Přejít na obsah

Hacman

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Hacman

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, nechcem zakladať novú tému tak píšem sem, aj keď táto je už veľmi stará. Dnes som na Octavii 1, 1.9 TDI menil brzdovú kvapalinu, klasicky, pumpovaním brzdovým pedálom. Po niekoľkých zošliapnutiach, kedy kvapalinu normálne vytláčalo však pedál zostal tvrdý, nešiel zošliapnúť napriek tomu, že odvzdušňovák som mal povolený. Normálne zostala brzda tvrdá. ako keby ten odvzdušňovák bol dotiahnutý. Musel som naštartovať motor a pokračovať pri naštartovanom motori. Už sa niekto s niečim podobným stretol? Aké máte na to vysvetlenie?
  2. Zdravím, mám rádio Sony a vzhľadom k tomu, že som mal zlý signál namontoval som anténnu výhybku (fantómový napájač). Signál rádia sa v zásade nezmenil, stále sa objavuje rušenie, ale zarazilo ma fungovanie rádia. Po zapnutí rádia sa na displeji zobzazí ATT ON, potom sa na krátko zobrazí názov stanice a následne sa zobrazí ATT, ktoré je stále zobrazené až pokiaľ nestlačím nejaký ovládač na rádii, potom zostane zobrazený názov stanice. Čo sa mi ale zdá divné najviac je, že po zapnutí hrá rádio veľmi ticho, bez ohľadu na akú úroveň je hlasitosť nastavená. Hlasitosť plynulo nabehne na nastavenú úroveň až po tom, ako pohnem s ovládačom hlasitosti. Taktiež pri automatickom ladení mi naladí 4 (pravdepodobne nasjilnejšie) stanice a ak chcem iné, tak ich musím naladiť ručne. Pred namontovaním anténnej výhybky to nerobilo. Je takéto správanie rádia po namontovaní výhybky normálne, alebo v čom môže byť problém? Ďakujem.
  3. Nazdar, môže mi niekto prosím poradiť kadiaľ sa dá natiahnúť kábel z led svetiel do kabíny? Nenašiel som žiadny otvor alebo prechodku kadiaľ by to bolo možné, alebo je niekde v motorovom priestore svorka, alebo kábel na ktorom je napätie až po naštartovaní? Mám Octaviu Tour r.v. 2007. Ďakujem.
  4. Ale prečo to teda nerobí na každej Octe?
  5. Lenže ja som najprv nechal motor zohriať na 90 C a potom som pustil kúrenie a vetrák. Za týchto okolností by sa podľa mňa teplota mala udržať. Ak neklesne teplota na inej Oktávii, kde som to tiež skúšal, prečo by mala klesnúť na mojej?
  6. Tak tento problém mám aj ja. Ak pustím kúrenie a ventilátor naplno, tak mi teplota padne z 90 C na cca 70 C alebo i menej, zavísí to od vonkajšej teploty. Po vypnutí vetráka sa teplota drží normálne na 90C. Myslím, že to nemôže byť normálne, podľa mňa je problém z termostatom. Žiadne iné auto mi to doteraz nerobilo, tak neviem prečo by to u Octavie malo byť ináč. Termostat predsa musí udržať teplotu motora bez ohľadu na to, že je vetrák pustený. Zdá sa mi blbé aby som "maturoval" s nastavením kúrenia a vetráka, aby som udržal teplotu na 90C. Podotýkam, že mne tá teplota padne pri záťaži, teda za normálnej jazdy. Dnes som bol s tým v servise a snažili sa ma presvedčiť, že je to normálne. Nakoniec vymenili teplotné čidlo, lebo diagnostika ukazovala inú teplotu ako budík, no pri skúšobnej jazde po výmene bol stále rozdiel teploty mezi budíkom a diagnostikou. Nakonie sme sa dohodli, že to odsledujem, či bude teplota padať naďalej a potom sa uvidí čo ďalej. Teraz len aby prišiel dobrý mráz, aby sa ukázalo či výmena čidla pomohla(skôr si myslím, že to nemá súvislosť). Včera som skúšal inú Octáviu a ručička teplomeru sa ani nepohla a kúrenie a vetrák som tiež pustil naplno.
×
×
  • Vytvořit nový...