Přejít na obsah

fiser

Uživatel
  • Počet příspěvků

    230
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

2 416 zobrazení profilu

Oznámení fiser

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Já z regenerací také bojoval,nakonec se DPF odstranil. Ihned jak popisujete mam zakouřené konce výfuku. A před STK jsem ze strachu koncovky naleštil -a nevím jak ostatni ale ja přes emise prošel naprosto v běžných hodnotách!!!! Je fakt že se ani neptali ani nijak nezjistovali zda auto z vyroby ma či nema DPF. Po dvou letech bez filtru žádný problém-auto jede jak z praku, akorát ted kdyz chci tak trochu slysím turbo (kdyz lehce pustim radio tak uz ho nevnimam). Jo a takové to strašení že to budou z STK nekompromysne vyhazovat -se proberte jsme v česku a věřím že každý jistě zná a nebo slyšel o někom ,kdo přes STK protáhne cokoli!!!!
  2. Já mám klasiku -pallas, jen již dlouho bojuji s myšlenkou stříknout je na černo---V současné době již není přední maska chromová ale matně černá. (jsem srab tak jen Plasti dipem) . Má tu někdo Pallas na černo ???
  3. fiser

    Letní pneu R17

    Ja jezdím 225/45 michelin pilot sport. A ten sport tam asi neni napsaný pro nic za nic, muzu srovnat s continentalama SP 3 a je to obrovsky rozdil. Mají najeto cca 23 tisic a je tam jeste přes 3mm vzorku. Ps. vůbec nehučí!
  4. Taky přidám názor, 15" super na spotřebu-ale na octě by snad ani neměli být . 16" -asi jistota,pokud jsou dobré pneu tak se dá jezdit slušně. Asi nejlepší volba pro komfortní jízdu. 17" auto vypadá o obrovský krok líp,bohužel nárůst spotřeby o 0,5 L již pro někoho z velkým nájezdem není zanedbatelný,zanedbatelné jistě ani není hučení pneu (o proti 15" ,16") , a v neposlední řadě jízda po D1 je utrpení!!! Pokud někdo hraje na vzhled tak samozřejmě 17-18 ", jinak pro běžnou (nezávodní ) jízdu určitě 16. Já používám zimní 15" a letní 17" ale mám je jen proto že bráchovi zůstali když prodával auto.
  5. Měl bych dotaz -když mám filtr pevných částic odstraněný (uplně vyřízlí) mám do auta dávat i jiný olej? Teď už asi není důležitá ta norma 507.00 . Do teď sem jezdil na Castrol EDGE 5W-30 , http://www.cc-autodily.cz/olej-motorovy-castrol
  6. kolik stojí nový chladič?
  7. Noo a já se zeptám jinak.---dnes 34 stupnů ,klima doplnena,otlakovana,vycistena a teplata u vydechu 12 stupnů
  8. fiser

    Palivový filtr

    Tak ho vyměn- myslím že filtr může stát do 200kč a uvidíš. Já ho osobně měním co 15 tis.km. Je to na rychlospojce a je to za 3 min. hotové.
  9. Tak problikávání má na svědomí malé napětí na baterce ,resp. špatný diodový můstek na altíku. Který nedobil baterku tak jak by se mělo .A pak třeba ráno už nenastartujete Ale Při teplotách pod -8 to co vím dělá více lidem. U mě to ještě mělo spojení odběrem proudu při zamklém autě.
  10. Taky mám typ BLS a dělá mi to taky. Ale já to pozoruji pouze když je zima,a jen někdy. Najeto mám 150tis.
  11. Co vím tak to děla firma DPF Engenering. No jinak z práce ho kolega vymontoval a hodil do ultrazvukové čističky-myslim že regenarace bude probíhat stejně :-) . Protože výsledek je perfektní.
  12. Nedá mě to a zeptám se--zná tady tohle někdo? Zkoušel to? Může něco takového vůbec fungovat? Osobně bych si to do auta nikdy nedal ale fakt by mě moc zajímalo jestli to něco dělá! http://auto.aukro.cz/chip-tuning-box-skoda-octavia-2-0-tdi-pd-103-kw-i2903224969.html
  13. kolik si měl najeto že už si dělal rozvody??
  14. No popravdě se mi jestě nestalo aby mě za jízdy kontrolka čištěni filtru blikla,ale prěs emise na výbornou a spotřeba je excelentní. Takže to neřeším jen sem byl v nejistotě když škodovka udává maximalku tuším 193km/h a víc se tomu fakt nechce. Z jiných aut mám vyskoušeno že jde většinou o těch 10km/h více.Jinak v práci čas od času jezdím novým superbem 2,0 103kw a občas i s 2,0 125kw DSG a oba končí na 205-210 km/h ,ale je pravda že těch 200 je tam skoro hned.
×
×
  • Vytvořit nový...