Přejít na obsah

Marian1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    27
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Marian1

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdranim vas chlapi, mam Octaviu II 2.0 TDi PD (posledny model pre faceliftom). Nepravidelne sa mi stava, ze po vyradeni rychlosti a dobrzdeni (napriklad pred krizovatkou) mam nizsie volnobezne otackty (zhruba o 150-200 ot/min menej ako obvykle). Motor pri tychto otackach nema pravidelny chod, vibruje a navyse sa ozyva neprijemne klepanie (najazdene 100.000 km, zotrvacnik je OK). Pri diagnostike nebola zistena zavada. Pokial to moze mat nejaky suvis, tak mi navyse pri rychlosti 60-90 km/h kmita rucicka tachometra (pri jazde s aj bez tempomatu), vykmit je cca +/-2 km/h. Prosim o radu, co s tym, dakujem. Marian.
  2. Zdravim, ak mas v aute aj bocne airbagy, tak na 99% mas to same co som mal ja. V mojom pripade to boli vadne konektory bocneho airbagu v sedackach. Robi to ako vodicov tak aj spolujazdcov konektor. Na diagnostike Ti povedia ktora je to strana, vodic ci spolujazdec. Vymena je pomerne nenarocna. Jeden konektor prepojis na kratko, druhy vymenis kompletne aj s kablami. Material za cca 300 CZK. Po vymene treba ist znova na VAG aby Ti zmazali chybovu hlasku. Marian.
  3. Zdravim vsetkych, po vymene Lambda sondy (stara bola vadna) na Felicii 1,3 50kW monomotronic som chcel nasdtavit adaptacne korekcie v riadiacej jednotke. Koli problemu s pripojenim a nestalosti spojenia s pocitacom sa mi to nepodarilo (vid predchadzajuci prispevok). Chcem sa opytat je mozne nadstavit adaptacne korekcie na zakladne hodnoty nejakym inym sposobom, napriklad odpojenim baterky, atd. Inac skusal som aj odpojenie baterky na cca 15 minut a nasledne aplikovat metodu "stareho startu" (3x za sebou nechat motor bezat na volnobehu po 5-tich minutach), ale bez vysledku. Dakujem za radu. S pozdravom, Marian Bocan.
  4. Ahoj, tak som pokrocil. Tlak paliva je ok. Pretesnil som spoj medzi katalyzatorom a zvodmi. napojil som na VAG. V bloku hodnot za behu motora mi ukazuje na pozicii 5 hodnotu 128, teda vadna lambda sonda. V pamati zavad sa objavilo: 00525 Sonda lambda (G39) 29-00 skrat na kostru Kontroloval som aj vyhrievanie sondy (napatie v privodnych svorkach), tam je vsetko v poriadku. Chcem sa opytat ci toto jednoznacne urcuje vadnu sondu, alebo este moze byt problem niekde vo vodicoch? Skusal som jazdit aj s odpojenou sondou. Auto sa chova rovnako (slabo taha, pri pridani plynu sa dusi), akurat s odpojenou sondou nestriela do vyfuku pri prudkom pridani plynu na volnobehu. V bloku hodnot skupiny 5 som za jazdy nameral nulove hodnoty na poziciach 2 a 4, teda EGR ventil a korekcia zmiesavaceho pomeru. Je ot priamy suvis s nefunkcnou sondou, alebo este nieco ine? Dakujem. Marian.
  5. Zdravim, nasiel som tento prispevok, lebo je to teraz aktualne aj pre mna. Konektor pod sedackou mam uz prepojeny na kratko. mam rocnik 2005 takze ma caka aj vymena svorkovnice. Mam ju novu, je k nej cca 60 cm kabla bez konvcovky (na dutinky, alebo spajkovanie). Nevies mi prisim Ta povedat, kam treba tu svorkovnicu napojit aby som nemusel rozobral pol auta? Vdaka. Marian.
  6. palivovy filter som menil, kupeny original v skodovke. potom sa mi zdalo, ze je to este horsie ako pred tym. ok, takze na privod paliva. predpokladam, ze mam zacpat odpojeny vstup paliva do vstrekovaca. alebo este mozem ten tlat zmerat za chodu, vsuniem medzi privodnu hadicu a vstrekovac zozbocku "T" Skusim aj ten palec a trafo M.
  7. mozem Ta poprosit o nejaky strucny navod ako na to? Pripojit manometer na pridod paliva do vstrekovacej jednotky?
  8. Zdravim vsetkych, mam Feliciu 1.3 BMM 50kW, rok 95. Je tu nejaka zavada v BMM, alebo podruznych systemoch. Chova sa to nasledovne: - volnobeh + starty OK - prudke pridanie plynu na volnobehu - motor ma dieru, slabo akceleruje, ked ma nizsiu teplotu pri prudkom pridani plynu zhasne - jazda v stalych otackach cca 2500-3500, studeny motor, je tam citelna diera, treba ubrat alebo pridat plyn aby sa "chytil" a zacal tahat (stav sa zlepsi, ked je motor zahriaty, ale aj tak to nieje OK) - maximalny vykon mootru pri plnom vytoceni - motoru chyba sila v otackach pri maximalnom plyne - motor je v celkovo dobrom stave, nezere olej, kompresia OK Doteraz som vymenil: - sviecky - kompletny vyfuk - katalyzator je vymlateny - viko rozdelovaca - palivovy filter - diagnostika - VAG nezistila ziadnu zavadu - skusal som jazdit s odpojenou lambda sondou - bez zmeny Co mam skusit dalej? - kable??? - zmerat tlak paliva??? vie mi niekto poradit ako na to bez servisu? Dakujem. Marian.
  9. Zdravim vsetkych, v Octavii po 4 rokoch a 90 000 km odysiel kompresor klimatizacie. Novy original stoji 20000 CZK. Neviet mi poradit, ci niekto robi repasy kompresorov a ci to vobec ma zmysel? Je lepsie investovat do noveho, alebo zhanat z vraku? Vdaka. Marian.
  10. Zdravim, s mojou Octaviou mam pravdepodobne ten isty problem. Je to 2.0 TDI rok 2005. Chcem sa Ta opytat aky mas Ty rocnik a kolko bolo auto stare, ked si to riesil s Mladou Boleslavou. Budem mat aj ja po 4 rokoch sancu na spoluucat? Vdaka. Marian.
  11. Predne platnicky sa menia v pohode, ako na kazdom aute, zadne bez pripravku na zasunutie vlaceka nevymenis.
  12. Zdravim vsetkych, potrebujem novy trmen zadnej brzdy (kotucova rucna brzda) na Octaviu II. Na webe som videl TRW (co je originalny vyrobca) za cenu 2500 CZK. Zda sa mi to podozrivo lacne. Je mozne, ze je to nejaka Cinska napodobnenina? Viete mi niekto povedat kde sa da kupit zaruceny original za slusnu cenu? Vdaka. Marian.
×
×
  • Vytvořit nový...