Přejít na obsah

zbzb

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení zbzb

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak si opět odpovím sám, Závada jak noha, povytaženej konektor. Kdo by to čekal. Diagnostika napsala že posilovač neodpovídá, ani nechtěl poslat chyby. Akorát nechápu jak se mohl povytáhnout, když s tím nikdo nic nedělal-
  2. Dojedu ke garáži, všechno v pořádku. Vypnu motor, za dvě hodiny přijdu a po nastartování jde volant pekelně ztuha. Odpojím akumulátor, počkám 10 sekund, zapojím a to samé. Zkusil jsem to 3x a nepomohlo. Svítí červená kontrolka posilovače (volant s vykřičníkem), žlutá kontrolka podhuštění pneumatik a občas se rozsvítí na displeji žlutá olejnička podtržená zubatou čárou. Také to psalo nefunkční ESP a funkce rohových světel- to budou asi mlhovky při zatáčení. Auto má najeto ani ne 40 tisíc, takže opotřebením to asi nebude. Ach jo. Jde něco zkontrolovat bez diagnostiky ? Kabel bude evidentně nezbytností.
  3. to auto je celý divný, ale zase pěkně vrčí a dobře jede mě se zase někdy při nastartování auta samo zapne, někde jsem četl, že se to stává běžně, tak nevím
  4. vypustil jsem fridex rozpojením hadice u chladiče, protože tam není kohoutek, což mě docela překvapilo u takového sofistikovaného auta jenže po nalití přes expanzní nádržku a po zahřátí motoru to pořádně nechtělo jít do chladiče, trochu jsem potůroval motor a chladič začal fungovat ale kabina topí jen při vyšších otáčkách, ze začátku vůbec, po projížďce klesla hladina v expanzce tak jsem dolil, trochu se to zlepšílo, ale není to ono je to normální ?
  5. teda to placení se mi moc nelíbí, není lepší koupit něco dražšího s licencí a mít to pak napořád bez placení ?
  6. díky zkusím to, snad bude chodit napořád, nebo se musí časem doplácet za nějakou dodatečnou licenci ? a na co tam mají ty kredity ? to jsem nepochopil
  7. Ach jo.Jednu závadu odstraním a hned je druhá. Potřebuju celkem rychle koupit kabel Superb I 1.8T a nemám čas čekat na čínu. Co byste doporučili pro občasné použití doma ? Originál za dvojciferné tisíce se mi nechce kupovat, ale chtělo by to něco, co dobře funguje. Jedná se o detekce vadných čidel, smazání servisních intervalů a podobné běžné záležitosti. Tunit motor nechci. Ještě bychom to používali na dvojkového benzínového superba. Díky.
  8. Tak vyřešeno. Nakonec jsem to musel vyzkoumat sám a postup byl následující. Zvednout airbox, zvrchu povolit pomocí golasady s kardanovým křížem dva horní viditelné šrouby mezi motorem a katalyzátorem. Třetí spodní se musí povolit zespodu. Je to práce napytel, ale nakonec to šlo. Přední díl výfuku včetně katalyzátoru se vytáhne přes motorovej prostor a teprve pak se dají uříznout šrouby za katalyzátorem, protože jsou zarezlé. Těsnění mezi katem a motorem je dobré, ale to mezi katem a předním dílem výfuku je potřeba vyměnit. A chce to dělat ve dvou, hlavně to nasazování.
  9. Tak mi uhnila trubka s vlnovcem u superba 1, 1.8T benzín- přední díl výfuku. Už mám náhradní, ale nějak se nemůžu dostat ke šroubům příruby, kde je přišroubovaná ke katalyzátoru. Nevíte jak se tam dostat ? Díky.
  10. Ahoj. Potřebuji vyměnit olej v převodovce u oktávky, našel jsem vypouštěcí šroub, je to zřejmě imbus 17, ze spodu. Nalévací šroub je umístěn za takovou ocelovou trubičkou, co vede ke spojkovému vypínání a nedá se k němu dostat. Nevíte jak na to ? Anebo bych se to pokusil nalít odvzdušněním převodovky po sejmutí plastové krytky. Ale je to hrozně malá dírka. Co s tím ? Díky.
×
×
  • Vytvořit nový...