Přejít na obsah

Virtual tuning and styling

Počítačové úpravy automobilů...


69 témat v tomto fóru

  1. Octavia IV - RS

    • 0 odpovědí
    • 5,5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 23,2k zobrazení
  2. Škoda Octavia RS 245

    • 5 odpovědí
    • 14,9k zobrazení
  3. Fabia III

    • 0 odpovědí
    • 6,5k zobrazení
  4. Yeti

    • 2 odpovědi
    • 7,8k zobrazení
  5. Fabia 1 2

    • 39 odpovědí
    • 31,1k zobrazení
  6. BT 133RS

    • 0 odpovědí
    • 8,7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 7,5k zobrazení
  7. Krtkova Fabia

    • 7 odpovědí
    • 8,3k zobrazení
  8. Škoda Cars

    • 7 odpovědí
    • 11,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 7,6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 15,8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 9,6k zobrazení
  9. MIqk-Octavia - FULL CARBON

    • 0 odpovědí
    • 8,5k zobrazení
  10. VRS

    • 0 odpovědí
    • 7,8k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 13,3k zobrazení
  11. Roomster

    • 8 odpovědí
    • 16,3k zobrazení
  12. Kola pomoc :)

    • 3 odpovědi
    • 7,7k zobrazení
  13. Yeti Black

    • 1 odpověď
    • 7,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8,2k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 12,3k zobrazení
  14. Octavia RS-R

    • 0 odpovědí
    • 8,2k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 12,3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 7,1k zobrazení
  15. Prsba o VT

    • 0 odpovědí
    • 7,5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ten je vymenený a drží pevne. Skôr ma aj napadlo ci by to nemohlo robiť aj palivový filter boh vie kedy bol menený. Poprípade ci by to nemohla robiť aj skrtiaca klapka s lambda sondou. Ak dávajú nejaké chybne parametre. Na diag píše len 11003 odparovanie Pal. Nádrže.  Ako som už písal po výmene nádobky s  ak. Uhlím, ventilom na odparovanie, a menený aj ventil odparovania vackovej hriadele. Chyba sa dá vymazať ale po prejdení niekoľko desiatok km  znova nabehne a rozsvieti kontrolku motora.  Ventil na odvetravanie Pal. Nádrže je dobrý skúšal som aj cez vcds v akčných členoch ci cvaka, a funguje.     
    • Asi bude problém v ŘJ, která špatně vyhodnocuje proud odběru žárovek. Nějaký studený spoj. U dnešních ekologických bezolovnatých cínů, běžná záležitost. V servisu by asi vyměnili celou ŘJ, za několik tisíc, elektroamatér by jistě závadu našel a přepájel.
    • Diagnostika auta, z ŘJ motoru, asi neotestuje dokonale jednotlivé vstřikovače. Při mém problému, jsem měl zapsanou chybu 1. vstřikovače, pak jsem je vyndal všechny, na renovaci, ale na diagnostice samotných vstřikovačů, se ukázalo, že jsou vadné a neopravitelné 3. Tak jsem je vyměnil všechny. Asi po nějakém nájezdu, by se neměly kombinovat staré vstřiky s novým.
    • Ze zoufalství jsem vyměnil i žárovky, ale je to s novými na levé straně pořád stejné  
    • Jak zistím že odvetranie je v kopru????
×
×
  • Vytvořit nový...