Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií.


97 témat v tomto fóru

    • 237 odpovědí
    • 58,1k zobrazení
    • 852 odpovědí
    • 189,4k zobrazení
    • 204 odpovědí
    • 168,7k zobrazení
  1. Fabia III Facelift 1 2 3 4 44

    • 1,1k odpovědí
    • 172,7k zobrazení
  2. Fabia III 1 2 3 4 182

    • 4,5k odpovědí
    • 556,3k zobrazení
  3. FIII vs konkurence 1 2 3 4 73

    • 1,8k odpovědí
    • 205,9k zobrazení
  4. MR 2020 1 2

    • 45 odpovědí
    • 16,1k zobrazení
    • 1,2k odpovědí
    • 180,3k zobrazení
  5. Srazy FIII

    • 0 odpovědí
    • 8,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9,3k zobrazení
    • 232 odpovědí
    • 60,3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 280 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 441 zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 7,5k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 114,2k zobrazení
  6. PR kody

    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 6,6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
  7. Bouračky 1 2 3 4 17

    • 400 odpovědí
    • 96,6k zobrazení
  8. FABIA III TSI divný zvuk 1 2 3

    • 62 odpovědí
    • 24k zobrazení
  9. Anomálie

    • 3 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
  10. Fotografovanie auta

    • 4 odpovědi
    • 2,9k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
  11. Vadný palivoměr?

    • 3 odpovědi
    • 2,6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Prodám psa - selhal při lovu !!! 🙂 VIDEO-2024-03-14-10-24-29.mp4
    • Taky záleží na jaké auto se to kupuje. Dával jsem to na Suzuki kde to fungovalo minimálně stejně dobře jak originál. Dával jsem 50mm přední tlumiče na ovci kde to bylo jak trakař a taky jsem měl možnost porovnat montáž na ovci kde byla zesílená náprava a 55mm tlumiče a kyb světe div se lepší než původní originál... Bude to tak asi jako se vším. Už jsem viděl nekvalitní kotouče ATE a vyteklé sachs tlumiče po 15K km. Značka a cena už dnes bohužel neznamená kvalitu.
    • 2000 euro za skoro nový motor je podle mého názoru hodně dobré.... Pokud je auto po karosářské stránce v dobrém stavu, tak nevidím důvod do GO motoru za tyto peníze nejít. Ten motor dá dalších 100K bez problémů. Když koupíš ojeté auto nevíš čím si reálně prošlo a v jakém je stavu.   Na druhou stranu si motor musel něčím špatným projít. Tyto motory najezdí běžně přes 200K km aniž by se do takového stavu dostali.
    • Boj s klimatickou změnou je třídní boj. Nebudeme to dělat jako komunisté, kteří znárodňovali bohaté... Boj s klimatickou změnou je jiný druh zbraně, jak ovládat lid.... I to padlo v rozhovoru s Filipem Turkem, kde odpovídal na otázky moderátorky, proč se vlastně Evropa Grenn dealem střílí do vlastní nohy. Ne, nemusíte s ním souhlasit, já taktéž nejsem s ním 100% zajedno, ale snad některým to stojí za to si to vyslechnout. Nesmyslné  plácání do vody to zase není. Ostatně bude to mít pokračování v dalším dílu, který se bude věnovat elektromobilitě a hlavně bateriím....      
×
×
  • Vytvořit nový...