Přejít na obsah

radlat

Uživatel
  • Počet příspěvků

    200
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2 018 zobrazení profilu

Oznámení radlat

  1. radlat

    Škoda Fabia IV

    Myslím si, že do MC panorama prostě patří, stejně jako je u Scaly nebo i dříve u Spacebacku. Je dobře že je v základu, ten prut na střeše mě v testech iritoval.
  2. Jasně, takže je to ta lepší verze, co netahá volant z ruky.
  3. Jak je to vůbec po faceliftu Karoqa? Dodává se Lane Assist do základní výbavy stejně jako u Fabie, Scaly, Kamiqa a Octavie, nebo toho byl zatím ušetřen?
  4. Setkání generací. Abych řekl pravdu, obojí mají něco do sebe.
  5. Zajímavý poznatek přinesl Martin Vaculík ve SM k brzdám ve Scale. Na rozdíl od rapidu silnější verze motorů 1.0 ani 1.5 nemá lepší brzdy od AT, ale starou klasiku FS III. https://www.auto.cz/galerie/premium/135894/martin-vaculik-a-ojeta-skoda-scala-vlastne-je-docela-fajn-ale-zalezi-na-motoru?foto=61
  6. Koho irituje po vyhození molitanů trochu větší hlučnost, nevyplatí se to spojit s odhlučněním podběhů a je po dilematu?
  7. Ano, ale ta přišla myslím někdy na jaře 2018, ne s novým MR. Vaculík to psal ve SM.
  8. to Martab: Přesně tak. Na horní fotce jinak vedou hadice s chlazením plus jsou tam nějaké fičury navíc. V tomto případě o žádnou verzi Evo nejde. Když jsem tak projížděl fotky motorů, změna nastala někdy v roce 2020, protože některé to mají, některé ne. Všechny další ročníky to mají bez výjimky.
  9. Je to tak. MR 2019 se od MR 2018 už takřka v ničem nelišil. Náběh DPF nepřišel s novým MR , ale v jeho průběhu.
  10. Může někdo fundovaný blíže specifikovat v čem se liší poslední "tsíčka" montované do trojkové fabie? Někdy v roce 2020, než z výroby vypadla silnější verze 81 kW, se začala objevovat jiná verze. Jestli se nepletu, s filtrem pevných částic to nemá zřejmě nic společného, ten přišel už v 2018. Přikládám dvě fotky, kde je rozdíl na první pohled patrný.
  11. Není to na tříletý kousek přece jen málo? https://www.idnes.cz/pardubice/zpravy/auto-hejtman-martin-netolicky-skoda-kodiaq.A220210_152917_pardubice-zpravy_lati
  12. radlat

    Škoda Fabia IV

    Jasně, ale díky těm (ne)umístěným finletám už půjde rozpoznat 1.0 MPI od 1.0 TSI 70 kW. To doteď nešlo. Zpátečka se u MPI řadí dopředu jako u TSI.
  13. radlat

    Škoda Fabia IV

    Přemýšlím, že jediná kombinace, kterou asi nelze rozpoznat pohledem na kola nebo do interiéru je kombinace 1.0 TSI 81 kW AT a 1.5 TSI AT. Rozdíl bude možná ve tvaru výfuku, ale jistý si nejsem.
  14. radlat

    Škoda Fabia IV

    Jestli se nepletu, zrovna u těchto dvou motorizací úplně jednoduše. 1.0 MPI má menší brzdy a navíc se nedělá s automatem. 1.5 TSI je s většími brzdami a automatem vždy.
×
×
  • Vytvořit nový...