Přejít na obsah

jirka.king

Uživatel
  • Počet příspěvků

    38
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 158 zobrazení profilu

Oznámení jirka.king

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj, mám podobný problém u zadních P dveří na OII. Když odemykám,tak se odemknou všechny dveře mimo zadních pravých (zůstanou zamčené). Když je ze vnitř páčkou otevřu (2x zatáhnu), tak jdou normálně otevřít. A když pak zavrám centrálem vůz, tak se také zavřou ale při opětovném otvírání centrálem už zase zůstanou zavřené. Pokud jsou tyhle dveře zamčené a zavírám vůz centrálem, tak zámky cvaknou 2x (to je špatně) ale pokud jsou tyhle dveře ručně otevřené a já zamykám tak všechny zákmy cvaknou jednou (to je správně). Až bude trochu teplo tak se na to chci podívat ale nevím co mám hledat, bude to zámkem dveří nebo ničím jiným? Díky.
  2. Tak na 5. pinu na napájecím konektoru z vozu mám připojený kablík na kterém je trvalých 12V a nejde mi vypíchnout abych tam místo něj připojit jen kablík z ant. napáječe. Zkoušel jsem to všelijak, šroubováčky z obou stran ale prostě nejde, nemáte na to nějaký trik?
  3. Ahoj, možná jsem úplně blblej, ale dali mi k radiu redukci a pokud teda připojím napájení antény (modrý drát) na pin č. 5 do napájecího konektoru na autě (obrázek č. 10, hnědý konektor), tak mi to spojí s tím modrobílým co vede z rádia a ten podle návodu je k reléového ovládání autoantény nebo ovládání výkonového zesilovače (viz. návod). Tak nevím jestli to budu mít správně a ještě musím zjistit jestli se musí prohodit napájení spínané (červený drát z rádia) s konstantním (žlutý drát).
  4. Díkes, rádio dám nahoru a kaslík dolů ale zarazilo mě, že tam nikde nemám žádný rámeček, viz foto 8 a 9. Ještě k zapojení toho napáječe, ten pin z toho napáječe namáčknu zezadu do toho konektoru, podle toho na kterém pinu to bude podporovat rádio, je to tak?
  5. Zdravím, zjistil jsem že mi neorigo rádio co mám v nově pořízené F1 1,4MPI r.v. 2001 clasic vybíjí baterii (bere stále až 200 mA). Chci si pořídit buď Pioneer DEH-1700UB nebo Pioneer MVH-170UB. Doposud tam byl starý křáp, který nic nenaladil. Proto, co vše mám koupit, aby to vše fungovalo (rámečky, ant. napáječ, redukce kabelů, anténa, kabel k anténě.....). Nejspíš tam ani nebyl připojený ant. napáječ. a nejsem si ani jistý jestli tam mám všechny rámečky co tam mají pro neorigo rádio být. Pokud by se příjem nezlepšil ani po připojení ant. napáječe a novém rádiu, je moc obtížné demontovat starou anténu (interiér, strop a pod.)?
  6. Její stav je dobrý ale ještě jsem si k ní nevybudoval důvěru. Ten pípák tedy pořádně prověřím, Opravu na dveřní kontakt mám již domluvenou, uvidím co vše se bude muset měnit. Zkoušel jsem to jen tak, že jsem odemkl dveře a zapnul světla, nic se neozvalo, klíček byl ve dveřích.
  7. To bych musel jet ve dvojčeti, na čele Oct a na laně Fab abych se nebál, že nedojedu . Zkusím naše místní, jak si s tím poradí.
  8. Díky za nápady, pípák prověřím, zatím jsem ho neslyšel, kontakt ve dveřích u řidiče je opravdu špatný, viz jiné téma zde (u klidového proudu baterie). Ale stejně by to tedy mělo pípat u rozsvícených potkávačkách a vypnutém zapalování, což nedělá. Ten automat tam stejně nechám dodělat. Edit1: aut. rozsvěcování potk. světel doděláno, pípák opraven, byl to ten spínač v zámku ve dveřích.
  9. No ta Fabia 1.4MPI z 10/2001 co jsem nedávno koupil prostě při zapnutých světlech a vyp. zapalování nepípá (dovoz DE). Když chcípnu motor tak se potkávačky vypnou, svítí obrysovky ale nikde nic se neozve. Tak se to snažím co nejlépe vyřešit.
  10. Nechci prostě řešit zapnutá nebo vypnutá světla, tudíž asi pořídím něco podobného na zapínání potk. světel, když LED jsou cenově jinde ale musím tedy vyřešit ten pípák aby to nevytlouklo baterii. (http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp1Eh3X4ZlNBqYzs4FQuEaeJwT1vTOA2WhJGpUokeLNkiEA6fgsN67/v1BKAV1AMXRdku7S/C7xRMx1gUxVXYfC2qfiiXVuO/PlLz9BTbCJkPj5DQ158nurwa1o0I3fW8goq8KmJuMnMuTJGi5/bmWNLm2JV4yYI5jAhMFF/lxGmpy9+gNcd1BveuLG6SQ8pwvw==)
  11. Jde mi o to že na druhém voze mám automatické svícení a tady na F1 prostě zapomínám rozsvěcovat a hlavně zhasínat, protože tam není pípák na světla. Tak bych to chtěl nějak vyřešit.
  12. Ahoj, tak jsem zjistil že mám stejný problém. Koupil jsem ojetou F1, 1.4MPI clasic. Měla baterku KO, tak jsme koupil novou a zjisti jsem, že se mi vybíjí. Po cca 45min kdy je vůz zamčený teče z baterie cca 160 - 180 mA (měřeno přesným klešťákem na minusovém kabelu). Auto má chybu, že nefunguje centrál u dveří řidiče (nemám DO). Teda pokud zamykám nebo odemykám u řidiče tak se odemknou jet tyto dveře (mechanicky vyleze čuflík), ostatní zůstanou zamčené. Pokud odemknu nebo zamknu u spolujezdce, tak se odemkou nebo zamknou všechy dveře (i řidičovo). Zámky cvaknou dvakrát (SAFE). Zkoušel jsem, že když mám zapnutý klíček a otevřu po jednom každé dveře tak se rozsvítí vnitřní světlo a po zavření hned zhasně (bez zap. klíčku opožděně po cca 30 sec). Jen zase pokud otevřu dveře řidiče, tak se světlo nerozsvítí (při zap. klíčku), při vypnutém a vytaženém klíčku se rozsvítí. Zatím nevím jestli tam neví i jiný problém, rádio je neoriginální ale když vytáhnu klíček tak se vypne. Napadá vás jak to levně vyřešit. Drahá varianta je nechat si udělat nováýorigo centrál na DO, ale zatím nemám představu co vše bych musel měnit. Díky za všechny možné rady. Edit1: Opraveno, po opravě spínač v zámku ve dveřích pomohlo až vymontování neorigo radia, nyní odběr v klidu cca 20 mA.
  13. Ahoj, chtěl bych se zeptat, chci namontovat denní svícení s homologací (jen abych nemusel svítit potkávacími-ne kvůli kráse). Chtěl bych si koupit něco co bude mít jednoduchou montáž s normálním nářadím (co možno bez zásahů do orig. elektra a plastů) a rozumnou cenu. Našel jsem, že se dělá přímo od škody ale až od roku 2004-5. Máte nějaké tipy (pár odkazů). Díky. Mám F1,1,4MPI, MR2002, bez mlhovek.
  14. Zdravím, teče mi hodně olej přes čidlo tlaku. Proto mi asi i blikalo mazání a pípalo (jen za teplého motoru). Zeptám se, zvládnu výměnu doma ze shora, nebo je potřeba nějak to vyčistit a pod. A kolik tak vyteče oleje při výměně. Mám motor 1,4, 44kW, AZF, podle etky tam patří: snímač tlakový 1-polovy M16x1,5 (č. 047919081B) s kroužkem těsnícím 10x13,5 (č. N0138115). Dík.
  15. zdravím, mám podobný problém na FI, motor AZF mi nejde čidlo vnější teploty, hlásí mi to chybu: Adresa 17: Přístrojová deska Labely: SVO\6Yx-9xx-xxx-17.lbl Řídící jednotka: 6Y1 919 880 C Díl: KOMBIINSTRUMENT VDO V09 Kódování: 16141 Dílna #: WSC 65535 VCID: 4687522B62BCCC3 1 Fault Found 00779 - cidlo vnejsi teploty (G17) 30-00 - preruseni nebo zkrat na plus . Čidlo jsem proměřil, je Ok, odpor cca 1000Ohm. Zároveň mi s tím nejde klakson který je na stejném kabelu, jak bych mohl najít závadu, není to vůbec přístupné a nevím kam kabely vedou.
×
×
  • Vytvořit nový...