-
Počet příspěvků
8 310 -
Registrace
-
Poslední návštěva
-
Dny vítězství
7
cosby naposledy zvítězil 23. Červenec 2023
cosby nejvíce like obsah!
Popularita
563 VýbornáO uživateli cosby
Kontaktní metody
-
Web URL
http://www.mcpneu.cz
-
ICQ
0
Návštěvy profilu
37 936 zobrazení profilu
-
Přesně...a co vím,spousty tlumičů se mění zbytečně
-
pěkná práce,ale je vidět,že baterie už nic moc-11V
-
Je potřeba přesně rozeznat, jestli je oroseny,nebo výtečný. Škoda-VW říká,že "vlhký" tlumič není na závadu!!
-
Předpis rozvodů u Bi-TDi je 120.000km Vím o autech s 240.000 km a dělal se akorát setrvák u DSG,jinak běžná údržba. Občas odchází vodní intercoller a klasika celým koncernem-vodní pumpa. Jinak spolehlivé
-
...několikrát jsem psal toto.Jelikož máme servis,olej v DSG běžně měníme,chodí k nám lidé a ptají se,jestli i s proplachem.Volal jsem osobně s p.Sixtou,mnoho lidí z fóra jej zná,dělá opravy DSG a donedávna byl garanční technik pro koncern VW pro převodovky a říkal,že mokré DSG,které mají mechatroniku součástí převodovky se nesmí dělat proplachem.Dal mi celé vysvětlení,osvětu,ale tu tady opravdu psát nebudu
-
Převodovka s mechatronikou mimo je stejná jako jakákoli mechanická převodovka,není důvod mašiny.U mechatroniky mimo převodovku platí totéž. Mašiny jsou potřeba pro hydroměniče,škodovka je nepoužívá-kromě octávie 1
-
na záruku nepůjde,max.na kulanci a to záleží na škodovce,jestli ano nebo né.Tady nic nevyřešíš.Do škodovky a poprosit.
-
Mokré DSG co má olej společný s mechatronikou se NESMÍ dělat proplachem!!!
-
K čemu jim ty benzíny budou? Oni na to uvalí daně,pak spotřební daň na banzín a málo kdo si bude moct dovolit jezdit na benál a naftu...podle mě tedy
-
Klasická,stále se opakující problém s čidly-drátky v nábobce. 1) vytáhnout nádobku,nalít ocet nebo jinou kapalinu rozpouštějící vodní kámen.Já to dělám spec.přípravkem od opravářů praček na vodní kámen. Napít,nechat půl hodinky působit,občas protřepávat.Nalít horké!! 2)pokud to nepomůže,tak novou,stojí pár stovek
-
pěkně napsáno..a pravdivě.
-
Tak nevím,polovýměnu jsem nikde neviděl,neslyšel až tady.Ono také tomu odpovídá úroveň některých přispěvků. Někdo něco vymyslí,protože si myslí,pak to prezentuje a pak je opravdu debata o ....jak psal Suri.
-
podívej se...Elza u každého auta píše-"vypustit nebo odsát" nebo píše"pouze vypustit-neodsávat-hrozí velké množství zbytkového oleje" Takže:buď se postupuje podle DP,nebo zdravého rozumu a každý slušný mechanik ví,že pokud je filtr nahoře,může se odsát,pokud dole-vypustit. My neděláme jen koncern,ale vše co k nám jezdí a zkušenost je zkušenost,né pisálkování chytrých uživatelů internetu. Myslím,že podobné je to u doktorů,také slychávám od známých doktorů,že k nim chodí pacoši s diagnózou,kterou si našli na internetu.Tak asi tak. Ale a´t si každý dělá co chce. To samé,jako k nám chodí majíci,co chtějí udělat výměnu oleje v mokrém DSH s proplachem.pošlu je někam. A´t se zeptají p.Sixty,jestli u mokrého DSG proplach jo nebo ne. A tak by se dalo psát XX věcí ,s čím jsou schopni maníci s vědomostmi z internetu přijít. Na co pak jsou mechanici,když si každý vše přečte na netu,že ? Uff,to jsem ani nechtěl se tak rozepsat
-
Já myslím,že my ze Surim víme o autech více než 90% členy tohoto fóra,protože oba máme servis-no Suri asi dělá v servisu,já jej mám a autům se věnuji uz od 18 a je mi 52. Takže co si myslíme od takových odkapávačů co to nechají 15 minut odkapat a pak jim nevadí,že pokud má auto vložku z vrchu,tak že jim tam zůstane decka oleje....Nemá smysl se rozepisovat. Nedivte se,že někteří,kteří jsou opravdu znalí se nad některými výplody některých členů jen usmějí a raději ani nic nenapíšou a věřte,že pár lidí,kteří jsou opravdoví servisáci tady na to koukají a nestačí se divit.
- 242 odpovědí
-
- 11