Přejít na obsah

Joppien

Uživatel
  • Počet příspěvků

    144
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

2 252 zobrazení profilu

Oznámení Joppien

  1. Nejlepší jsou vozíky od Vypos, hlavně provedení s horním rámem a s přídavným pomocným kolečkem na snadné přemístění vozíku i naloženého. Např. mám za roky vyzkoušený Vypos JK 01.A – 2100 x 1150 mm – s RELINGEM + podp. kolo ZDARMA. Ten horní rám je nejlepší, uchytíš na tom krásně kurtny, bez nutností vlézt pod vozík a připáskovat to. S přídavným kolečkem bezproblému přesuneš odpojený naložený vozík kamkoliv :)
  2. Koukám, jak to rychle uteklo, od r. 2017, co ten problém mám, tak už mám přes 340 000 km a nic se mi nerozsypalo. Nemůžu se dočkat, až se zjistí konkrétní příčina rezonance :)
  3. By mě zajímalo, kde to v návodě píšou? Nikde to tam nevidím. Ono to necukne jenom při nastartování, cuká to celou dobu jízdy, až do vypnutí motoru. Vidím to spíš na zkrat, někde v kabeláži, popřípadě páčka stěračů s kontaktem. Zkusím se podívat na svazek kabelů ke elektromotorku a na páčku stěračů, třeba pomůže stříknutí WD-40 na kontakty v páčce a uvidíme.
  4. Zdravím všechny, mám zvláštní problém na Octě I 1.9 TDi (r.v.2004). Po každém nastartování se mi cukají přední stěrače ve vypnuté poloze a vydává to pravidelný bouchání, něco jako extra hlasitý tikající hodiny. Stírají normálně, bez drhnutí, bez cukání. Po vypnutí stěračů opět cukají ve vypnuté poloze. Náznak odcházejícího elektromotorku? Nebo po čem se mám podívat, než si koupím nový elektromotorek předních stěračů, prosím? Nedávno jsem byl v servise na pravidelné prohlídce a měnil jsem vadný termostat a co se týká elektriky - tak jen teplotní čidlo motoru. Může toto cukání způsobovat teplotní čidlo motoru? Popřípadě někde v kabeláži ke elektromotorku, ukořištění, popřípadě kam se podívat? Předem díky za odpovědi a přeji vám hezký den.
  5. Ahoj všichni, mám Octavii combi 1.9 TDi (66 kW), r.v. 2004. Byl jsem na STK a zarazilo mě, že technik na emisi, co jako úplně první udělal je, že otevřel kapotu a hned baterkou svítil do místa, kde uviděl záslepku EGR ventilu a hned mi řekl: Pane máte tam záslepku EGR ventilu, neprošel jste. To jako VÁŽNĚ?!! Potom TEPRVE dělal emisi a prošel jsem na výbornou, ale řekl mi, že jenom kvůli záslepce EGR ventilu jsem neprošel, bez ohledu, že mám jinak bez závady, diagnostiku bez závady a emise v naprostém pořádku a auto ani nekouří. Nesetkal se s tím už někdo? Řekl mi jen to, že mám odstranit záslepku a dát zpět hadičku aby byl motor v původním stavu. Předchozí STK jsem vždy prošel na výbornou. Na tohle se mi vymluvil, že si při předchozích STK prostě toho nevšimli. Tak se ptám, jestli jste někdo z vás s tím na STK už nesetkal? Nebo jsem měl smůlu a narazil jsem na totálního blba? Odkdy STK extrémně řeší záslepku EGR ventilu, bez ohledu, že auto je po všech stránkách v pořádku? Přitom se záslepky všude dodnes prodávají. Štve mě, že mám navždy v databázi STK záznam: Zaslepený EGR ventil. Bojím se, že při každé budoucí kontrole STK se na to budou speciálně zaměřovat. Přitom je auto velmi udržované a servisované a po stránkách technicky a emisně v naprostém pořádku. Zajedu na jinou STK a uvidíme...
  6. Ahoj všichni, děkuji za vaše nové poznatky. Aspoň vím, že to setrvačníkem spojky nemusí být. Stále jezdím dodnes s tou rezonancí. Jsem zvědavý, za jak dlouho zjistíme skutečnou příčinu rezonance :)
  7. zdar,dočetl jsem se že máš,nebo měl jsi stejny problém jako ja.Mohl by ses prosímtě ozvat,třeba facebook-Hofer Hofer,nebo tel.736222175 jak to dopadlo,pokud jsi přišel na vadu?Já jsem zkoušel hodně,ale nic z toho.Díky moc hofer

  8. Zdravím všechny, mám chvilku Roomstera r.v. 2011, 1,4 16V. Zaparkoval jsem doma v průjezdě a auto jsem nechal odemčený celou noc. A další den po ránu jsem už nemohl nastartovat, při nastartování se auto snaží nastartovat, ale chová se jako by mělo tajnej vypínač paliva, nebo by neměl benzín. A na palubovce píše check deadlock. Vím, že to je SAFE systém, dle manuálu, bezpečnostní pojistka, že upozorňuje na aktivovanou funkci dveří, ale má tato funkce vliv, že auto nejde nastartovat? Či je to spojený i se spínací skřínkou, či imobilizérem? Zkoušel jsem startovat i s druhým klíčem, ale bezúspěšně, chovalo se to stejně. Nevím, kde mám hledat chybu, prosím o radu. A předem díky za odpovědi.
  9. Zdravím všechny, táta má Octavii I combi, r.v. 2003 a na DO se nezamyká kufr. Zjistili jsme, že při otevřených pátých dveří se kufr v pohodě zamkne na DO, ale jak se dají dveře pomalu dolů, tak se to na DO nezamkne. Našli jsme pět vylámaných kabelů z deseti, v místě, kde je svazek kabelů mezi pátými dveřmi a kastlí auta. Vím, že se to tam rádo dře a láme. Táta je podnikatel, takže otevírá ten kufr tak 30x denně. Spojit v tomto místě připájením nemá smysl, brzy to opět praskne. Dá se sehnat celý ten svazek drátů? Ostatní dráty už asi taky dlouho nevydrží. Nechce se mi věřit, že druhý konec svazku kabelů vede s konektorama až do boční levé kapsy kufru, u pravého zadního blatníku. To při montáži museli dost složitě rvát do těch malých otvorů, kde je ta gumová průchodka mezi kufrem a střechy. Na vrakáči ho nemají, prodávají ho společně s pátými dveřmi. Nezná někdo prosím číslo etky toho svazku kabelů? Má vše v elektrice, výbava elegance, DO a alarmem, díky.
  10. Tak byl jsem nedávno na prohlídce po 15 000 km - oleje, filtry apod. Nechal jsem si aj vyměnit převodový olej a bylo to dobře, neboť od předchozího majitele jsem to ještě neměnil a technik mi říkal, že při vypouštění z převodovky tekl žlutý olej. Že to není správný předepsaný olej. Pravda je, že předchozí majitel byl hovado, auto než se ke mě dostalo, asi v posledních letech nikdy nedostalo správný servis a vypadalo to, že to dělali někde v garáži. Nalil mi tam pak ten správný a měnil jsem ještě poslední vnitřní levý homokineťák a lupání přestalo úplně. Po posledním servisu, viz nahoře, to ještě nakonec lupalo. Po výměně je klid. Ale rezonance ještě trvá. Zjistili, že to dělá setrvačník spojky Mohli mi poškodit setrvačník spojky, když mi tehdy dělali pravou poloosu, např. při uvolnění šroubu necitlivým způsobem, např. údery kladivem, při zařazené rychlosti? Tak aspoň vím, co je za problém a nezbývá mi nic jiného než jezdit tak dlouho, až se spojka rozpadne a pak ji celou vyměnit...
  11. Další poznatek po dnešku. Jel jsem do velkýho kopce na čtyřku, při předjíždění kamiónu a jel jsem na 3500 ot a zjistil jsem, že se ozývá stejná rezonance jako při 1800 ot. Nad 3500 ot to opět přestane :/ Silentbloky motoru? Silentblok držáku převodovky? Diferenciál? Neboť se sem a tam ozývá opět velmi slabé cvakání, lupání. Že by vnitřní homokineťák na levé poloose? Na levé poloose se měnil vnější homokineťák před 3 měsíci, v pravotočivých zatáčkách lupal, po výměně to bylo ok. Může nová pravá poloosa nějakým způsobem zblbnout levou poloosu? Neboť když jsem jel 130 km/h po dálnici na tempomat, tak auto sem a tam slabě cukalo, ve zlomku vteřiny se samo cukavě brzdilo, jako by mi tam něco prokluzovalo. Může prokluzovat levý starý vnější homokineťák, že stářím nezvládá se vyrovnat nové pravé polose? Vrtá mi hlavou, proč se to projevuje jenom při 1800 a 3500 ot., při jakékoliv zařazené rychlosti, co se děje při těchto otáčkách? Vím, že se okolo 1650 ot řádně sepne turbo, ale tím turbem to nebude, neboť by mi to padalo do nouzáku apod. Převodovka a řazení to asi nebude, neboť mi to řazení vůbec nerezonuje a lehce a dobře se řadí. Někdo nějaké tipy, prosím?
  12. To jsi na tom podobně jako já, u mě to bylo po výměně poloosy, viz nedávné téma: Rezonance plynového pedálu po výměně poloosy.
  13. No, prej se na to dívali dvakrát i znovu sundávali, ale nějak nezjistili, co to dělá a proč zrovna to dělá jen kolem 1800 ot. Do té výměny poloosy to nedělalo. Byla už celá rozviklaná, při každém přidání plynu cukala, cvakala, poloosa byla špatná na konci, v místě unašeče, měla tam vůli. Po té výměně už to necvaká, avšak se objevila ta rezonance mno...
  14. Ahoj všichni, mám Octavii combi 1.9 TDi (66 kW), r.v. 2004, přes 258 000 km. Měl jsem špatnou pravou poloosu (byla ještě origo z výroby), ta se vyměnila v servise, dávala se tam originál poloosa. A po servise, když jsem vyjížděl na hlavní, tak jsem zjistil, že mi rezonuje plynový pedál. Jízdou jsem zjistil, že rezonuje vždy jen kolem 1800 ot/min. Nad 1800 ot. pak přestane, stejně jako před 1800 ot. Dělá to pokaždé, při jakékoliv zařazené rychlosti. Když sem ale zkoušel při sjezdu z kopce na neutrál přidat plyn, nic se nedělo, stejně jako při stání na neutrál. Dělá to jen při jakékoliv zařazené rychlosti a je jedno kolik km/h jedu, reaguje to vždy stejně. O den později jsem auto vrátil do servisu, dívali se tam na všechno možný i znovu poloosu rozebírali, ale výsledek byl stejnej. Že asi jediným řešením je, že jak je ta poloosa úplně nová, tak je tvdrší a proto se stávají tyhle rezonance na plynovém pedálu. Že se to prý snad po pár stovkách km usadí a rezonance zmizí. Setkal se s tím někdo? :/ Předem díky za odpověď.
  15. Ne? A kde to, prosím, přesně je?
×
×
  • Vytvořit nový...