Přejít na obsah

FABIA I

Škoda Fabia je malý osobní automobil a byl oficiálně představen na 58. autosalonu ve Frankfurtu 14. září 1999 s karoserií pětidveřového hatchbacku. Byl představen jako nástupce modelu Škoda Felicia, ale rok a půl se oba vozy vyráběly souběžně. Necelý rok po hatchbacku byla představena Fabia s karoserií combi a paletu karoserií v roce 2001 uzavřela karoserie sedan. Roku 2007 byla na jarním ženevském autosalonu představena druhá generace s karoserií hatchback, což znamenalo konec výroby pro hatchback první generace. Combi druhé generace bylo představeno o půl roku později. Tímto definitivně končí výroba combi a sedanu první generace. S karoserií sedan už se v druhé generaci nepočítalo. 

Fora

  1. Interiér

    Vybavení a úpravy interiéru

    14,7k
    příspěvků
  2. Exteriér

    Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.

     

    Sponzor sekce: Autolepky.cz

    17,2k
    příspěvků
  3. Elektrika

    Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...

    36,4k
    příspěvků
  4. Motor

    Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy

    52,6k
    příspěvků
  5. Podvozek

    Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...

    23,5k
    příspěvků
  6. 7,4k
    příspěvků
  7. Ostatní

    Co se jinam nehodí a týká se Fábií...

    20,7k
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Měla jsem stejný problém na dálnici jak popisujete. Dala jsem auto do servisu, vyměnil vstřik 3 válce. Už po cestě domů se mi nelíbil zvuk motoru, strašně klepe. Když mám nižší otáčky třeba 1500 tak mi klepe celé autoa hrozně duní. Ok dojela sem domů bez chyby. Dnes ráno jsem nastartovala, otáčky klesky, motor cuknul a opět vyskočila chyba motoru a bliká kontrolka žhavení. Servisak mi řekl že to může být elektrika. Co myslíte? Nebo to udělal špatně?? Děkuju za odpověď 
    • Podívej se jestli nemáš upadlý ventilek odvětrání víka ventilů. Pokud jen visí na hadičce, může to dělat taky problémy v sání.
    • niektore prispevky su smiesne, ale celkovo otazka spotreby je tazko zodpovedatelna casto nezalezi len ako rychlo idete, ale hlavne ako rychlo dosiahnete tu rychlost ked jazdite po horach, plati to dvojnasobne (ja v okoli Popradu: cesta do prace 5,5-6l ... cesta z prace domov 7-8l - 20km a prevysenie 150m)   ja mam s3 140kw dsg 7st 4x4, priemerna spotreba v teplych mesiacoch necelych 7l, v zime 8 - 8,5l ... po dialnici som este nemal pod 7,5  - ale niesom typ cloveka ktory si kupi superb za niemalo penazi, aby som isiel po dialnici 120km/h 😛
    • pri tomto motore je vzdy vodna pumpa s remenom + pridavne vodne cerpadlo ? alebo je to podla nejakej vybavy (webasto?)   aka spravna chladiaca kvapalina sem patri, tu nebol problem s tym, ze povodna leptala nejake gumene tesnenia/hadice?   silikonove gulicky vo vrecku, ktore sa roztrhlo, sa nedavali do vyrovnavacej nadoby?  
×
×
  • Vytvořit nový...