Přejít na obsah

112 témat v tomto fóru

    • 30 odpovědí
    • 52,9k zobrazení
    • 640 odpovědí
    • 129k zobrazení
    • 69 odpovědí
    • 53,9k zobrazení
  1. SUPII a problémy 1 2 3 4 10

    • 249 odpovědí
    • 114k zobrazení
    • 46 odpovědí
    • 39,2k zobrazení
  2. Superb 2 1 2 3 4

    • 99 odpovědí
    • 51,1k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 70,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 379 zobrazení
  3. Origo díly

    • 8 odpovědí
    • 6,3k zobrazení
  4. Servis 3,6 V6 kombi 1 2 3 4

    • 76 odpovědí
    • 41,9k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 12k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 8,9k zobrazení
  5. Zle pocitanie km

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
  6. Servisní historie

    • 0 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
  7. Servisni interval vcds

    • 14 odpovědí
    • 8,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
  8. Vyhrievane celne sklo??

    • 17 odpovědí
    • 15,1k zobrazení
  9. Poptávka na kola

    • 1 odpověď
    • 2,1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,4k zobrazení
  10. Typový štítek VIN

    • 7 odpovědí
    • 8,7k zobrazení
  11. Porucha motoru

    • 0 odpovědí
    • 2,8k zobrazení
    • 77 odpovědí
    • 55,8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Narazil jsem na článek o plug-in hybridech,  https://medium.seznam.cz/clanek/ne-spokojenec-hodinu-jedu-dve-hodiny-nabijim-vozim-zbytecnou-vahu-to-je-ekologie-plug-in-hybridu-57422 což čtenáři zdejšího fóra zajisté znají, tedy něco jako přechod mezi spalovákem a elektromobilem, takový emisní  kočkopes, který u nás v ČR má právo na SPZ začínající písmeny EL a s  tím spojené určité výhody oproti klasickým spalovákům  a  na jejich prodejích  si  automobilky mnohdy úspěšně   snižují své emise. Např. na webu Toyoty je u plug-in hybridní RAV4 uvedena spotřeba 1l/100 km. To, že skutečnost je v praxi docela jiná, ukázal podle mne i nesmyslný nákup 600 plug-in hybridních vozidel Toyota RAV4 pro potřeby slovenské Policie. Auta jsou nasazena v běžném služebním provozu a samozřejmě se nestíhají dobíjet (taky jak, když max. dobíjecí výkon je 6,6 kW) a dle policejního mluvčího tak některá mají spotřebu až 21l/100 km. Policie SR nákup těchto vozidel obhajuje tím, že nákup plug-in hybridů financovala slovenským policistům Evropská unie formou Plánu obnovy. Právě nízké emise byly pro EU podmínkou. Bývalý ministr vnitra SR Roman Mikulec nákup obhajuje a televizi  Markíza řekl, že v opačném případě by obnova vozového parku nebyla možná. Plug-in hybridy podle něj podmínku nízkých emisí splňovaly.  https://www.antimeloun.cz/?p=14173 Takových až nesmyslných příkladů dotování něčeho, na využití v něčem, co není vůbec vhodné, se  v rámci utopického Green dealu a taktéž rozvoje elektromobility  pravděpodobně produkuje vícero. I  když  to tak trochu vypadá, že si Slováci pravděpodobně pro svoji potřebu tak trochu ohnuly podmínky dotace, ale proč ne, když jim to EU umožnila a možná i byla ráda, že se Slováci snaží být zelení. To, že v praxi je to nesmysl na entou je už jiná věc.   Tohle je jen jeden z příkladů......  
    • @153624 takže MC s Mytrixy, no ty už se distribuují
    • Ahoj, také se přidávám o informaci k této nabíječce jako PafkaKT. Dík moc předem 
    • Mohl bych poporosit info ohledně této bezdrátové nabíječky? Kde lze sehnat, popř. název? Díky moc, Pavel
    • podivny komentar a pokial viem, tak sa hovori, ze ruska ropa je kvalitnejsia, minimalne na vyrobu nafty, tusim kvoli nizsiemu obsahu siry problem vidim skor v biozlozkach (a je jedno, ci je to bioetanol alebo bioetbe alebo biorepka)  
×
×
  • Vytvořit nový...