Přejít na obsah

Gil

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 290
  • Registrace

O uživateli Gil

  • Narozeniny 5. Leden

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1 661 zobrazení profilu

Oznámení Gil

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Bohužel v interiéru i v RSu klasické žárovky
  2. Luxusní sleva pro fyzickou osobu, gratulace. Já objednával cca před 14dny něco podobného
  3. Můžeš nahlásit kolik chceš pojistných událostí, akorát u každé zaplatíš spoluúčast. Jakákoliv oprava v autorizovaném servisu nesnižuje cenu vozidla kterou by jsi musel doplácet - z toho opravdu mít strach nemusíš
  4. Tipl bych si,že u toho GTD bude nějaký finanční háček (akontace), já bral Golf variant
  5. Taky jsem tento týden vracel a vše proběhlo stejně jak píše NickRabit. Karosérii prošel opravdu poctivě, vše zapsáno i úplné maličkosti, ale vše ok a akceptovatelné. 25minut a hotovo.
  6. Na infolince ti ani nic říct nemůžou, protože odprodej si vyřizuje každý dealer samostatně a záleží na něm kolik po tobě bude za dva roky chtít
  7. Objednat nové můžeš v budoucnu kdekoliv vrátit musíš tam kde jsi koupil
  8. No hlavně ve smlouvě je myslím 6 týdnů čekačka po termínu jinak platíš sankci
  9. http://www.aliexpress.com/item/Pair-Car-Vehicle-Auto-Safety-Seat-Belt-Metal-leather-Buckle-for-Skoda-Skoda-Octavia-Rapid-superb/1658372326.html Taky řešení
  10. Mám objednaný Yeti s dodáním do konce července. Jinak Yeti žádný skladem není a kdyby někdo chtěl v této akci vyu+-žít tak asi až po novém roce. Čekal jsem, že budou mít nějaké skladovky, ale už i Octávky jsou jen v dieselu což je ptákovina brát a jinak se musí počkat na výrobu 1-3 měsíce
  11. Zdravím pánové, dlouho jsem tady nebyl a jak tak pročítám fórum hle vidim Okay. Vzhledem k tomu, že Okay je můj zaměstnavatel tak jen pro upřesnění některých výroků zkusím napsat neco k tématu. 2viewer: Viděl bych dle tvého popisu, že problém nené na straně prodávajícího, ale na straně servisu. Servisy obecně mají zájem na tom aby závadu našli, protože za to dostanou honorář. V případě zaručních nic extra (platí výrobce-dovozce apod.) v případě pozáručních je většinou jejich zisk podstatně větší. Jinak jestli budu moct pomoci rád to udělám, písni na mail. 2houmík: Garantuji ti, že 2-3 jakost na prodejnách není, protože reklamace je to co obchodníka stojí peníze pověst apod. Nakupujeme pouze od výrobců co se týká značek (žádné velkoobchody) a když se podíváš na skladbu sortimentu, tak je tam od nejlacinějších sraček po nejvyšší řadu modelů renomovaných výrobců. 2-3 jakost nikoho neuživí dlouhodobě 2 Peterer: Co se týká jakosti - viz 2houmik Aktuálnost modelů je zcela standartní a když porovnáš s EW nebo Datartem tak jsou tam stejné modely. Končící modely kupuje každý včetně zmiňovaných, ale prostě se na nich ukazeje cena. Jinak nižší ceny se u nás dosahuje minimalizováním nákladů, které však trápí spíš nás zaměstnance a málo kdo zažil jak se opravdu šetří na každé prkotině. 2 murder: Věřím, že tvůj systém je mnohem úspěšnější, ale přál bych ti stát na druhé straně . A k tomuhle "Třeba nastavené podmínky LG ok my vám necháme ty televize za 50% je to stejně výběhový model, ale reklamace si řešte jak chcete. Přesně tohle je obchodní politika firem podobných Okey." můžu napsat jen, že absolutně nevíš o čem píšeš a bohapustě plácáš nesmysly. Konkrétně korejci jsou ti co nechtějí slevnit ani Kč a nikdo nepůjde do kšeftu bez záruky dodavatele, protože by na tom v konečném důsledku prodělal i gatě. Trochu jsem se rozepsal víc než jsem chtěl. Rozhodně nechci rozvinout flame, jen jsem napsal svoje poznatky od zdroje. Než chránit svého "chlebodárce" chtěl jsem případně pomoct viewerovi
  12. Gil

    Fabia RS nemá xenony?

    Tak proč zakládáš téma když jsi to už četl???
  13. Gil

    Fabia RS nemá xenony?

    Už se to tu řešilo, v zahraničí byly RS-a bez xenů
  14. Nová sada v "bazaru" cca 1500,-
×
×
  • Vytvořit nový...