-
Počet příspěvků
53 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Kontaktní metody
-
Web URL
http://
-
ICQ
0
Oznámení Zoro55
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
U mě to byl vadný kontakt v zámku kufru. Zkus vytáhnout konektor ze zámku a propoj kontakty. Jsou tam na signalizaci zavřeného kufru a osvětlení.
-
Jestli máš tyto brzdiče, tak tam RS nejdou dát. Musíš vyměnit jěště těhlice a tlumiče. 1,9 má 50 mm šířku tlumiče a 2,0 a RS mají 55 mm.
-
Je to dávno, co jsem to tu psal. Sjely se mi také vnitřní strany. viz foto (pneu měla jen 21 tis km). Geometrii jsem měl v pořádku. Moje ojetí je způsobeno stylem jízdy tj. smýkání předních kol v zatáčkách. Když si zatočíte kola do plného rejdu, tak jde jasně vidět záklon kola. A čím širší pneu, tím se ta vnitřní hrana pneu více sjíždí. Krajní hrana se nesjíždí, protože se na vnitřku zatáčky jen lehce dotýká vozovky odstředivou silou.
-
Taky mi těsnící gumy prodřely lak na zadních podbězích, ale naštěstí ne až na kov. Všimnul jsem si toho včas. S gumama jsem chodil do servisu na reklamaci, že vržou ale vždy je namazali a šel jsem. Vyřešil jsem to pak tak, že jsem koupil nové a měkké. Mají úplně jiný profil a tvrdost. Mám taky r.v. 2005.
-
Tak posílám pár fotek. Ale nevím jestli z toho něco poznáš. Když budeš chtít nějaký detail, tak doplním. Gumy ti klidně dám, buď v Praze nebo možná v Brně. Posílat se mi nechtějí, ale kdyby to jinak nešlo, tak i to.
-
Kdybys to těsnění chtěl vyzkoušet, tak mám doma kompletní starý na OII. Měnil jsem je, protože vrzalo. Chystám se je vyhodit.
-
-
Zrovna dnes jsem chtěl napsat podobný dotaz. Nesvítí mi pár dnů osvětlení v kufru. Pojistka je v pořádku, protože je společná s vnitřním osvětlením a přihrádkou spolujezdce a tam svítí. Zámek kufru funguje a signalizace na maxidotu taky. Měřil jsem napětí na osvětlení a tam je. Druhý přívodní kabel ke světlu jde od spínače osvětlení v zámku a ten je zřejmě vadný. Zámek jsem měl venku, a ten je nerozebíratelný. Přikládám schéma. Asi by to chtělo přesunout do :Závady, poruchy, servis.
-
To mě zajímá. Až to budeš mít, tak napiš, jak to provést a jak naprogramovat. Dík.
-
Jestli máš modelový rok 2007, tak ty lišty pod světly už mají to vybrání. Já mám 2006 a už jsem tam měl ty prohlubně a ostřikovače nemám. Takže jsem řezal jen ten plech.
-
Musím Rosťu opravit. Kola budou vystrčena o 16 mm protože standartní 17" kola mají ET 54. Někdo z fóra má 17" kola ze Superba a ten má ET 37. Mám dojem, že ty kola v předu přesahují. Vejdou se ale snad se dotýkají podběhu. Do ET 38 bych nešel. Zapoměl jsem odkaz u prvního příspěvku: http://www.e-pneu.cz/tech_podpora.php A tady píší že je nutná úprava: http://www.elektrony.cz/?&volba=ElKonf...Octavia%20II%20[5/112]&velikost=17&typ=typ%201Z%20Liftback
-
K tomu, aby neškrtaly kola musíš znát ještě šířku ráfku. Zkus kouknout na tutu stránku, tam je výpočet alternativních rozměrů ráfků. http://www.e-pneu.cz/tech_podpora.php
-
Tady se nejedná o to, že nedrží stopu. Auto na rovné silnici a při bezvětří jede rovně, nikam netáhne. Ale problém je v tom, že "nechce změnit směr" při pootočení volantem. Když jsem to tenkrát reklamoval, tak jsem měl najeto asi 1500 km.
-
Je to samozřejmě možné, že šlo i o zapamatování nastavení dorazů. Ale v každém případě se tím odstranila středová vůle na volantu. Další mechanické seřízení nedělali.
-
Kalibrace probíhala asi takto: Technik začal postupně zadávat parametry auta(model, motor, atd) pak se doklikal na řízení (to menu si už nepamatuju). Pak probíhalo nastavení podle příručky: nastavení střední polohy volantu a počkat 3 s, otočit volant do leva a podržet v dorazu 3 s, pak na druhou stranu to samé. Pak zase střední poloha 3 s. Možná jsem něco vynechal, ale je to už 2 roky. V každém případě se pak změnila vůle na volantu. Dělali to v Praze Na Podbabě. Ale servis nijak moc nedoporučuju. Byli silně neochotní. A jak jsem psal výše, technik po projížďce prohlásil, že je to v pořádku. A nastavení provedli jen jako preventivně a z protekce. A samozřejmě neřeším vyjeté koleje na dálnici, tam to auto taky lítá z leva do prava pořád. A na 17" 225/45 o to víc.