Zdar chlape, mám úplně stejný motor AKL rv.98 najeto 184 000. Je velmi těžké poradit, jakou máš závadu přes net - příčin může být několik. Jelikož jsem si právě něcím podobným prošel - tak bych ti zkusil poradit na co se zaměřit, aby se ti oprava zbytečně neprodražila. Také mi auto nepravidelně táhlo a pokuckávalo - problém se startováním jsem také zaznamenal a jak píšeš, stačilo vypnout motor a pak zase nahodit a vše bylo OK. Co se týče rozjezdů - to samé. Při mírném přidávání plynu OK, pokud jsem chtěl "odpálit", tak to prostě nejelo - výkon motoru v tahu, ale zvykl jsem si na to tak, že jsem to nevnímal. Problem jsem začal řešit až když mi auto přestalo držet volnoběh - a tím spojené špatné starty za tepla - už se s tím prostě nedalo jezdit a navíc se výrazně zvýšila spotřeba. Postupně jsem začal opravovat - prasklé výfukové potrubí předního dílu výfuku, výměna lambda sondy, výměna vzduchového filtru, nové zapalovací kabely a svíčky, výměna rozvodů vodní pumpy - závada se neustále vracela - subjedtivně studené bylo vše v pořádku - teplé problémy. Nakonec mi nezbylo nic jiného, než zajet na počítač. Naštěstí jsem narazil na solidního odborníka. Napojili jsme auto a počítač nahlásii několik vadných snímačů - vadná lambda, snímač otaček motoru, halův snímač. Snímač otáček motoru je na bloku motoru v přední části vedle olejového filtru - je k němu poměrně snadný přízstup po jeho výměně (2500Kč origi Hella) se nim nezměnilo, teprve až po výměně Halova snímače - konfiguruje vačkovou hřídel vše v pořádku. Halův snímač je ale pod rozvodovým kolem nahoře - čili musí jít dolů rozvody. Moje rada - zajeď s tím k odborníkovi, napojit na počítač a pokud ti to napíše stejnou závadu - vyměň ho jako první.