Přejít na obsah

Casy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    648
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

5 417 zobrazení profilu
  1. Já měl ucpanou trysku, sundat krytku, sundat trysku, špendlíkem pročistit, profouknout kompresorem a ostřik funguje.
  2. motor byl dobrý , najezdil jsem s nim 375 tis. km, okolo 300 tis. mě začalo zlobit při prudké akceleraci-předjíždění, výpadky, jak kdyby netáhl plyn, vteřinový prodlevy, po výměně pal. čerpadla , zase OK. chyby neskákaly žádný. kdyby nezačla hnít kastle, jezdil bych s ní dál.
  3. Měl by to být tento ten oranžový na obrázku. Zkus ho proměřit multimetrem kolik ukazuje Odpor.
  4. Casy

    EGR ventil

    Po dlouhé odmlce,kdy jsem měnil v 90 tis. EGR nechal tehdy vyměnit v únoru 2017 v originál servise za 13,5 tis. Měnili tam originál za Wahlera bez modifikované krytky, tenkrát to byla pro mne darda, ale když Wahler najezdil 259 tis. , tak klobouk dolů. Minulý týden začal vyhazovat chybu, prostudoval jsem všechny příspěvky i na jiných forech , skouknul video na youtubu ( nějaký Čech, ale výstižné, díky, tak mi pomohl svým příspěvkem, pouze jsem nesundaval trubku mazání TURBA , což potěšilo narozdíl od Yutubera)a objednal jsem nájezdy, znovu Wahlera s novými těsněními a vrhnul se do toho. Myslím , že se to vyplatilo, protože díly 6700,- , sice piplačka, za dva dny vyměněno, vše OK. Nevím kolik bych nasypal škodováckýmu servisu , jako tehdy, a jak dlouho bych čekal na objednání, ale asi dost. Suma Sumárum. Motor CAYC, předokolka. Odstrojení a nastrojení prostorem mezi nápravnicí a motorem ( chvíli horem , převážně zespoda) , pouze vyndání a nandání odmontovaného EGRU skrz středový tunel v podvozku. Takže se nemusí hýbat s nápravnicí ani , pouze jsem si oddělal pravou poloosu od převodovky, pro lepší přístup. Potěšilo mě to. Když je nouze , tak se prostě musí.
  5. muze to být málo utažene, jak jde řadit
  6. horní uložení převodovky nebo pak spodní , to dával dolu a tam je největší štos.
  7. Chyba zhavicky vyhdi chybu, na urcitym cylindru.
  8. ložiska většinou bývají slyšet s vetší intenzitou hučení při zatáčení, pravé pří zatáčení doleva a naopak. kupodivu jsem vždy měnil dříve přední ložiska , jsou více zatěžována.
  9. člověče , jsem starej pardál, ale ještě starší pardálové mě učili, že řízení , čepy řízení dostávají mnohem menší záhul , když točíš volantem a auto je v pohybu , zvlášť točit kola do plnýho rejdu , ještě vestoje. od dědy bych dostal pohlavek, mé ženě to vyčítám (zbytečný) Víš k jak k silnýmu třecímu momentu a náporu na řízení dochází mezi pneumatikou a vozovkou ( čím širší pneu tím více), pak už se zákonitě musí něco ozívat, zvlášť když máš již něco naježděno... Nevím jestli jsem jinej, ale já točím volantem , až když je auto trochu v pohybu, jinak ne . Při tvém stylu se může ozívat cokoliv. Homokineťák se mi ozíval v plným rejdu při jízdě lupáním, pravidelným., najeto více jak 400 tis. km. Ze skušeností s O3 oproti O2 jsem deklasoval na lupání, vrzání stabilizátoru atd, protože O3 je v tomto slova smyslu katastrofa, u O2 naježděno 310 tis. km je oproti O3 luxusní , tichý poježdění.
  10. 3. i 4. kový Octávky mají stejnou rozteč náboje kola- tedy 5 x 112, pokud bude mít ta 3.ková ve velkým TP zaneseny 18ti palcová kola, tak to bude i oficiální ( jinak se to musí nechat zapsat na úřadě) příklad disků prodávaných na OIII s označením ŠKODA https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5e0071498afm9-hlinikovy-disk-18-turini-43475.html též má ET 51
  11. Casy

    Koupe ojete OIII

    Pokud jsi to jezdil, tak musiš vědět jestli, tě nechala vodní puma ve štychu jako mě ve 107 tis, což jsem u jiný škodovky dosud nezažil. To je jediná oprava, kterou jsem zatím řešil. Jestli jí měnili, lépe pro tebe, cena je to dobrá . Že je to líny, to ví skoro a každý----snižování emisí a blabla, zase , kde bys jezdil s dvoulitrem za cca 4,5 l? že je to línější než II ková 1,6 a taky rozvrzanější na to už jsem si zvykl.
  12. A proč ho budeš měnit, stačí vyměnit uložení,
  13. Vzdy´t maš kod motoru ve velkym TP podle toho hledej, př. CAYC . podle toho ti vyjedou na internetu sady.
  14. minulý týden jsem koupil nalepovací, přímo u hranic v okénku, zadáš prodejci RZ a on ti prodá nalepovací... jinak jde koupit i on-line, ale to jsem nijak blíže nezkoumal...
  15. začal bych kontrolou kabelů v přechodkách mezi kastlí a dveřmi, jestli nejsou polámané kabely, pokud si ho nezavřela ani přes tlačítko dveří spolujezdce, mohla by být chyba v přechodce u spolujezdce, je to takový husí krk, ale hledej i v jiných příspěvcích, protože to bývá problém u starších aut a u všech a příčiny jsou shodné. Octavie Yeti, superby, audiny atd. Samozřejmě diagnostika je Grund....
×
×
  • Vytvořit nový...