mischicka

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14 530
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

95 Výborná

O uživateli mischicka

  • Hodnost
    Moderátor pro Pravopys
  • Datum narození 7.11.1979

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.augustin.cx
  • ICQ
    157576304

Návštěvy profilu

3 319 zobrazení profilu
  1. Njn, holt máte horší silnice
  2. Je nutné sem kopírovat brožurky, resp. webovky?
  3. Kat vyměněn bez dalšího komentáře, auto vyzvednuto, v pondělí jedu Belgii, tak se rychle ukáže.
  4. Předpokládám, že všechny ty jednoduché příčiny řešili, než došlo na drahý kat.
  5. Až tolik jim pod ruce nekoukám - když řeknou, že jim diagnostika vyhodila chybu lambdy a že když jí mechanik přeměřil, byla špatná, tak se dál neptám. Navíc to prakiicky celou dobu řeší online s automobilkou, takže ta kontrola je snad odtamtud dostatečná. A co je chyba 420? Tohle jsem s nimi řešil a podle jejich vyjádření se do oleje nic dostat nemělo - tady jsou fotky vadného turba.
  6. Pokud Tě to nějak uklidní, pozoruji přesně totéž na naftovém Focusu. Dnes se přes noc nabíjela baterka a neudělalo to ani když bylo chladněji než včera, takže zřejmě nějaká souvislost s aku tu bude - napadá mne, zda se při startování "na krev" neodpojí všechny zbytečné funkce nebo třeba jen nepoklesne napětí pod nějakou mezní hodnotu důležitou pro funkci systémů?
  7. Zřejmě. Ono to turbo se projevovalo netypicky, neboť ke kolizi nedocházelo v celém spektru otáček, ale typicky jen v cca. 3850 otáčkách, pod plným zatížením a jízdě do kopce. Prakticky to působilo jako omezovač otáček potažmo rychlosti, prt. to dál prostě nepustilo.
  8. Našel jsem i foto.
  9. Zrovna tomuhle servisu důvěřuji a postup už dříve konzultovali přímo s továrnou, takže bych i vzhledem k tomu, že to všechno platí ŠA, nečekal, že jen bezmyšlenkovitě mění, prt. to stojí jejich peníze. Ale já nejsem nasraný na všechno (ani na Tebe), jen Tvoje úvodní, velmi obecné dotazy na mne působily asi tak, jako když se osmnáctiletého teenagera ptáš, zda si cestou ze školy sám zavázal boty nebo mu musel někdo pomoct. Olej je tam aktuáně Castrol EDGE TITANIUM FST 5W-30 C3 (výměna v 10 tis. km, nyní 28 tis. km, OEM z továrny byl, myslím, také Castrol). Jaký vliv má/nemá C3 olej? Jezdím v drtivé většině dlouhé trasy v západní Evropě, takže tankuji prakticky pokaždé někde jinde, ale pochybným benzínkám se vyhýbám a rozbor paliva dělán nebyl právě proto, že nemám žádnou protěžovanou stanici. Jak jsem psal v úvodu, vyměněné už jsou obě lambdy - začalo to vloni v létě, kdy auto nejelo víc než 160 km/h, takže diagnostika, servis, první lambda, resp. druhá, tedy ta za katalyzátorem, ven. Problém nicméně přetrvával, další diagnostika a delší pobyt v servisu a byla odhalená závada turba, které drhlo o stěnu. Jeho výměna vyřešila problém s tahem, ale po 500 km od jeho výměny opět emise, servis a výměna lambdy před katalyzátorem. Opět ujeto cca. 500 km, opět emise a podle diagnostiky nízká účinnost katalyzátoru. Po konzultaci s ŠA doporučena jeho výměna. Netuším, zda drhnoucí turbo mohlo nějak ovlivnit systém čištění výfukových plynů, ale skoro to tak vypadá. Co na to ty?
  10. Tak mi jí se slevou prodej :-) Mám jí v jednom autě, tak bych jí aspoň nemusel přendávat do druhého :-D Zrcátko jde z držáku vysadit, ne?
  11. Ty tvoje dotazy taky - psal jsem, že auto je v záruce, tak co by tam asi mohlo být za olej, intervaly či tak brutální nájezd, hm?
  12. Standardní divočina aneb 3x ne a 1x ano :-)
  13. Twl co to je za dotazy? Máš pocit, že do auta za skoro mega tankuji na Ono a olej dávám M6AD?
  14. Měnil už někdo z vás kat? Po výměně obou lambda sond mám špatný i kat, což mi přijde už dost zvláštní, byť je to vše na záruku.
  15. Jo - odvlhčuje vzduch.