Přejít na obsah

Motor 1.6 TDI CR


175 témat v tomto fóru

  1. EGR ventil 1 2 3 4 15

    • 362 odpovědí
    • 189,3k zobrazení
  2. 1.6 TDI CR (77KW) 1 2 3 4 19

    • 459 odpovědí
    • 256,7k zobrazení
  3. Rozvody 1,6 TDI CR 1 2 3 4 5

    • 108 odpovědí
    • 86,1k zobrazení
  4. Spotřeba 1.6 TDI CR 77 kW 1 2 3 4 7

    • 157 odpovědí
    • 66,7k zobrazení
    • 263 odpovědí
    • 155,4k zobrazení
    • 265 odpovědí
    • 145,1k zobrazení
    • 75 odpovědí
    • 46,5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 161 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 181 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3,1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
    • 479 odpovědí
    • 80,7k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 6,7k zobrazení
  5. Šumienie od motora

    • 0 odpovědí
    • 353 zobrazení
  6. 1.6 TDi 77kw CAYC

    • 0 odpovědí
    • 796 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 9,1k zobrazení
    • 149 odpovědí
    • 82,9k zobrazení
  7. Nízký tlak paliva

    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 670 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3,8k zobrazení
  8. BOV, Filtr

    • 0 odpovědí
    • 589 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 12k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
  9. Chyba P2563

    • 0 odpovědí
    • 2,4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den,mám Fabii combi 1,4tdi 2005 59kw. Potřebuji vyměnit nefunkční řídící jednotku, čeká mne technická. Sehnala jsem jen 55kw, jinak vše stejné.  Bude to fungovat? Díky za odpovědi.
    • Test ojeté Škody Octavia 1.0 TSI s nájezdem 280 000 km (garaz.cz)
    • Já je měnil 2x asi kolem 100 tisíc,  byly už slyšet a povolil jsem je.  Ale bylo to možná tím,  že na ně někdy při výměně kol trochu striknu mazivo. 
    • Kosti jsem prozatím na každém autě, teda aspoň jednu musel vždycky řezat. Jak se vymačká pouzdro, nebo ta kulička, tak se to protáčí a nejde to jinak. Kdysi tam byly plošky na tenký klíč, ten mám ještě někde v garáži. Ta dírka na imbus je vynález za všechny prachy. Je to nejspíš jen na montáž, ať to jde dotáhnout. 
    • doporučuji prohřát matici kosti horkovzdušnou pistolí , pak stříknout závit olejem, opravdu jen závit , a pak otáčku povolit, dotáhnout, a opakovat. Mě to šlo povolit. Pokud jsou na autě kosti již nějakej rok a auto stojí  pořád venku , tak to nemusí zabrat, ale za zkoušku to stojí. 
×
×
  • Vytvořit nový...