Přejít na obsah

karlos3

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 976
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

2 865 zobrazení profilu

Oznámení karlos3

Nováček

Nováček (1/14)

5

Popularita

  1. Jj, nejdřív to byl FUCHS TITAN SUPERSYN LONG-LIFE PLUS a nyní to je SHELL HELIX ULTRA VX SAE 5W-30......já ho kupuji zde ....
  2. Tak samozřejmě, znám i takové lidi kteří chválí takovou OII 2.0TDI-PD 16V z roku 2005, ale s tim že on má najeto lehce nad 50tkm... a takových znám taky pár, ale to vůbec nebudu dávat někde jako případ, protože toto se nedá brát vůbec vážně že. Abych byl trochu ferovej, tak znám i dost lidí co mají např.Fordy,Volva,Peugeoty a to je vůbec kapitola sama pro sebe.....bratránek měl Focuse combi 1.8TDCI z roku 2004(kupoval ho novýho), najel s tim necel.140tkm a ten ho taky dost dobře vyškolil, vstřiky, turbo, setrvák se spojkou a nakonec převodovka a taky to nebyl jediný případ, pár kolegů co má Mondea (vše TDCI), tak to jen potvrzujou, že tam je o po 100.000km hrob. Další kolega a celkem dost zajímavý případ, má Volvo S80 D5, ted už má přes 200tkm a na motoru dělal jen jeden vstřik který řikal že mu klepal nebo tak něco, každopádně ho to stálo 12.000kč a to bylo na motoru vše, ale co měl v necel.90tkm to se jen tak nevidí, už tak od 75tkm slyšel od před.kola nějaké vrzání/křupnutí na nerovnostech, ze začátku to nebylo nic hroznýho, tak to nehrotil a nechal to na prohlídku, při následné prohlídce mu tam bylo něco promázáno a byl klid, ale po ani né měsíci to začalo znova vrzal/křupat a už daleko víc, tak zajel opět do Volva kde mu podle jejich slov vyměnily nějakou prachovku či co a opět proběhlo promazání, po tomto zákroku to bylo asi 6-8tkm v pohodě a pak se to pomalu začalo zase ozývat, tak se po tel.objednal do servisu a ještě se ptal toho technika co to může být atd., ten mu řekl, nebojte to dělaj asi nějaký lůžka, tak to už ted vyměníme a bude klid, každopádně jezděte, neni to nic vážnýho a př.týden přijeďte....no jezdil, ale už jen jeden den....Večer v Praze na mostě u Štvanice, jel jako od Muzea do Holešovic a když tam frčel po těch kostkách, tak mu najednou něco silně křuplo od kol a levé př.kolo se vylomilo, to se zamozřejmě zakouslo do blatníku a stáhlo ho to přes ten tramvaj.pás do protisměru, naštěstí to bylo večer, tudíš min.provoz, tak se nic víc nestalo, ale být tohle přes den, tak v tom protisměru dostal takovou tečku, že nevim nevim.......Ten tenkrát udělal ve Volvu takovej bengál že snad ještě dodnes má běžné servis.prohlídky zdarma. Další ale naopak kladný případ a musim přiznat že mě a spousty dalších kolegů dostal, je známej kterej jezdí jako kurýr z balíčkama pro jednu firmu do Belgie, ten si koupil naftovýho Fiata Lineu 1.3Multi-jet 66kw/90k.....Každej z nás když si to tehdy koupil mu to dával sežrat..takový to..jdi s tim Fiatem doprdele apod. to auto tě do 100tkm pohřbí apod.připomínky......Jo pánové, ten chlapík s tim denně jezdí šílený štreky, má na tom najeto už bez mála 200tkm a ten na to auto ještě nesáhl...jediný co řikal že musí každých 50tkm na geometrii, prý se tam ta geoometrie na zadku rozjíždí a pak se mu na zad.nápravě blbě sjížděj gumy, ale řekl to je jediné co musí hlídat a jinak na to auto nesáhl.... Upřímně řečeno, tohle bych nečekal, Fiat neměl nikdy moc dobrý reference, tak jsem si myslel jakej to bude mít vrak a ejhle, zatim nám všem vytřel zrak.
  3. Tak z Japonci osobní zkušenost nemám, jen můj táta má už cca 5let Mazdu 6 combíka v naftě, má na ní teď kolem 100.000km a za ty km má měněn sloupek řízení, sluneční clonu (nerdžela a pořád padala) a přestala mu svítit polovina osvětlení ovládání climatizace, to mu ale na reklamaci nebylo uznáno a 2000kč za výměnu žároviček je teda šílenost (vůbec jsem byl překvapen že tam nejsou diody)....nakonec mu to opravily v nějakem specializ.servisu na autoelektriku, nějakej servis na montáž špičkové hifi apod., tam mu to za 2hod.dal borec dokupy za 500,-, jinak z motorem vůbec nic, ale jak jsem psal, má teprve kolem 100.000km, takže to neni žádná velká zkušenost, těch 100.000km vydrží snad každý auto bez větších oprav.... Já píšu jen Koncern, protože moji kolegové a známý maj jen právě jejich výrobky. Hlavně třeba píšu auta, ale jako auta jako takové nemyslim, myslim tím hlavně motory, já s auty jako takovými neměl skoro nic, když to tak vemu tak za celou éru co jsem od 2004 kupoval OII jsem řešil jen u MR2005 a 2006 to klapání servomotorků climatroniku, což nejdříve řešil servis výměnou ŘJ a když ani to nepomohlo, tak po té vyměnily samotné servomotorky a od té doby byl úplný pokoj, to byl asi největší problém co jsem s tim měl, takže auta dobrý, akorát ty motory, to je podle mě v současné době u koncernu problém, tak jak jsem na ně mohl spolehnout dříve, tak dnes prostě ne. Kdybych byl jedinej co s tim má problémy nebo znal jen pár lidi, tak řeknu, budiš, měl jsem smůlu na špatnej kus, ale těch lidí je opravdu dost, to když se někde sejdeme z kolegy, tak jsem slyšim co komu kde odešlo, jaká hlava mu prdla, jake turbo odešlo, jaká klapka atd.atd.atd. a už mě to upřímně unavuje.... Já tady nechci vůbec vyvolávat nějakou paniku, povokovat nebo sepisovat nějakou petici proti koncernu, ale podle mě nedělaj dobrý motory....Když vidim mého asi nejlepšího kamaráda jak dopadl z SI 2.0TDI-PD DPF, tak mám husí kůži, ten to vzal tehdy na 4letý leasing a po druhém roce se do toho začal tak sypat, že to je doopravdy katastrofa....to za třetí a čtvrtý rok dal po min.100.000kč/rok za opravy, řikal že ten čtvrtý rok se už dostal do stádia kdy mu došly prachy a na opravy si začal půjčovat od tchána....tak tohle je šílenost, platit leasing a ještě cpát nehorázný peníze do oprav. Ten ho hned po lízačce prodal a ted už tak rok, rok a půl má tu novou Mazdu 6 v naftě a zatim spokojenost, ale taky, zatim má na tom málo najeto, tak se uvidí časem. Další kolega dopadl s Passatem úplně stejně a ten ted začátkem léta pořídil Subaru Outback(nebo jak se to píše), takže to se taky ukaže časem jestli to bude dobrý auto. Hele mě měnit auta jak boty taky neni příjemné, ted jsem aspoň ty OII 1.8TSI jsem měl koupené za hotovku, tak jsem je prostě vzal a prodal, ale ty 2.0TDI jsem měl na lízačku a věř mi že mi nebylo milé 7.měsíců před koncem předčasně ukončovat smlouvu, lítat a vše vyřizovat abych je mohl střelit, ale prostě než se do to sypat a pořád na tom řešit nějakou tu jobovku, tak jsem to tak prostě udělal. Já jsem dost pracovně vytíženej, auta mi jezděj min.12hod.denně a pro mě takové odstavení auta i na 1.den znamená velkou finan.ztrátu a ještě kdybych měl řešit jak a proč se tak stalo, to absolutně ne.
  4. Cosby: Nemusim se ani bavit z nějakýma špičkovýma odborníkama na to abych poznal že koncern stojí posledních pár let za pěkný kulový a to ještě velmi slušně řečeno....a upřímně řečeno, radši dám na lidi co maj z auty větší zkušenosti z uživatelského hlediska než na nějakýho chlápka i odborníka z nějakého vývoje či motorárny.....V mé branži za těch bez mála 20let znám opravdu stovky chlapů co jen potvrdí moje slova, protože mají či měli s tim co dočinění a s těmi auty najedou za rok min.80-90.000km, tak to je u mě zkušenost. Máš pravdu v tom že se nemůžeš ptát nějakého výměnkáře někde v autoriz.servisu, o tom žádná a i ten můj známej neni žádnej motorář na slovo vzatej a určitě neni taky neomylnej..... Mě tu zas sere to, že někdo vyvrací zkušenosti nebo zpochybňuje zkušenosti rovnající se milionům km......Já jen osobně mám za sebou z VW motory min. 2,5mil.km a jak řikám, to co z těmi motory zažívám nyní jsem nikdy v životě nezažil.....a to ještě ted se k těm autům chovám naproto luxusně, servis dělám i preventivně, dřív než je to nutné atd., ty auta už tolika nehonim, to naopak dřív, před 12-14lety, měl jsem jen 3zaměstance a ještě daleko víc práce, takže ty auta lítala 18hod .denně a opravdu se s tim nikdo nesral, to jsem byl nucen denně najet na dálnici a nepustit to pod 200km/h proto abych někam dorazil včas....dnes už na to vše mám lidi, ty auta nejsou tolika přetěžovaný a serou se jak nechci říct co.... Že střídám auta jak chci?...no a...to si mám jako držet auto který se sere??...každej podnikatel by udělal to samý, než nasrat obrovský prachy do oprav, tak to to radši prostě vrazim do novýho a ten křáp pošlu do světa, ať se na tom vyškolí někdo jinej......Viz.moje býval.2.0TDI...nebýt toho že jsem měl ty 2.0TDI v záruce a opravdu až na ten poslední případ bylo vše hrazené Škodovkou, tak se za všechny ty 3ks 2.0TDI utratilo na opravách přes 500.000kč!!!!!!!!...no tak co to je??...to je jako dobrej motor a nebo motor kterej si mám nechat do budoucna a srát do toho ještě víc peněz a už ze svýho, to ani omylem....Za těch půl mega mám novou OII. To jak si psal, že někdo někde napíše blbou zkušenost z pár auty a přitom další stovky jezději bez problémů, to já říci nemohu, věř mi že to neřikám jen tak pro nic za nic, ale já právě znám pravý opak....jen v mé branži to bude ke stovce lidí co potvrděj moje slova a to jsou lidi co maj z 90%koncern.auta OII,SI,SII,Passaty,A6....nemluvě o firmě se kterou spolupracuju, tam maj přes 60ks služeb.aut a ještě tak před 1,5rokem tam měli přes 30ks Passatu z 2.0TDI....to jsou auta ze kterými jezděj kancelářský lidi a zas tak šílený km s tim nenajedou a po 2letech vypověděli leasingovce smlouvu a ty auta jim vrátila kvůli velké poruchovosti.....takže ti jen odhadem řeknu že z mého okolí vím o tak min.150 špatných zkušeností a to je na okolí jednoho člověka už kurva hodně. ....
  5. Tak mě tu hlavu měnily sice v garanci, což bylo teda štěstí, protože pár známých vyrazily z VW z pár reklamacemi co měli u auta co mělo 140.000km a auto bylo ještě ve dvouleté záruce, jen jim bylo oznámeno že to je běžné opotřebení a nazdar. Ty slevy na ty Hondy nebyli ani z toho důvodu že jsem jich bral více, možná kapku jo, ale co jsem tam koukal na Hondy co měli na salonu či předním, včetně těchto nových Accordů, CR-V atd., tak na tyto auta z cenou přes 700.000kč byla sleva 100.000kč min.u každého. To víš, dnes to zas moc lidí nekupuje takto dražší auta, tak se toho musejí nějak zbavit. Měli tam dokonce i Accordy-sedan 2.2i-DTEC Comfort(což je základ) ,ale i tak má už bohatou výbavu a byla na něm první sleva(nevim původně z kolika, to tam nestálo) na 629.900,- a ted tam byla škrtnutá a nová cena 589.000,-..což je pěkný, druhej byl lautr to samý akorát že v automatu a to bylo za 639.000,- a ty auta v tomto základu mají už opravdu vše, od Al.kol, tempomat až po PC....akorát to teda nemá takovou tu nadstandart.výbavu jako jsou xenony,kůže apod. ....U těch CR-V to samé, auta z katalog.cenou i přes 800.000kč a před salonem byli min.3-4ks a u každého bylo min.100-120.000kč dole a všechno to bylo fugl nový, žádný předváděčky.
  6. Pls, proč mi nejde změnit podpis???....chci tam vymazat auta který už nemám a nejde mi to, vždy mi to po úpravě házií error a nic se nezmění!!!
  7. Tušim 07/2007, takže už MR2008, protože ten rok se MR2008 dělal už od 06/2007.
  8. Jj, SII z 1.8TSI mám dva kousky....ty ještě nemaj tolik km, tak ty půjdou do světa až tak v létě.
  9. Zdar pánové, tak jsem dnes celý den lítal jak divej, ale vše jsem zařídil, OII už jsou ve světě a Hondy už na cestě.... Bohužel ten tlak oleje jsem nezměřil, né že bych nechtěl, ale 30.12. mě každej ze známých poslal do patřičných míst, každej už měl volno a byl kdesi na horách či chatě.....Volal jsem ještě tomu známýmu a chvilku jsme se o tom bavily a sám řekl že v tlaku to nebude, že ty čidla jsou tam příliš citlivý a že by to signalizovalo sebemenší pokles už jen blížící se k minimu....Tam prý opravdu stačí maličko aby to kleslo k minimální hodnotě a hned by to řvalo jak diví. Hned ráno po otevření jsem vlítnul do té Hondy, seděl jsem tam přes 1,5h a vše už je zařízené, vzal jsem tři Combiky 2.2i-DTEC 110kw/150k ve výbavách Executive, dva jsou černý a jeden bílej.....Svezl jsem se tam opět s tim a jezdí se s tim opravdu perfektně, akorát ta řadička je tam taková sranda-tyčka, tak mi jako příslušentví objednal tvarově podobnou té co dávaj do S-Type a jinak to má absolutně vše, má to i kraviny co bych opravdu nepotřeboval, co jsem byl trochu na váškách, bylo že to je v komplet kůži a já osobně celo-kůže opravdu nemusim, ale tu co dávaj do toho, ta je opravdu super, měkoučká, dirkovaná a fakt se v tom sedí moc dobře....co jsem nedavno seděl u známého v úplně novym SII, taky v celo kůži, tak tam to bylo tvrdý jako svině, prostě tam mi ta kůže až vadila, proto jsem do koncern.aut vždy dával alcantaru, ale tady u té Hondy se jim ten výběr kůže fakt povedl.... Nabízel mi ještě tu vyšší výbavu Top-Executive, ale tam je už jen rozdíl v tom že to má blbosti typu parkovací kamera, navigace (orig.navi taky moc nemusim), navíc chlapy co pro mě jezděj znaj skorem vše, tak i že maj odemně v autech TT930T, tak tu vytáhnou max.někde v Německu apod.) a taky od Elegance to má už taky tu druhou obrazovku, jakoby centrální počítač, tak to bez navi vypadá úplně stejně.....Vzal jsem prostě ty Executive a z příplatkovou řadičkou, z gum.kobercema na zimu (z fabriky jsou tam jen ty látkové/kobercové) byla ceníková cena byla 904.000kč/ks....po chvilku dumání mi udělal cenu 759.000kč/ks .....Jedno tam maj už na skladě a pro ty dvě ještě dnes dopol.vyrážela odtahovka z vlekem někam kousek do Německa do nějakého centrál.mezi skladu odkud berou auta všichni dealeří Honda ve střed.evropě...počítám že teď už u toho dealera budou stát taky, vyrážel hned ráno po té co jsem odešel....Zítra mi prý pošle mailem fakturu a pak už to jen záleží na tom kdy jim přičtou penízky na účtík a jdu pro ně...počítám tak středa, max.čtvrtek. Jestli už ani ty Hondy nevydržej a začnou se po 200.000km srát, tak se na to už snad vykašlu, ukončim podnikání, koupim vozejček a na staromáku budu radši prodávát párky v rohlíku, než jen běhat, shánět díly, nervovat se a cpát nechutný peníze do servisu aut....Chápu že to auto ten servis potřebuje, ale né abych po 180.000km slyšel (výměna hlavy 80.000kč)-naštěstí měněno v garanci, po 200.000km řetez.rozvody, po 250.000km klika a motor na odpis nebo aspoň na částečnou generálku.....Tohle fakt nehodlám akceptovat, ty auta stálá přes 700.000kč/ks a za to si představuju daleko lepší kvalitu....No auta, auta jako takový ne, s těma jsem nikdy nic velkého neměl, ale ty motory, ty stojej za velký ho.no... Nemluvě o Audinách, např.ta moje A6 3.0TDI, S-Line s příplatkama by podle ceníku bez slevy byla přes 1,9mil. .....taky bych si představoval vyšší kvalitu a hlavně pohodlíčko...je to tvrdý jako svině!!!.....To auto je starý od února 2009, najeto přes 80.000km a od počátku tam řešim rezonance ve dveřích spolujezdce, dodnes nevyřešeno a snad už to vypadá na výměnu stahovačky, dále rezonance zespoda auta, po druhé návštěvě to odstranily dopasováním nějakých krytu co jsou nad výfukem, dále sedadlo spolujezdce když tam nikdo nesedí, tak na kostkách drnčí v ližinách, v 50.000km měněny horní ramena protože tam začalo něco klepat, hned po té měněno kvůli hučení zad.ložisko kola, ted se mi už 20-30.000km objevuje praskání od zad.sedadel (jen když tam někdo sedí)....po asi 2.měsících hledání v servisu a i mnou samotnym se přišlo na to že to způsobuje kostra opěráku, takže se bude konat výměna celého zadního opěráku, v říjnu mi přestalo svítit u jednoho světla to denní led-diodové svícení, takže výměna komplet světla, 2.týdny na to hned to samé u druhého světla, a ted v listopadu mi měnily alternátor.....a to je prosím u auta starého 9.měsíců za 1,9mil.bez slevy.....Už se ani nedivim že jsem na to dostal 450tisíc slevu a to bylo auto objednané na míru a né skladovka. Ohledně té kvality, jak tu píšete že dnes ta kvalita šla u všeho rapidně dolu jen max.souhlasim.....už jen blbý boty, já od počátku 90let si jako sport.boty kupoval jen Nike...povětšinou air-max, vždy to byli bomba boty, vydrželo to několik let a nikdy mi nebylo líto za to dát ty nemalý prachy, ale dnes, dnes bych jim to nejradši otloukl o hlavu, po třech zkušenostech z Nike-Shox už si to prostě nekoupim, nový boty po jednom létě úplně v hajzlu, rozlepená podražka, praskej držák tkaničky a to podotýkám že v tom nechodim každý den a už vůbec né do práce....fakt děs... Nemluvě o elektronice, já jsem si před cca 9lety poskládal komplet hifi z komponentů od Technics, dvd, prologic prostě kompletka, je to takovej menší koncert.sál...ta věž je samozřejmě ještě orig.made in japan...před tím jsem měl takovou tu mini vež od Sony co bylo hitem v 90letech, taky orig.japonský a dodnes to tátovi na chatě hraje naprosto bombově....brácha si před rokem koupil věž z prologikem od Sony a za ten rok už to měl 2x v servisu, měnily mechaniku podávání CDček, pak mu nešel equalizer, no prostě mega-šit...taky made in poland!!!!!!....fakt je to se vším čím dál horší. Zítra už mám totálně volno, tak hned dopol.se pustim do toho dopisu, ten doopravdy do MB a VW napíšu, protože tohle fakt nejde......Ten samozřejmě nebudu posílat emailem, protože to už předem vim, že by to byla marná práce a ten email by se do patřičných míst nikdy nedostal.
  10. Uvidim jak to zítra zvládnu, když mi to vyjde, tak ten tlak nechám změřit.....taky by mě to zajímalo. Každopádně, jsem teď vytahal všechny doklady k těm autům a už zítra jdou do světa....doopravdy mě to dneska už dožralo tak, že musej jít okamžitě z baráku/firmy. Jestli se mi to podaří s tim olej.tlakem, tak to sem zítra navečer šoupnu....Kolik by měl vůbec být..nějaká ta tolerance?... Teď jsem měl skoro hodinový tel.se známým který jezdí jako letištní dopravce a ten mi to jen posvětil....řikal že oni teď taky už nějakou dobu bojujou o to aby nemuseli mít jen Passaty, řikal že tam s nima maj taky všichni problémy....On taky přesně řekl to...kde je ta stará dobrá spolehlivost. On už na letišti jezdí od cca 95roku, tak ten už s Passaty taky lecos zažil a např.tu B5 z roku 1998 z 1.9TDI 81kw měl do 2002, najel s ní skoro 370.000km a jediné co asi 2x nebo 3x řešil byla váha vzduchu, v záruce mu měnily známé ramena na př.nápravě a nic víc, po těch 4letech to chtěl nejdříve prodat, ale nakonec to nechal synovi aby se na tom naučil, ten s tim jezdil ještě asi 2-2,5roku, najel s tim dalších 60.000km, opět nedělal ani Ň, pak to prodal nějakému kamarádovi z chaty a ten s tim jezdil další 3.roky a teprve před 2.lety to tam rozstřelil o nějakej strom, tak už to odvezl na vrakáč, ale motor pořád šlapal...z auta sice olítanej vrak, ale motoricky v pohodě....to byli opravdu nesmrtelný motory......Jo kde ty časy jsou!!!!.... Já už mám toho fakt dost a zítra nebo jak mi to vyjde napíšu slohovou práci a pošlu to do MB a VW, tohle přece nejde aby dělali takový sračky......Já koncernu vždy fandil, VW jsem kupoval od roku 93, měl jsem Venta, všechny typy Passatů a ty auta byli vždy nesmrtelný, až mi i kolikrát po 3-4letech to bylo líto prodat a to měli vždy hodně přes 300.000km, nemluvě o Škodovce na kterou jsem přešel ve 2004, taková OII je podle mě špičkový auto, jen škoda co tam dávaj pod kapotu...Já mám takovej vztek, že snad ani neusnu, mám v garáži 3x pěkný, zachovalí auta, kterým by na pohled jinej člověk neřekl ani 50.000km v jakym jsou perfekt.stavu, v plných výbavách od al.kol až po alcantaru a bohužel z motorama v hajzlu!!!......to by se jeden fakt po.ral..... Ten dopis jim napíšu, jen na to potřebuju čas a klid, abych to napsal jako vzdělanej člověk a né ve spěchu ze spoustou chyb.....Borci se prostě musej chytit za rypák, nevim, ale podle mýho by si měli udělat nějakou analýzu reklamací a musí jim to do prdele dojít, že to takhle dál nejde....takhle když to povedou, tak akorát budou přicházet o zákazníky který jim utečou a pak zas zístat jejich důvěru, jo to už bude sakra těžký......Vidim to u sebe, před 10lety bych nad koupí takového Passata vůbec nepřemýšlel a šel do toho, ale dnes?..ne, po těch zkušenostech co jsem měl a co vidim u kolegů už ani náhodou.... Do těch japonců jdu, už jsem taky rozhodlej, mě se i sem tam líbil nějakej ten japonec už dřív, věděl jsem že to jsou držáci, ale vždy mě hlavně odrazovalo to, jak to jde brutálně rychle z ceny, to aspoň ty koncern.auta se vždy jakštakš držela, ale dnes?..dnes je to úplně jedno, ty bazary praskaj ve švech a ono dnes i za takovou OII dostaneš kulový, tak je to jedno co máš doma.
  11. Tak jsem před chvilkou dorazil domu...lítal jsem kvůli blbýmu autu 3/4 dne a jsem akorát jen nasranej... Byli jsme s tim známým u toho jeho kolegy motoráře doma na baráku, pán byl super, lehce nad padesátkou, velmi velmi znalej v koncern.motorech....bylo prostě vidět že ví o čem mluví a né žádnej jedna bába povídala apod.....Tak se tam rozpovídal že jsem se tam zdržel skoro 3h. K tomu problému co mám na 1.8TSI řekl to, že něco požadovat na výrobci je nesmysl, že jsem ve více jak 250.000km za hranicí životnosti!!!!...bohužel, ale je to tak a sám přiznal že to je dnes bohužel běžné..prý se vůbec diví že jsem ještě nedělal vačky, že na to TFSI,TSI motory trpěj už kolem 100-150.000km....Když jsem mu řekl že mi to přijde směšné aby motor vydržel jen 250.000km a začal pomalu odcházet, že mám naopak takové zkušenosti ze starými motory 1.9TDI a kolegové ze starými 1.8T že to vydrželo bez problému přes 400.000km(i pár kolegů přes 500.000km) a při následném prodeji ten motor ještě běžel nádherně, tak na to řekl...no jo milej pane, ale to ještě bylo co se kvality a použit.materiálu týče úplná jiná liga ..........dnes se už šetří kde se dá, každej komponent motoru se bastlí úplně někde jinde a za co nejmíň a pak to má takhle vypadat.. ....řekl že ještě tak před 5-6lety chodily kluci z motorárny pomáhat klukům na běžný servis, protože pomalu neměli do čeho dloubnout, ale dnes?..dnes řekl že máj práce už na půl roku dopředu+musejí dělat i víkendové směny. K té mojí klice mi řekl že by to chtělo přebrus+ložiska...u např.1.9TDI to tam dělaj záměnou, že člověk přijde ze starym dílem, dostane přebroušenou kliku,ložiska, zaplatí ten rozdíl a maže pryč, ale řekl že bohužel na 1.8TSI ještě přebrusy nemaj, takže buďto objednat novou (z ložiskama bych se do 20.000kč prý měl vejít) a nebo tuhle mojí vyškubnout a nechat udělat přebrus, ale!!..on má ted až do 12.1.dovolenou, jede někam na hory, takže to by znamenalo na 3.týdny odstavit auto, což je u mě nesmysl.....Když jsem se ho znova ptal, jak je to vůbec možný, jestli to nemůže být olejem apod., tak mi opět řekl....olejem ne, prostě kvalita materiálu, prý to má v práci dnes a denně... S tou kvalitou to prej neni jen u 4válc.motorů, ale právě i u V6,V8,V10..prostě všech motorů....nespočítal by prý kolik tam měl a má ještě připravených takových 3.0TDI z nějakou takovou jobovkou, prostě jakmile u těch motorů padne 200.000km, tak buďto se toho co nejdříve zbavit a nebo si připravit tučně nabitou peněženku.....Co mě vylekal, bylo když řekl že snad nejhorší je motor 2.7TDI (ty mám dva!!!)...tam to prý začíná už tak od 160-180.000km a je to prej peklo...první co u nich odchází jsou hlavy..né že by praskly, ale vylítaj se v nich lůžka ve kterých běhaj hydroštely a motor začne řinčet jak stará plechová popelnice...žádné abnormály se nedělaj, takže výměna hlav!!!....trhaj se tam samovolně rozvod.řetezy,to je prej taky scela běžné, může za to nevhodná konstrukce vodících lišt a špatné umístění dopínáku, kterej nezvládá to zatížení!!!!!...+-podobné závady jsou právě i na 3.0TDI, tam je jen jinak řešen rozvod,tak tam jen odcházejí ty dopínáky bez roztržení řetežu!!!...doopravdy, co to ten koncern dělá za krámy, to se nevidí, když jsem ho tam poslouchal, tak mi jen běhala husí kůže po těle. On že dělá od mládí jen pro škodovku a koncern a podle toho jak mluvil, byl vždy fandou koncernu, ale dnes sám řekl že auta sice dělaj pro oči pěkný, ale že on sám by si koncernový auto od výroby 2004 nekoupil....taky asi proto mu na zahradě stála Mazda6-combi, Honda Civic a stará Fábie ..... Když jsem tam šel do mrákot a prohodil jsem že dneska teda už nevim jaký auto si koupit, že mě vyškolil 2.0TDI, teď 1.8TSI a že už se pomalu přestávaj dělat i poslední dobrý 1.9TDI a že i s těch TDI-CR mám strach, tak mi celkem bez přemýšlení odpověděl ať pořídim japonce!!!!že samozřejmě se i tam může něco vysrat, ale že si pořád držej velmi precizní kvalitu-hlavně co se motorů týče....Prý už s nimi má taky značný zkušenosti a vždy když něco na nich dělal, tak mu jen plesalo srdíčko....Nedavno tam někomu dělal motor CTDI z Accorda, bylo to z bouračky a byl prasklej blok, tak ho odstrojoval a bral do práce na zavaření...řekl že japonci dělal opravdu velmi precizní práci, že ten motor měl 220.000km a opotřebení na tom nebylo vůbec znát, naopak v práci když dělal před vánoci V10 5.0TDI kvůli prasklé ojnici, tak už v těch 95.000km bylo na té V10 znát nějaké to opotřebení, nemluvě o tom, že několik šroubů bylo zarvaných přes závit....prostě ta kvalita šla u koncernu značne dolu...už delší dobu jsem to tak nějak pocitoval a i díky známým kteří maj převážně jen koncern auta a co vyprávěj jaký kdo zas řešil za problémy, no a dnes mi to bylo jen potvrzeno.... Když jsem od něj jel, tak mi to nedalo a zajel jsem s tim známým do mých garáží, vzal jsem tam další tu OII 1.8TSI(má 228.000km) a jeli jsme k němu, tam on nastrojil tu rozebranou, s té druhé schodil vanu a mrknul taky na tu kliku a přesně...už bylo vidět to samý!!!...za pár tisíc bych u ní řešil lautr to samý!!!.... Takže!!......seru na to!!!!!.....zítra odpol.jedu do garáží, vyházim vše ze všech tří OII 1.8TSI, jen je letem světem umyju a hned v pondělí 4.1.jdou do světa, zajedu s tim do AAA a ať se s tim popere někdo jinej, mám toho plný zuby......poslední 3-4roky nedělám nic jinýho než že něco řešim na 2.0TDI a ted zas na 1.8TSI....fakt dost!!!..u 2.0TDI jsem taky zpočátku odolával a jen jsem do toho nakonec zahučel za velký prachy...tak to už ne, tak blbej už určitě nebudu. A už mě to unavuje všeobecně, kamkoliv přijedu a potkám nějakého kolegu co má Passata,OII,SII,A6 apod., tak jen slyšim co tam komu svítí za kontrolku, komu kde praskla hlava, jaká klapka kde odešla, co to komu dělá nebo nedělá atd.atd.atd. .....už ne....auto má sloužit mě a né já jemu, to ani omylem. Pár kolegů který už koncern takhle taky vyškolil pořídilo Mazdy,dva mají ten nový model Accorda,Subaru apod. a pějou chválu, takže se k nim taky přidám..... Už jsem volal do autosalonu Hondy s tim že bych chtěl hned po novém roce 3ks Accorda 2.2i-DTEC 110kw v Executive a jestli by bylo možno auta mít hned.....ty hondy už maji od výbavy comfort vše, tak tam se stejně už nic nepřiplácí,max.nějaké příslušenství, tak jediné jen chytit barvu jakou chci.....Bylo mi řečeno že Honda má celoevropskou síť mezi prodejci, tak mám zítra dopol.přijít a že se určitě v někde max.v Německu na skladě najde to co chci a prakticky druhý týden po té bych je mohl mít doma. Kdyby ty debilové od VW místo toho že do jednoho modelu můžeš mít na výběr snad 5-6 motorzací, udělali 2-3 a pořádně, aby se jim to nesralo a něco to vydrželo, tak by udělali líp.....tímhle stylem co teď dělaj jen přicházej o lidi. Dnes už to snad může chválit jen člověk co najede ročně do 10.000km a po 5-6letech to zas vymění, takovej člověk bude jen koncern chválit, ale co já mám kolegy co ročně najedou nejmíň tak 60.000km, tak ten může jen nadávat a rvát si vlasy s těch nemalých výdajů. Prostě s tim končim, teď prodám ty tři OII 1.8TSI, v létě ty dva SII 1.8TSI, pak až budou postupně odjetý ty 1.9TDI, tak už od VW ty commonraily taky nebudu kupovat....možná až časem, až to pár dobrovolníků odzkouší, ale mezi ty já patřit určitě nebudu..... Aby mělo auto najeto 250.000km a za sebou výměnu hlavy, řetez.rozvodů, kliku v prdeli a ještě aby se odborník divil že mi ještě neodešli vačky...No to ať se na mě nikdo nezlobí, to ať si VW strčí jednoduše do prdele!!!!!!!!!!!!!!!!....kdybych byl na auta aspoň nějakej ras, tak neřeknu, ale já se o to starám jak můžu, jezděj na těch autech páni řidiči a né nějaký hovada, auta jezděj převážně dálnice do německa, olej měnim o 10.000km dřív než mám a stejně jde motor do prdele....
  12. Akorát se pomalu chystám vyrazit.....to jsem zvědavej co nám ten jeho kolega poradí. Já si právě myslel že u benzínu jsou vyšší teploty hoření, tak že to dostává víc na prdel, tak proto jsem to měnil po 20.000km a taky hlavně kvůli tomu co před časem řikalo pár kolegů co měli Passaty 1.8T z prodloužen.intervaly 50.000km....tehdy na tyto intervaly 1.9TDI byli v pohodě a u těch 1.8T to prý nedělalo dobrotu, prý po 30-35.000km byl ten olej úplně v prdeli, tak to tehdy zase VW stáhlo na interval 15.000km, tak s tohoto důvodu jsem to měnil radši po 20.000km. Ted zhruba do měsíce budu měnit oleje na těch dvou zbylích 1.8TSI, tak jsem se rozhodl to nechat zkontrolovat....maj všechny +- 10.000km stejné km....je to jen pár šroubů se k tomu dostat, prostě žádná velká dřina, tak radši pro jistotu.
  13. Tak u 1.9TDI měnim olej klasika po 30.000km, ale u 1.8TSI ho měnim po 20.000km, přeci jenom ten benzín je agresivnější a jsou tam vyšší teploty než u nafty, tak ten olej tam dostává víc na prdel. Podle toho jak na to reagoval ten můj známej, to u koncern.benzínu neni asi opravdu žádná vyjímka.....Mě tím vyrazil dech a on jen v klídku prohlásil že už tohle viděl mockrát i u aut co měla mnohem míň najeto ... Teď ráno už mi volal a ta kulance asi nehrozí...mluvil tam z nějakym klukem co má na starost reklamace/kulance a ten mu řekl že si teď MB reklamace dost klídá a že uznávaj jen velmi málo věcí a že teď s nimi musej konzultovat a i např.výměnu nějakého blbého plastu, a že ještě při těchto km....prý ještě tak do 100.000km uznávaj, ale prý jakmile má auto nad 100.000km a i když je ještě v záruce, tak vše hned házej na běžné opotřebení a neuznaj ani Ň. Teď máme po 11h sraz a jedeme k jeho býval.kolegovi co dělá celý život na motorárně VW/Audi a je v tomto směru opravdu fajšmekr a motory zná do puntíku, tak třeba on poradí jestli to řešit nějak přes výrobce, nebo prostě co s tim.....tak uvidim...
  14. Tak mám takovej nemalej problémek z 1.8TSI...při zahřátém motoru začalo při záběru/rozjezdu/akceleraci něco rezonovat od motoru....chlapík co mi na ní jezdí už mi to řikal před cca měsícem že tam něco slyší, ale to jsem to zatim neřešil a až dnes když jsem to vezl ke známému na běž.servis jsem to sám slyšel...za studena je úplné ticho a jakmile se to začne zahřívat, tak tam při záběru motoru začne něco rezonovat a čím více je to prohřáté, tak tím víc to rezonuje.....Nejdřív jsem myslel zda to neni nějaký kryt, potom mi to připadlo jako setrvačník protože to je spíš taková kovová rezonance, ale zas taková jemnější, tak jsem po té i ten setrvák zavrhl....No když jsem s tim dorazil k tomu známému (20let dělal ve VW/škoda/audi servisu), tak mu to řikám, byli jsme to i projet a to se k tomu nějak nevyjadřoval, jen ho napadalo to co mě....Když jsme dorazily k němu do garáže/dílny, tak jsem mu s tim najel na jámu, on si pod to vlezl z doktorskýma sluchadlama a já mu přes ručku dával motor do záběru....po pár min.vylezl a oznámil mi, že ten zvuk jde od olej.vany z motoru ...řekl že to může dělat třeba jen vložka v olej vaně(jsou prý v ní nějaké dvě vložky), nebo sací olej.trubka.....Nechal jsem mu to teda tam, at na to přes den mrkne....odpoledne mi volal a moc mě nepotěšil.....prej měl dole vanu a tam je vše v pohodě, tak šel dál, měl dole všechny ojniční pánve, tam ložiska o.k., ale pak schodil hlavní vidlice na klice a bylo hned jasno.....krajní jsou o.k.,ale středovej v hajzlu ..takže ty rezonance dělá klika!!!!! .....Já se střašně divil jak je to vůbec možný, ale pro něj to zas žádná novinka nebyla...řikal že tohle bylo běžný na audinách 2.4 benzín...tam to prý max.vydrželo 200.000km, pak to prý taky viděl u pár 2.0TFSI a ty prý měli dokonce i pod 100.000km...... Auto má sice najeto přes 250.000km a je od léta už po záruce, ale mám u všech aut všechny servis.prohlídky, tak se to pokusim uhrát na kulanci.....on už sice v autorizáku nedělá, ale má tam pořád mraky známých, tak to zítra budeme řešit......Myslim si že by motor i benzíňák měl vydržet daleko víc než 250.000km, známý kolegové z branže měli na starých dobrých 1.8T i přes 350.000km a bez problému, tak mi těch 250.000km pořád zas tolik nepřijde......No uvidíme, každopádně mám ještě dvě OII s tímto motorem a přibližně stejnýma km, tak doufám že to nebudu řešit ještě 2x.
  15. Tak řetezové rozvody nejsou bezúdržbové!!!....co je maj známý na Audinách(diesel i benzín) apod., tak je už všichni měnily kolem 200.000km, min.do 180.000km máš klid....Tam odejde ten hydr.dopínák řetezu a začne to padat do nouz.režimu....neni to ale nic ukrutně drahýho, např.ten hydr.napínák stojí do 1.000,-, samotnej řetez do 1.500,- a pak ještě takové dvě kluzné lišty a ty stojej do 200,-/ks, takže s prací se v pohodě vejdeš do max.6000,- ....tam je bohužel práce dražší než celej materiál...Já je mám měnené už na všech OII 1.8TSI.... Ohledně těch hlav, to je taky asi o kusu....určitě to bude náchylnější než nějaká 8V hlava, ale že by zas u každého 1.8TSI prdla hlava to ne....s tim člověk hold u 16V,20V.. apod.musí tak nějak počítat, ty hlavy jsou dost prošpekovaný a tudíš k nějakýmu prasknutí nachylnější....
×
×
  • Vytvořit nový...