Přejít na obsah

zigin95

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení zigin95

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím Vás,

    potřeboval bych dokódovat pár věcí na Škodu Rapid MR2016. Našel jsem kontakt na Vás v diskuzi.

    Vyměnil jsem halogenová světla za xenon. Ale světla blikají. V servisu se pokusily světla nakódovat, ale po nastavení světel na bixenony (jiná volba prý nebyla) auto svítilo, ale psalo chybu. Světla se nastavili na halogen s funkcí xenonu, ale pořád světla nesvítí správně.

    Pokud je možnost dokódovat nějakou výbavu, jako corner light, nebo protočení ručiček atd. tak bych to taky zvážil.

    Jsem z Ostravy.
    v.babic@seznam.cz
    776 869 266

  2. zigin95

    Diagnostika

    Děkuji za odpověď a názor :-) Ale si diagnostikou problém není. Kabel je originální vč. programu. Mám vystudovaný obor autotronik (diagnostika), je pravda že se tomu už roky něvěnuju, ale myslím že se kolem toho moc nezměnilo. Spíš mi jde o ty hodnoty u tohodle motoru. V technických listech nejsou ani v ESItronicovi, ani ve VISu. Co se týče mazání závad nevím problém pryč bych si nemohl mazat tzv. ,,co mě napadne". Spousta chyb bývá sporadických a můžou v autě vyskočit z různých důvodů a nemusí hned znamenat že je v autě nějaký problém. Pokud je závada opravdová - stejně ani smazat nepůjde :-)...Samozřejmě pokud se závada(y) objeví znovu je nutné najít zdroj příčiny. V technické příručce je psané i po odpojení baterie je třeba provést základní nastavení klapky. Bohužel postup a tohodle motoru se mi nedaří nikde najít. Neříkám že to dělám správně, ale právě proto se snažím dohledat správný postup :-) důležité je, že motor i po neúplném nastavení beží hladce (to přece chceme), ale musí to jít i jinak (správně). Ano auto se i tak nastaví samo, ale musí to jít i hned a ne po ujetí 50-100km. Ani v servisu Vám nedají auto s nepravidellným chodem s tím že ono se ta nějak nastaví :-D Šel jsem postupně cestou nejmenšího odporu. Netěsnost v sání se mi nepodařila najít, výměna pal. filtru nepomohla, výměna podlaků tím myslím hadičky pro nastavení variabilního sání, vedení sekundárního vzduchu, regulace tlaku paliva + další ventily (rovnou jsem vyměnil vše co se dalo) - šlo o jistotu. Zbyly mi hadičky z předchozího auta, tak jsem rovnou vyměnil vše co šlo. Dále byly vyměněny svíčky a po té i zapalovací kabely. Zbývá opravdu tlak v palivovém systému a vstřikovací trysky. Myslel jsem, že si jejich funkci dokážu aspoň oriantačně změřit, vyzkoušet a pak zbývají lamdy. Pokud máš dobrého diagnostika (servis) tak mi ho klidně doporuč (na ostravsku). Ale u nás servisy fungují tak, že Ti vymění půlku auta - zrovna to co píše diagnostika ale problém nehledají. Jsou to spíše měniči dílů, než diagnostici. Takže Ti klidně řeknu jak by to fungovalo. Dám tam auto oni mi vymění 1 lamdu vymažou chyby a zjistí že už kontrolku nesvítí. Mi se to po 100km rozsvítí znova a jejda tak musíme vyměnit i tu druhou... a pak třetí a 4 tou... pak mi vymění váhu vzduchu a pořád dokola. Prostě auto odjede ze servisu funkční takže u nich problém není. Nevidím důvod proč bych si nemohl najít hodnoty napětí, které mají správně být (já je mám různě -1,6V až třeba +0,3V) volnoběh 25% lamda. Tím přece autu neublížím :-).. vzhledem k tomu, že mi v třetím servisu řekli že nemají nic na to aby mi změřili tlak v pal. systému ani neveřím že by to kontrolovali... Osobně sázím na čerpadlo v nádrži, ale chci mít jistotu než budu kupovat nové :-) Ale i tak díky za názor. Jen je škoda, že nejsou nikdy ty hodnoty které má auto ukazovat. Programy ze školy bohužel tento motor nemají.
  3. zigin95

    Diagnostika

    Zdravím chlapi, mám pár problémů kolem diagnostiky, můžete mi poradit? Jedná se o 2.8 AMX v Superbovi r.v. 2005/6 Setkal se někdo s problémem, že diagnostika funguje pouze po nastartování? Stálé napětí tam je. Když už se připojím tak zjistím pár problémů: po cca 100km vždy vyskočí 17544 - řada 1: přizpůsobení směsi (add.) systém příliš chudý 17546 - řada 2: přizpůsobení směsi (add.) systém příliš chudý zkusil jsem: vyměnit pal. filtr, kontrola sacího potrubí, výměna podtlaků, výměna hadic ke klik. hřídeli (byly prasklé) - bezezměny po vymazání závad je motor velmi neklidný a běží nepravidelně.. 16891 - regulace volnoběhu otáčky nad požadovanou mez po ujetí cca 20km se motor uklidní ale mívá zvýšené otáčky. Předpokládám, že je nutné provést základní nastavení škrt. klapky. zkusil jsem v čísle kanálu 00 vymazat adaptační hodnoty, ale nepodařilo se mi zjistit jak provést základní nastavení u tohoto motoru. Následovala chyba: 17987 - říd. jedn. škrtící klapky (J338) adaptace není zahájena - sporadická Po vymazání běží motor klidně. po ujetí cca 100km se znovu objeví chyba o příliš chudém systému. Auto jede plynule, jen mi vadí kontrolka motoru Chtěl bych provést kontrolu lambda sond a tlaku v palivovém systému a regulátoru tlaku paliva. Nepodařilo se mi ovšem najít u tohoto typu motoru správné hodnoty a skupiny, na které se mám zaměřit. Prý se má lambda pohybovat mezi 0-20% (u jiného motoru), já mám třeba na volnoběh 25% a napětí je různé. Nemáte někdo nějakou tabulku, jaké hodnoty má tenhle motor správně ukazovat? Tlak paliva se mi nepodařilo najít vůbec. Ve VISu tenhle motor nemám. Díky za rady
×
×
  • Vytvořit nový...