niekoľko desiatok km znova nabehne a rozsvieti kontrolku motora. Ventil na odvetravanie Pal. Nádrže je dobrý skúšal som aj cez vcds v akčných členoch ci cvaka, a funguje.
Asi bude problém v ŘJ, která špatně vyhodnocuje proud odběru žárovek. Nějaký studený spoj. U dnešních ekologických bezolovnatých cínů, běžná záležitost. V servisu by asi vyměnili celou ŘJ, za několik tisíc, elektroamatér by jistě závadu našel a přepájel.