Přejít na obsah

asua

Uživatel
  • Počet příspěvků

    365
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

1 500 zobrazení profilu

Oznámení asua

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Myslím že lakované měly auta prodávané v cizině a chrom měly auta prodaná v ČR. Podle toho se dalo i rozeznat dovozová auta. Tak jsem to kdysi slyšel když jsem sháněl své auto a viděl auta s barvou nebo chromem.
  2. Ted se tady jeden z kluku taky odhodlal s vymenou hagusu za chromove a jiz ma take hotovo. Ozval se pres SZ + mail a dali jsme to dohromady. Kdo bude potreboavt tak mu rad poradim a fotky jsou spis na ilustraci co vse se sundava, ale nejake detaily tam nejdou videt. Da se to popsat, kdyz nekdo bude potrebovat. Myslim si ale, ze moc lidi se do toho asi nepusti, protoze ty hagusy jsou docela darda pokud se nepodari koupit nekde starsi.
  3. Fotky dodám, jakmile je stáhnu do PC - pokud bude někdo potřebovat dříve, ať mi napíše. Je třeba si dát na pár věcí dost pozor ať neprasknou a 2 šroubky jsou docela schovány tak, že nejsou ani vidět a tím, že to ten kolega už dělal tak o nich věděl - pokud to člověk neví, tak ho to bude stát akorát čas a bádání. Přijít se na to dá, ale je to zbytečná ztráta času.
  4. Tak hagusy mám již vyměněny. Nakonec jsem to zvládnul sám za pomoci kamaráda, jenž na svém Supovi po havárii musel ladit střechu a tím i sundat střechovici. Na jeho autě se naučil co kde drží a říkal že i pár věcí polámal a na mém už přesně věděl kde sáhnout. Když jsem to viděl jak se to vše oddělává, tak to není nic složitého, jen se musí dávat pozor a vše opatrně s citem tahat. Je tam i pár fíglů nad kterýma by neznalý ztratil hodně času než by na to přišel. Mám i pár fotek jak se to sundává, tak pokud bude někdo potřebovat rád poradím na co si dát pozor. Kdyby někdo potřeboval ty černé, které mi zůstaly po demontáži, tak jsou k mání na prodej.
  5. Díky moc za fotky. Ta demontáž je opravdu hodně složitá když jsem to jěště nedělal. Kdyby jsi mohl, byl by jsem moc rád, že by jsi mi ty fotky poslal na maila a pokud by se ti chtělo udělat scany těch dalších odkazů z prvního obr. na jednotlivé kapitoly, jak to vše sundat a kde všude jsou ty body které je potřeba oddělat, abych něco nezlomil. Když to vše budu mít tak si myslím, že to na jaře na chatě zvládnu vyměnit sám. Děkuji Ti moc předem. Pokud zjistím, že to podle těch obrázků asi nezvládnu, tak to zřejmě přenechám servisu. Ti to snad nijak nepoškodí. A jěště dotaz, kde se dá stáhnout ta el. příručka a jak je ten soubor velký? Pokud by jsi to poslal na maila tak ten je - bj20@seznam.cz. Díky
  6. To mas pravdu, taky se mi do toho moc nechce - a ty chromove stoji pekny ranec - jenze zase k te cerne se ty stribrne hodi vice nez ty cerne a celkove to auto bude vyraznejsi. Jde jen o vzhled na funkcnosti se nezmeni nic. Mozna ze se ani cely tapeci nemusi sundavat jen se poodsune jedna strana a potom druha. Proto jsem zadal dotaz jestli se tu nekdo nenajde co uz daval ten tapeci dolu, treba i za jinym ucelem nez montaz hagusu. Na druhou stranu ve Skodovce by snad meli vedet jak se to dela a neponicit a ani zaspinit ten tapec. Taky za to chteji docela dost - cca 1500- 2000 Kc. Proto bych si to radeji vymenil sam.
  7. Díky za odpověď a i já si myslím, že na Octavce to je přesně jak píšes, ale u Supa je to prý zespodu jako u Fábie. Na Octě co jsem se díval se asi sundají jak píšeš jen ty krytky na koncích hagusů a jen přešroubují, čož je práce na chvilku. Ale pokud se musí sundávat tapecí střechy tak to je i s rozděláním sloupků aj. věcí pěkná drbačka a mám strach ať se něco nezlomí anebo při zpětné montáži vše sedne jak má a něco neodstává, jelikož ten tapecí je vlastně tvrdý papír polepený molitanem a látkou. Pokud se to u Supa dělá opravdu zevnitř, tak pokud má někdo zkušenost jak ten tapecí vč. sloupků aj. dát co nejopatrněji dolů, ať něco nepoškodím budu rád za každý tip.
  8. Zdravím všechny. Mám takový dotaz u Superba kombi. Chtěl by jsem vyměnit stávající černé hagusy za chromované. Auto mám v černé barvě, chrom okolo oken i pásek na dveřích a jen ty hagusy byly z výroby černé - výbava Ambiente plus. K té černé se ty chromované více hodí. Pokud někdo umí poradit jak jsou připevněny - jestli jen z horní části nebo se musí sundat celá střechovice a ty hagusy jsou přišroubovány zevnitř vozu? Pokud z vnitřku - nemůže se při demontáži a zpětné montáži ta střechovice nějak poškodit? A musí se použít nějaké silikonové lepidlo na šrouby, aby následně do auta nezatékalo? Popř. to nechat udělat ve Škoda servisu, ale tam mám právě obavu, aby s tou střechovicí něco nepodělali. Pokud má někdo nějakou zkušenost s výměnou budu rád za každou radu nebo tip na výměnu. Díky.
  9. Taky přidám svůj postřeh u nového Supa. Teď jak klesly teploty k -2 až +4 st. se otáčky drží na 1000 a po cca 7-10 km jízdy podle venkovní teploty a stylu jízdy spadnou na 800 ot. Asi je to dáno nastavením climatroniku a opravdu po pár metrech je cítit vlažný vzduch a za chvíli už krásně topí. Starý Sup 1 i když měl tento předehřev, se nechoval stejně jako nový a otáčky mu spadly na cca 800 ot. už po chvíli jízdy, ale topil úplně stejně jako teď nový. Po supovi 1 jsem měl CRV a to začalo lehce topit tak po cca 3 km. V té době jsem smutně vzpomínal na to jak starý Sup rychle topil. Pokud byla nedávno jěště teplota vyšší než asi 5 st. tak za chvíli po nastartování ot. klesly na 800 ot. Co ale CRV proti Supovi 2 dosáhlo rychleji je provozní teplota motoru. Diesel od Hondy je malý a rychle se dokázal prohřát. Kdyby jěště tak rychle topil byla by to tehdy paráda.
  10. Jj. Můžu potvrdit tu Ostravu na 7 obvodu, mám to vedle u baráku (vidím na to pěkně z okna) a denně tam lidi šoupou auty. Auta jsou postavena vedle sebe a před nimi parkují nezabržděná auta. Pokud potřebuješ vyjet musíš jich pár potlačit a pak s obtíži vyjet. Ulice je úzká a jěště podél cesty (je to jednosměrka), tím směrem kde vytáčíš auto mezi těmi posunutými, tak stojí další auta. No hrůza. I když udělali další parkoviště v okolí domu, tak to na chvíli pomohlo, ale mi připadá, že když někde postaví nové parkoviště, tak lidé jak urvaní kupují další auta do rodiny a za pár týdnů je vše opět plné a zase auta před auty a jako by se nic neudělalo. Skoro denně jak přijedeš z práce po 15 hod. nezaparkuješ u domu, ale "km" od domu.
  11. Uz to bude za chvili rok co jsem tady psal o spotrebe meho Supa 1.9, 96 kW a mych uvahach o koupi SUV. Nakonec jsem Supika prodal a koupil SUV a na takovou peknou spotrebu jakou jsem mel u Supika jen vzpominam. SUV bere cca o 1 az max ted v mrazech o 1.5 l vice nez Supik. Neni to sice az tak moc, ale tim ze SUV ma mensi nadrz a vyssi spotrebu, tak jsem casteji na benzinkach a do toho ted ta cena nafty - hruza!! Jinak ale cestovani v SUV je supr, vyssi posez, motor silnejsi nez u Supa...
  12. Mam Supa 1.9, 96 kW, pres rok jezdim hlavne mesto a spotreba cca 6.5 l (pneu 17´´) a ted zima na zimakach 225x45x17 ve meste spotreba 7.4 l.Po zahrati to nevytacim, ale ani nejsem zadna brzda provozu. Uvazuji o koupi nejakeho SUV, ale zatim pri cenach nafty me to odrazuje, protoze s mym stylm jizdy nikdy takovou spotrebu nedocilim.
  13. asua

    ceník superbu

    Tady mas komplet ceník Supa kdyz prisel do prodeje v r.2002 : Přehled cen základních provedení vozů Škoda Superb (včetně DPH): Classic 2.0/85 kW 689.900,- Kč Classic 1.8 T/110 kW 736.900,- Kč Classic 1.9 TDI PD/96 kW 782.900,- Kč Comfort 1.8 T/110 kW 822.900,- Kč Comfort V6 2.8 30V/142 kW 933.900,- Kč Comfort V6 2.8 30V/142 kW, Tiptronic 1.007.900,- Kč Comfort 1.9 TDI PD/96 kW 868.900,- Kč Comfort V6 2.5 TDI/114 kW 1.013.900,- Kč Comfort V6 2.5 TDI/114 kW, Tiptronic 1.070.900,- Kč Elegance 1.8 T/110 kW 965.900,- Kč Elegance V6 2.8 30V/142 kW 1.076.900,- Kč Elegance V6 2.8 30V/142 kW, Tiptronic 1.150.900,- Kč Elegance 1.9 TDI PD/96 kW 1.011.900,- Kč Elegance V6 2.5 TDI/114 kW 1.156.900,- Kč Elegance V6 2.5 TDI/114 kW, Tiptronic 1.213.900,- Kč
  14. Myslim ze muzu podat srovnani mezi temito 2 auty. Mel jsem necele 3 roky Passata 96 kw. Byl jsem s nim nadmiru spokojen, jen kvuli kocarku (nevesel se do kufru) musel do sveta a koupili jsme kombika. Jak mala odrostla tak jsme chteli opet pasika, ale nebyl ve vybave jaka se nam libila, tak jsme koupili Supa 96 kw. Toho mame necele 3 roky. Obe auta jsou skoro stejna, ale rozdily jsou. Supik je uz od pohledu vetsi - vzadu je mista na nohy snad jeste o 1/4 vice nez v pasikovi. Kufr je stejny, v supikovi jsou lepsi predni sedacky (muj nazor), vzadu nejezdim tak nemuzu posoudit (supik ma ale vzadu vytvarovane podseadaky pro 2 lidi, kteri sedi pohodlne a mezi nima je takova rekl bych nouzovka) coz pasik ten podsedak vzadu ma takovy vice plochy. Co se mi libi u Supa je ze ma vyvedeny ofuky mezi zadnimi sedadly coz Pasik nema. Motor je vcelku stejny jen dle me byl v Pasiku lepe odhlucnen a spotrebu jsem mival o par dcl mensi nez u Supa. Jizdni vlastnosti taky cca stejne - Supik ma vetsi rozvor a tim padem o neco malo horsi prujezd zatackou. Ale nic hrozneho to neni. Na Supikovi mam ale 17 kola coz jsem na Pasikovi nemel. Osobne se mi libilo vice osvetleni budiku do modra a interier do cervena u pasika, ale da se zvyknout na vse a i ta zelena s cervenyma rucickama neni skareda. Co se mi libi u Supa je osvetleni radici paky temi dvema cervenymi zarovkami ( mam bilou kuzi a dreveny dekor tak to ve tme vypada nadherne a v noci jak jsme jeli k mori se da bez rozsvecovani lampicky podivt i do mapy). Zaverem asi tolik, ze ty 2 auta jsou vlastne stejne, jen to misto na kolena na zadnich sedadlech je lepsi u Supa. Pokud chces koupit jedno nebo druhe myslim ze neudelas chybu ani u jednoho. Nekdo pise ze Supik je hezci (ze predu mi osobne Supik pripada takovy robusnejsi) no ale mi se libi oba stejne. Mozna ze si jeste na neco vzpomenu tak pozdeji pripisu.
  15. asua

    Krytka ostřikovače

    Ostrikovac svetel funguje jen pri zaplych svetlech a to kdyz dele pridrzis packu nebo myslim ze pri kazdem xx ostriku oken samo i ostrikne svetla - opet ale musi byt svetla zapnuta.
×
×
  • Vytvořit nový...