Přejít na obsah

stk

Uživatel
  • Počet příspěvků

    166
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

O uživateli stk

  • Narozeniny 1.4.1971

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení stk

Nováček

Nováček (1/14)

6

Popularita

  1. To je ta chyba,ve skříni...
  2. Saze to je ten produkt co hází diesel za sebe a dpf chytá a je to jedna z mnoha s kterou si lidský organismus opravdu neporadí,tak kuchejte místo hledání závady!!!!
  3. Ze zadu by to šlo ale na to máte starou,tohle je klimatronik,ty klapky si hledají polohu a pokud je ko některý z motorků tak tu polohu hledá pořád a to je ten zvuk,takže wojnarova metoda je nejlacinější a nejúčinější,nicméně ten problém se dá řešit...
  4. Klapka,vyčistit nastavit a v nejhorším případě vyměnit,běžný jev...
  5. Je pravdou že KN vychází kvalitově nejlíp ze všech těch tzv "přímích" filtrů nejlíp,ono dalším problémem je ten,že lidi si ho kupujou aby pomyslně ušetřili za věčné výměny papíráků a pak docela serou na jeho údržbu a tím tyto problémy vznikají,je potřeba ho čistit nebo kontrolovat dost často,podle toho jak a kde se jezdí,ale dělal jsem několik aut kde byl po 15tis zalepenej jako celistvá deska a už se ve filtrboxu propadal a samosebou to podsávalo vedle,další prblém je ten že ty mikročástečky který proletí tak si je turbo sbaští a chová se to jako jemná brusná pasta a těm lopatkám to nedělá moc dobře,zakulacují se hrany a ztrácí to na plnícím tlaku,je to po delším používání dost citelný. Nechci nikoho zrazovat od koupě klidně ho i rád prodám,jen k tomu mám své výhrady ale je to můj názor a nikomu ho nechci vnucovat,každý ať si udělá sám co uzná za vhodné...
  6. třeba tento: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0129620d-vzduchovy-filtr-tdi-octavia-2-superb-2-yeti.html
  7. No když vezmu v potaz cenu nového "běžného" filtru tak je to vcelku jedno,MANN Knecht Bosch,je to myslím jedno jakou značku,jde o to na co se cítíš finančně a co chceš mazlíkovi dát ochutnat,jen to KN bych osobně nedával,máš za 300 novej papírovej a než se vyšplháš na cenu cca 2tis za KN a to nepočítám ty čistítka a jiné ingredience tak seš na svejch a v bezpečí... Ano malinko si budu rozporovat sám jezdím s atmosférou s KN ale nehobluju lopatky turba brajglem z cesty a čistím ho každou chvilku a další negativa jsou že první v cestě stojí váha vzduchu a na ní lítá ten olej na ošetření KN a samosebou i víc bordelu takže to sebou nese seqenci závad které si ušetříš... Možná semnou bude někdo rozporovat ale mám pádné argumenty a nebjím se je použít Navíc jsme distributorem KN tudíš jsem sám proti sobě "ale nejsem debil"
  8. Pokud chceš pohřbít turbo tak ho tam dej,žere to daleko víc bordelu než papírovej,možná "víc vzduchu" No při ceně nového papírového klidně s každým olejem a máš jistotu a klid...
  9. A co setrváček tam bych já hledal chybu...
  10. Relé 109,chybí napájení řj,proto se nerozsvěcí žhavení a nejde natočit a případně i zdechne za jízdy...
  11. Relé 109 si měl měnit nebo kontrolovat a tu již zmíněnou spínačku a kokni po kostřících bodech...
×
×
  • Vytvořit nový...