Přejít na obsah

ViktorMPI

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 333
  • Registrace

  • Poslední návštěva

2 Sledující

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

2 334 zobrazení profilu

Oznámení ViktorMPI

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

6

Popularita

  1. Zdravím, řešil už někdo dodělání tohoto LED osvětlení nástupního prostoru - https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy/skoda-na-autosalonu-iaa-2017-tiskova-mapa/attachment/ka_00042-3/ ? Číslo dílu projektoru je 57A 052 133 - https://www.skodacommunity.de/attachments/39709709-6912-4c89-ac2a-187d4593236b-jpeg.129166/ Předpokládám zapojení k osvětlení dveří, ale jaký k tomu použít kabel?
  2. Neví někdo, jestli lze nainstalovat tento nový Swing do Yetiho 2014 místo rádia Blues, případně co vše je třeba předělat? Díky
  3. ViktorMPI

    Superb III

    Povedená kola Jinak jsem si auto ve výbavě L&K podrobně prohlédl a jsem z něj nadšený. Na fotkách se interiér sice podobá vnitřku Octavie, ale ve skutečnosti na člověka působí úplně jinak. Design exteriéru je nádherný a interiér působí prémiově. Věřím, že tohle auto dokáže ukousnout část prodejů prémiových značek.
  4. ViktorMPI

    Superb III

    Srovnání budíků - dole standardní, nahoře ve verzi Laurin & Klement
  5. ViktorMPI

    Superb III

    Detaily jako ambientní osvětlení i na přístrojové desce mám rád
  6. Tohle zas bude nekončící téma . Někdo ho nesnese, někomu esteticky nevadí a má rád čistý výhled vzad. Důležité je, že oběma skupinám je vyhověno zařazením zadního stěrače do příplatkové výbavy
  7. ViktorMPI

    Superb III

    Jedna z novinek - Smart Light Assist -
  8. ViktorMPI

    Superb III

    Já bych rozhodně volil právě hnědou Magnetic . Je to velmi elegantní barva, která se mi líbila už na SII.
  9. Spojku musim uvolnovat velmi citlive, jinak to docela silne boucha.
  10. Mám problém s prvním rozjezdem, když je motor studený. Nelze se rozjet plynule, při uvolňování spojky se auto vždy třese jako by se dusilo, ale jen po dobu pouštění spojky. Občas se tak ještě děje při brzy následujícím druhém rozjezdu, ale později je vše v normálu. Najeto 120 tis. km. Netuší prosím někdo, co by mohlo být příčinou tohoto jevu?
  11. A co tam máš prosím Tě za software? Já 54. Chová se mi to stejně jako Bolero z Octavie, proto usuzuju, že tam to čidlo nemám, když na něj svítím nebo ho zacláním, tak se nic neděje.
  12. Mám tam od Ferdy nejnovější firmware, který je možný pro můj MR. Ale tak ty tam budeš mít asi to čidlo, to poznáš, když ho ve dne zacloníš, že na to bude jas reagovat.
  13. Nevím, jestli to tu zaznělo, ale už ani Bolera ze SII nemají čidlo na regulaci jasu, i když to tak vypadá (bude tam nějaká záslepka). Chová se to v tom předfaceliftu ale zvláštně, u studeného auta po zapnutí jsem vypozoroval 2 situace.. - buď je od počátku jas na minimu a cca do čtvrť hodiny se jas zvýší na přijatelnou úroveň (tak to bývá v naprosté většině případů) - nebo občas se stane, že jas je snad na maximum, ale do minuty ztmavne a následuje opět postupně rozjasňování jako v první popsané situaci, ale nikdy už se nedostane na maximální úroveň jako na tu chvíli po zapnutí. Nepřišel už náhodou někdo na to, jak Bolero v předfaceliftu nějakým způsobem "přemluvit", aby si myslelo, že je jasno a ne tma?
  14. Byl jsem ve stejné situaci, přišla mi světla určená do Anglie, takže jsem je vrátil. Nevím, jestli to jde nějak předělat, ale pochybuju o tom. Také jsem se díval dovnitř a ten plíšek tam je hádám proto, aby po jeho sklopení zafungoval jako clona pro případný provoz v zemi opačnou stranou řízení.
  15. Existují LEDky do předních blinkrů, kterým změněná polarita nevadí.
×
×
  • Vytvořit nový...