Přejít na obsah

MartinB Octavia 4x4

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 425 zobrazení profilu

Oznámení MartinB Octavia 4x4

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, má někdo zkušenosti s přestavbou motoru 1.2HTP na LPG? Jak to funguje, nedojde k nějaké závažné komplikaci a poruše motoru při užívání, spolehlivost systémů. Lze tuto přestavbu doporučit nebo je pro teneto typ motoru nevhodná? Díky za postřehy a zkušenosti MB
  2. Ahoj, potřeboval bych malou radu ohledně nulování servisních intervalů v O I v režimu prodloužených servisních intervalů. Lze toto nulování provést s Vag Com 409 a kabemen OBD II/USB ISO KKL? Nějak to v tom Vagu nemohu nalézt. Dík.
  3. Tak jsem byl na výpisu závad, bylo jich tam požehnaně. chyby překročení plnícího tlaku, chyba snímače a elektromagnetických ventilů N75 a N18. Chybnou váhu vzduchu to nehlásilo, serviceman navíc tvrdil, že u TDi PD už váhy vzduchu neodchází. Ještě dodal, že chyba může být i v podtlakových hadicích. Oprava s komplet diagnostikou by viděl kolem 5000 v případě výměny pouze ventilů, s váhou je prý nutné vyměnit ještě spodní kryt vzduchového filtru a filtr cca 1500. Váha cca 3000. Co Vy na to? Za názory a rady jak to zkusit opravit ručo dík. Martin
  4. Ahoj, potřeboval bych radu či odsouhlasení diagnózy. Mám octu 2001 TDi PD 74kW. Zničeho nic během jízdy došlo k poklesu výkonu, přestala být živá. Po zhasnutí motoru a opětovném startu bylo vše v pořádku. Po ujetí 100km se závada se sníženým výkonem opakovala, jen po opětovném startu již nevymizela a trvá stále. Navíc při startování nenaskočí motor ihned jako tomu bylo dříve, ale trvá asi 3s. Mám podezření na váhu vzduchu. Na fóru jsem četl, že je možné ji vyčistit. Nebo je lepší pořídit novou? Nemůže být závada i v turbu či řídící jednotce? Za rady, popř. návod jak váhu vyčistit nebo vyměnit děkuji. Bušek
  5. Ahoj, potřeboval bych radu nebo alespoň náznak nějakého řešení. Mám 1.9 TDiPD. Po celou dobu bylo vše v pořádku i Vag nehlásil žádný problém a najednou začala svítit kontrolka. Tak jsem s tím zajel do servisu, kde to připíchli na Vag. Nejprv se to tvářilo jako sporadická, ale pak to tam bylo natvrdo- 00589 Roznětka 1 airbagu na straně spolujezdce N131 - hodnota odporu příliš velká. A řekli že to bude na dýl, že to bude nejspíš kabeláž nebo konektor, ať se objednám. Tak jsem tam přijel znovu, sundali schránku u spolujezdce, připíchli to na Vag a dle nejakého postupu měli opticky zkontrolovat kabeláž. Mechanik na to mrknul a řekl, že je kabeláž v pořádku, odmáčkl Vag a napsalo mu to vyměnit modul airbagu, který přijde na 15000kč. Když jsem namítak, že kabeláž znamená od řídicí jednotky k modulu, odvětil že kdyby to bylo v kablíku, že by naskočila jiná závada, že je to určite v tom modulu a hotovo a dále nic nerozebíral. Když jsem koukal do DP, tak k roznětce vedou pouze dva kablíky-nevím, jak by Vag zjistil chybu na kablíku, je to možné že by ji mohl zjistit? Jaký pak má kód? Ze schématu je patrné, že velký odpor může způsobit přerušený kabel, studeňák na svorkovnici a nebo až v poslední řadě ta roznětka. Jde kablík nějak proměřit aby to náhodou nevylítlo? Jak z toho ven? Za radu moc děkuju.
  6. Ja teda nevím,skládačka to rozhodně není, bouraný to bylo na přední pravý blatník-lehce, airbagy nevylítli. Mě šlo hlavně o postup servisu, měl zkontrolovat kabeláž a on zkoukl od airbagu spolujezce do svazku a druhou stranu uz ne. Laicky velky odpor-prerišené vedení. Je možné aby Vag našel chybu na dvou drátech vedoucích z řídicí jednotky airbagu do samotného airbagu?Abych věděl je-li to skutečně v airbagovém modulu nebo je někde porušený tan drát, ve svazku nebo u řídicí jednotky, kam ten technik nekoukal. Dík
  7. Ahoj, potřeboval bych radu nebo alespoň náznak nějakého řešení. Mám octu 1.9 TDiPD ve 4x4 z roku 2001. Po celou dobu bylo vše v pořádku i Vag nehlásil žádný problém a najednou začala svítit kontrolka. Tak jsem s tím zajel do servisu, kde to připíchli na Vag. Nejprv se to tvářilo jako sporadická, ale pak to tam bylo natvrdo- 00589 Roznětka 1 airbagu na straně spolujezdce N131 - hodnota odporu příliš velká. A řekli že to bude na dýl, že to bude nejspíš kabeláž nebo konektor, ať se objednám. Tak jsem tam přijel znovu, sundali schránku u spolujezdce, připíchli to na Vag a dle nejakého postupu měli opticky zkontrolovat kabeláž. Mechanik na to mrknul a řekl, že je kabeláž v pořádku, odmáčkl Vag a napsalo mu to vyměnit modul airbagu, který přijde na 15000kč. Když jsem namítak, že kabeláž znamená od řídicí jednotky k modulu, odvětil že kdyby to bylo v kablíku, že by naskočila jiná závada, že je to určite v tom modulu a hotovo a dále nic nerozebíral. Když jsem koukal do DP, tak k roznětce vedou pouze dva kablíky-nevím, jak by Vag zjistil chybu na kablíku, je to možné že by ji mohl zjistit? Jaký pak má kód? Ze schématu je patrné, že velký odpor může způsobit přerušený kabel, studeňák na svorkovnici a nebo až v poslední řadě ta roznětka. Jde kablík nějak proměřit aby to náhodou nevylítlo? Jak z toho ven? Za radu moc děkuju. MartinB 4x4
×
×
  • Vytvořit nový...