Přejít na obsah

Motor 2.0 TFSI


127 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 10,3k zobrazení
    • 1,2k odpovědí
    • 287,1k zobrazení
  1. 2.0 TFSI spotřeba 1 2

    • 25 odpovědí
    • 37,8k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 14,5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
  2. Teplota vody

    • 0 odpovědí
    • 558 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 629 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3,9k zobrazení
  3. Ztrata vykonu motoru

    • 5 odpovědí
    • 9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 651 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 863 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
  4. Ztráta výkonu - turbo

    • 8 odpovědí
    • 7,8k zobrazení
  5. Rozvody

    • 15 odpovědí
    • 24,9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3,8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,4k zobrazení
  6. Vadná vačka

    • 6 odpovědí
    • 8,8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravim. Planujem kupiť novšiu a hlavne V2 z ARM 429 ale mam tu svoju staru akože V2 atmel162. Použival som na PC na ktorom som po praci z diag zapol defender a pripojil sa -pravidelne. Minuli rok ale prestala fungovať. Ale nie uplne - občas sa pripojí a chvíľu ide no po par minutach alebo aj po minute zamrzne - tvari sa že je ok ale hodnoty stoja. Použivam to hlavne na LOG z jazdy a takto to teda nieje použiteľne. Viete čo z tým ? Niesom v tomto analfabet ale diag. sa nevenujem. Či mi to blokli ? Neviem nepride mi to tak ale kto vie. Skúšane aj na iných  NTB . Rôzne auta atď. Spuštane len cez china soft z CD ( loader) . Používam to len doma na svoje auta (G3,bora,octa2)
    • Rozumím a pak také plně chápu a díky, že jsi vzal dotaz "neosobně". V některém z vláken, protože je snad u každého modelu a každého motoru u jednotlivých modelů prakticky stejné vlákno byl snad link na odbornou odpověď a ta říkala, že vyšší viskozita 5-30 bude generovat vyšší tlaky v celém systému který je nastaven na velmi řídký olej. To myslím že je dost závažný argument. A dále, že vrstva oleje bude rovněž jiná než na kterou je vše navrženo.   Určitě bych do toho nešel, radši přijít o 500Kč (20 EUR je dnes jako 20 Kčs) než si nadělat problémy. Pokud jezdíš za rok více než 15000km tak bych klidně radši protáhnul u dieselu interval na rok.
    • Témata sloučena. Informaci o tom, kde najít test aktivních lamel viz příspěvek výše.
×
×
  • Vytvořit nový...