Přejít na obsah

mambo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    715
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

2 299 zobrazení profilu

Oznámení mambo

Nováček

Nováček (1/14)

8

Popularita

  1. Taky bych to viděl na baterku. Nedávno jsem jí měnil po 12,5 letech a taky se chovala tak, že je ještě v pořádku, ale stačilo nechat otevřené dveře trochu dýl a najednou se sotva rozsvítily kontrolky a taky reset hodin a paměti. Dal jsem na nabíječku a chvíli v pohodě, ale jen chvíli, stačily zase otevřené dveře a to samé. Pokud už je u konce, to nabití ti asi moc nepomůže, neudrží v sobě napětí. To samé s tou jízdou, taky v poho, ale ne na dlouho, hned je prázdná. Ještě co se dělo u mě, když už byla v tomhle stavu, často mi nešla okna stáhnout nebo vytáhnout na druhou polohu, musel jsem držet tlačítko. Nenapadlo mě, že by to mohlo být baterkou, ale po výměně už je to v pořádku. A ještě bych zkontroloval alternátor, jestli nedobíjí málo nebo naopak nepřebíjí.
  2. Co se týká toho popisu motoru 1.4 atmosféry a jeho spotřeby oleje, to je docela přehnané. Když je motor v dezolátním stavu, tak samo sežere olej i s filtrem, ale mně se ještě nestalo, že bych musel dolít, na měrce pořád stejně s 250 tkm. A měnit rozvody až po deseti letech...no, když na to má někdo nervy.
  3. Tak se zkus optat tady. https://www.sbazar.cz/PROFIECU/detail/42969952-6y2959802-6y2-959-802-stahovacka
  4. Lanovody řazení se dají seřídit, ale to už pak svěřit někomu, kdo to dělá a opravdu to umí, aby nenadělal nějakou paseku. Pokud by to nebylo olejem, pak asi dát nějakému odborníkovi, aby na to mrknul, než se začne seřizovat to řazení.
  5. Nevím přesně, jak u tohohle motoru, ale pokud se hladina kontroluje přes nalévací otvor, tak by měla být zároveň se spodní hranou otvoru, takže nalévat dokud nezačne vytékat olej ven. Auto musí stát samozřejmě v rovině. Ty synchrony nevím, pokud by to ale s meziplynem zmizelo, pak by to mohly asi být. Od toho tam jsou, aby srovnávaly rozdílné otáčky při řazení. Každopádně i ta špatná funkce synchronů může být nízkou hladinou oleje.
  6. Myšleno je to tak, že pokud splňuje normu 504.00, splňuje zároveň normu 507.00, takže to vlastně neznamená, že ho tím lze nahradit, protože je to přesně ten olej, jaký je předepsán. Jen píšu, jak to bylo myšleno, nevím, jestli to tak je. :-)
  7. Tak bych zkusil zkontrolovat hladinu oleje v převodovce, jestli neklesla. Pokud se vymění olej, tak po ujetí pár km a několika zařazení všech rychlostí, je lepší znovu jí překontrolovat.
  8. Ještě k tomu inzerátu, je tam telefon na prodávajícího, tak se ho zkus zeptat jaké je u těch světel originální číslo dílu, v tom odkazu ode mě je na jedné z fotek číslo dílu natáčecích světlometů, případně říci prodávajícímu, že podle fotek to nevypadá na ty natáčecí, uvídíš, co ti poví a další věc, když si to necháš poslat na dobírku, tak před zaplacením je můžes zkontrolovat. Dopředu bych určo nic neplatil.
  9. Podle fotek mi taky nepřijdou jako natáčecí. Tady je krásně vidět rozdíl u té čočky. https://www.obautodily.cz/skoda-fabia-ii-roomster-predni-svetlo-h7-corner-hella-leve-5202cz3176/
  10. Podle toho manuálu, co sem dal Malta, to klidně může souviset jen s tím ABS. Bliká, svítí, už jsem z toho jelenice. A pojistka? Asi blbost, jen nápad.
  11. To ABS bych raději zprovoznil. Je sice pravda, že jsem si vyzkoušel, na jakou vzdálenost na sněhu zastavim s ABS a pak jsem brzdil tak, aby ABS neseplo a rozdíl byl pár metrů ve prospěch druhého případu, ale to jsem brzdil bez leknutí a s rozmyslem, žádná krizovka, jak píše ben06. Dlažební kostky nebo díry na silnici taky nic moc pro ABS, ale když tam je, mělo by být provozuschopné, nikdy nevís, kdy se bude hodit. Spíš mě zaráží, jak to auto prošlo STK nebo se všechny závady nakupily až po? Zkus zkontrolovat tu elektriku, protože ta jak začne blbnout, je to peklo a mohl bys pak bez úspěchu pořád měnit díly, které jsou v pořádku.
  12. Často se lámou ve všech průchodkách dveří, kvůli otvírání-zavírání. Takže nejdřív zkontroluj kabeláž právě v té průchodce 5. dveří.
  13. mambo

    Fabia BRZDY

    Normální to určitě není. To kolo musí jít úplně volně jako to pravé. Chce to rozebrat, vyčistit, zkontrolovat, nastavit správně samostav a případně nastavit ruční brzdu. Obě kola by měly při postupném zatahování ruční brzdy klást stejný odpor při otáčení. A rovnou omrknout i ložiska kol, jestli nemají vůli.
  14. Dalo by se to najít třeba tady https://forum.octaviaclub.cz/topic/32845-etka-online/ Je tam odkaz ETKA škoda katalog, tak se podívej podle kodu motoru a jsou tam čísla origo dílů. Pravděpodobně to bude tohle číslo dílu N90765301, ale raději se podívej podle tvého motoru.
  15. Taky bych to tak udělal, pořádně utřít okolo a pak se podivat, kde to uniká. Podle toho bych postupoval dál. Pokaždé, když jsem měl nekde únik, tak po vyndání přislušného dílu na něm byl něco jako růžový rosol od chladičky. To je také vodítko, jak zjistit přesně místo a co vyměnit. Edit: Když už to budeš dělat, bylo by dobré vyměnit chladicí směs za novou.
×
×
  • Vytvořit nový...