Zkus si někoho přizvat a měř napětí na baterce během startu. Schválně jestli tam nebude nějaká odchylka. Pak taky vymontuj ten snímač otáček, vem ho domu a druhý den namontuj a zkus co to udělá.
Hlavně záleží na startovacím proudu. Tak si ji zkus od někoho půjčit. Měl jsem 44Ah 360A startovací proud. Teď mám asi 390A (nevím přesně) a nedá se to vůbec srovnat. Točí jako blázen.
S tou baterií jsem myslel tak že když je chladno tak ji dojde dech a motor se zhoupne ( zanedbatelně) zpět ale ještě jsem se nesetkal s tím že by rozlouplo startér. Teplotu nasávaného vzduchu si můžeš ověřit na vagu ale myslím že ta na to vliv nemá. Kabeláž v pořádku? Tohle je fakt oříšek. Kdyžtak sem hoď fotky ať se pokocháme.
Danibar2 zkontroluj čidlo teploty na vagu jestli se teplota mění postupně a neskáčou tam nějaké blbosti. Pak také kabeláž ke vstřikovací jednotce ( jestli tam není špatný kontakt ).
Potřeboval bys vyndat nádržku a něčím propláchnout. Lihem nebo nějakým jiným odmašťovadlem. Když to nepůjde tak jedině novou. Ještě prohledej fórum. Určitě tu bude zmínka čím to vyčistit.
Mohl bys zkusit nové přispůsobení ale nejsem si jistý. Potřebuješ pin jednotky immo. Já koupil klíč v autorizáku, vybrousil u zámečníka, nechal si zjistit pin páč jsem neměl štítek ke klíčům a nakódoval přes vag.
Už si to přesně nepamatuji ale měl bys s ním otočit doleva a mělo by se uvolnit z držáku. Jsou tam snad tři packy. Musíš to zkouknout. Jinak to vypadá že se čerpadlo sekne ( pak do něj stačí klepnout a jede dál ). Dá se koupit i samostatný motůrek ale když máš libovou cenu u celého kompletu tak proč ne. Jen aby to vydrželo. Dej si pozor na plovák ať ho neohneš. Je to ježek v kleci
Šipka by tam být měla ale která hadička to nevím (tipoval bych tu nalevo). Už si to nepamatuji. Zapni zapalování a uvidíš hned. Jinak to čerpadlo jede pořád? Nebo se seká?