Přejít na obsah

Podvozek

Nápravy, kola, výfuky, tlumiče, pružiny, brzdy, ABS, ESP, servořízení...


799 témat v tomto fóru

    • 188 odpovědí
    • 110,5k zobrazení
  1. Zimné pneumatiky 1 2 3 4 33

    • 809 odpovědí
    • 151,9k zobrazení
    • 629 odpovědí
    • 194,1k zobrazení
  2. Letní pneu R17 1 2 3 4 31

    • 761 odpovědí
    • 151,4k zobrazení
    • 645 odpovědí
    • 332,7k zobrazení
    • 578 odpovědí
    • 165,3k zobrazení
    • 294 odpovědí
    • 100,2k zobrazení
    • 159 odpovědí
    • 93,5k zobrazení
    • 192 odpovědí
    • 82,9k zobrazení
  3. Letní pneu R16 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 46,3k zobrazení
  4. Jaká kola máte? FOTO 1 2 3 4 53

    • 1,3k odpovědí
    • 345,6k zobrazení
  5. Letní pneu R15 1 2

    • 32 odpovědí
    • 20,3k zobrazení
  6. Letní pneu R18 1 2 3 4 5

    • 104 odpovědí
    • 66,7k zobrazení
  7. 15ti palcová (litá) kola 1 2 3 4

    • 82 odpovědí
    • 50k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 104 zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 132,5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 21,4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4,8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,1k zobrazení
  8. Sjeté hrany pneu

    • 1 odpověď
    • 542 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
  9. plechace ET45 ET47

    • 9 odpovědí
    • 5,9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 761 zobrazení
  10. Lemy prahů

    • 0 odpovědí
    • 492 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
    • Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc      
    • VDO změnilo technologii výroby a i když výrobní kódy i kódy náhrad na vstřikovači sedí, vypadají stejně ale chová se jinak než starší verze, nelze je kombinovat  i pokud se správně zapíšou adaptační kódy. Pokud nový vstřikovač vložíte do systému se starším provedením, motor začne kouřit, vibrovat a dunět. Proto, pokud chcete nové vstřikovače, musíte zakoupit celou sadu.
    • Ten je vymenený a drží pevne. Skôr ma aj napadlo ci by to nemohlo robiť aj palivový filter boh vie kedy bol menený. Poprípade ci by to nemohla robiť aj skrtiaca klapka s lambda sondou. Ak dávajú nejaké chybne parametre. Na diag píše len 11003 odparovanie Pal. Nádrže.  Ako som už písal po výmene nádobky s  ak. Uhlím, ventilom na odparovanie, a menený aj ventil odparovania vackovej hriadele. Chyba sa dá vymazať ale po prejdení niekoľko desiatok km  znova nabehne a rozsvieti kontrolku motora.  Ventil na odvetravanie Pal. Nádrže je dobrý skúšal som aj cez vcds v akčných členoch ci cvaka, a funguje.     
    • Asi bude problém v ŘJ, která špatně vyhodnocuje proud odběru žárovek. Nějaký studený spoj. U dnešních ekologických bezolovnatých cínů, běžná záležitost. V servisu by asi vyměnili celou ŘJ, za několik tisíc, elektroamatér by jistě závadu našel a přepájel.
×
×
  • Vytvořit nový...