Přejít na obsah

vladoRS

Uživatel
  • Počet příspěvků

    71
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 258 zobrazení profilu

Oznámení vladoRS

  1. Ako sa dohodnes ale vymena netrva dlho. ( nam to tiez zacalo robit az po par tisic km )
  2. Podla info zo servisu sa jedna o chybu softwaru a ako prve sa pokusia urobit upgrade riadiacej jednotky ale ze zalezi aka tam je riadiacka na niektorych to vraj nejde urobit a musia vymenit cely panel ( u nas uz menili ) bolo treba nahrat video ked sa reklamovalo
  3. Ahoj prosím ťa aký máš kód motora ?
  4. Ahojte brali sme do firmy 4ks Karoq 1.6 TDI manual a na vsetkych je rovnaky problem ( preblikuje pristrojovy panel ) . MR 2020 Ma niekto podobny problem ? IMG_8275.MOV
  5. vladoRS

    Chiptunnig

    Čo ti povedali na DSG že ma max krutiaci 420 Nm a ty mas 412 Nm ?
  6. Aha ja mam 2.0l :-) a zvuk pocujem a neviem teda odkial ide ale z motora ani vyfuku isto nie :-)
  7. Ahoj daj si režim Individual , motor nastav na Šport a Zvuk motora vypnúť a uvidíš :-)
  8. vladoRS

    Karoq MR2020

    ahojte neviem sa rozhodnúť lebo nemám dosť informácii môžete prosím poradiť ? Mám objednaného Karoq Sportline 2.0 TSI a mám dve možnosti buď bude auto vyrobené v 27 týždni MR2019 alebo 32-33 týždeň MR2020 Čítal som aké sú oficiálne zmeny ( nápis , blind atď ) ale skôr ma zaujíma či sa pri zmene modelového roka menia aj nejaké komponenty o ktorých sa oficiálne nehovorí ale boli s nimi problémy v MR2019 ? A napríklad či nehrozí dalšie priškrtenie výkonu motora kvôli WLTP ? Prešiel som konfigurátor škody v celej EU a neviem čomu mám veriť ( na CZ bolo zrýchlenie 7,3s dnes už nieje nič , SK je pre istotu vypnutý úplne a DE uvádza 7s ) ďakujem
  9. Bol som na skusobnej jazde na 2.0 TSI a idem do toho ☺️ Dakujem
  10. Teraz som pozeral ze sme za poslednych 7 mesiacov najazdili 4700km. Vacsina na kratke trasy 3-4km ( jedna cesta )obcas nieco dlhsie 20 km :-) a raz za rok max do Chorvatska. Teraz mam O3 TDI 110kW a priemernu spotrebu okolo 6l. TSI je o 1600€ lacnejsie rozdiel v spotrebe ( WLTP 8,4 vs 6,7 ) je 1,7l co teoreticky znamena v mojom pripade ze by sa to v prospech TDI zacalo otacat pri cca 65000km co je u mna cca 5-6 rokov a to uz bude auto po zaruke.
  11. Ahojte mozem poprosit nazor ? ( skusenosti ) Uvazujem o Karoq Sportline len sa neviem rozhodnut ktory motor vybrat 2.0 TDI 140kW alebo 2.0 TSI 140 kW oba su 4x4 DSG rocne najazdim cca 12-15 tis km dakujem
  12. Uz nejaku dobu si nahravam ranne starty a vsimol som si zaujimavu vec Kessy zacne startovanie pred ukoncenim zhavenia. Zajtra rano to vyskusam na druhej bez Kessy ze zacnem startovat hned bez cakania na kontrolku zhavenia a uvidime otazka je mozne v RJ nastavit aby zacalo startovanie neskor po stlaceni tlacidla ? Otazka kontroloval niekto zhavice ?
  13. Drzim palce a prajem ti aby si mal pokoj ale... Mal som tiez podozrenie na batareku tak som skusal 1. Mam doma dve rovnake Octavie 110kW ( jedna je manual a druha zle startujuca dsg s kessy ) jedna startuje na 100% a druha obcas dlho toci. Vymenil som na dlhsie obdobie baterky medzi nimi , vysledok ? To co startuje dobre startuje rovnako dobre bez zavahania a to co startuje obcas dlho v tom pokracuje :-( 2. Dal som specialistom na baterie zmerat kapacitu baterie, reakciu na opakovanu zataz , odber auta pri vypnutom aute , vysledok ? Bateria je v poriadku a netreba ju menit len na nejaku hodinku dobit aj to by sa nemuselo v uvedenom aute je najnovsi soft , vymenene filtre oleje. Motor ide velmi dobre , spotreba super cize v motor ako taky zly nebude Ja skor verim ze to robi nejaky senzor a tym padom zle vyhodnotenie RJ pred startom ale ako to zistit ?
  14. Odborníci môže byť toto spôsobené batériou ? Pred štartom som pozeral cez 0.0/Set a bolo 60 % ďakujem
×
×
  • Vytvořit nový...