-
Počet příspěvků
87 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení Turista
Nováček (1/14)
4
Popularita
-
Čtu to tady a tak jsem šel nafotit silentbloky a koukám jeden je takovýhle, tak to asi bude na výměnu. Nechám si to udělat v servisu, asi oba, tak mám ježíška ještě před Vánocema, jsem zvědav co to bude „koštovat“.
-
„…lak se začíná pomalu šupinkovitě odlupovat…… Koketuji s myšlenkou světlo přelepit UV odolnou folií….“ Těch návodů na leštění je tu 11 stránek a neustále přibývají – vraťme se ale k tomuto zajímavému diskusnímu tématu: „světlo následně přelepit UV odolnou folií“. Přelepují se tím třeba informační tabule na cyklostezkách a pod.. Rád bych si přečetl názor na tento nápad třeba „ostříleného“ Ekkara_z_Bastlírny http://www.fototapety.cz/2988-transparentni-d-c-fix/13310-leskla-zcela-pruhledna-samolepici-folie-d-c-fix-sire-45-67-5-a-90cm/
-
Zdravím. Fabie kombík rv. 2007, 1.2, 47 kW Vybíjení baterie jsem řešil již vloni kdy se mi baterka někdy spadla až pod 12 V a sotva jsem nastartoval. Dobíjel jsem ji a přes zimu jsem ještě vydržel, měla jen přes 3 roky. Letos jsem pak od jara hodně jezdil a tak vybíjení mi zas tak nepřišlo, auto vždy startovalo dobře i když to padalo i o 4V. Rádio - ta placka - byla vždy, řekl bych trvale vyndaná, tudíž zůstala funkční asi jen kabeláž. Pořídil jsem tedy nedávno novou baterku a do druhého dne to zase padlo o 1 V. Na základě zdejší diskuze /o dodatečném připojení rádia/ jsem vyndal pojistku č.45 Rádio a baterka stále po 5ti dnech co jsem nejezdil vykazuje stále stejných 12,7 V - jako na začátku měření. Tak snad jsem našel příčinu bez shánění voltmetru a jak najdu čas tak se podívám na ty dráty jak a co to tam může být blbě.
-
Co se stane, když vyndám pojistky vyhřívání sedadel, rádio, navigace a nebudou tam opět navráceny. Nebude to mít nějaký vliv na činnost ŘJ během provozu? Ještě jsem přidal přehled pojistek na Fabii I./1,2 HTP
-
Omluva za ukvapený příspěvěk. Vyřešeno.
-
Po loňské zimě kdy jsem málo jezdil a několikrát musel dobíjet, tak plánuji na podzim pořídit novou baterii pakliže teď přes léto dost jezdím a baterie se často dobíjí. Příští měsíc jedu přes Českou Lípu okolo výrobního podniku Varta. Bylo by dobré koupit baterii přímo tam nebo to samé pořídím kdekoliv později v obchodě s baterkami? Máte nějakou zkušenost?
-
Postřeh a dotaz: "Natáhnul" jsem před 5ti dny na karoserii doporučeným postupem Turtlewax Plus PTFE. Dnes v noci pršelo a zjistil jsem před barákem, že všechny karoserie aut kolem jsou suché a bez známek deště a na mé karoserii je stále tisíce kapek a bublinek a jak bych řekl - pozůstatek po dešti. Čím to může být, je to normální - případně - co Vy na to.
-
Jedu teď v zimě tak jednou týdně krátkou trasu a baterka již ukazovala 12V a tak jsem se rozhodnul jí jednou za měsíc dobít. Mám ji doma týden než ji zase dám do auta zpět. /Koupena 3.2013 - Varta 44A/ Dotaz: Když displej ukáže konec nabití, mám ji odpojit, nebo můžu nechat ještě těch pár ní připojenou na nabíječce? Když jsem ji měřil druhý den, ukázala o 1V méně tak jsem ji opět připojil a zase tak asi 10 minut dobíjela.
-
Mám také problém se startováním - vždy když je motor úplně studený /třeba i druhý nebo třetí den/ se motor po otočení klíčkem rozbíhá jako by zaváhal a po 2 sek. se rozběhne a jedu jako by se nic nedělo. Pokud je motor teplý /příklad: zastavím na nákup - po 2 hod./ tak pak startuje normálně v momentě otočení klíčkem. Jinak během jízdy naprosto bez problémů, volnoběh, rozjíždění - normální. Škoda Fabia Combi 1,2HTP/47kW
-
Škrtící klapka. Při servisování kdy jsem jezdil do servisu /do 60.ooo km - pak již ne/ jsem nikdy nečetl že by klapku čistili. Dotaz zda někdo má vlastní zkušenost s preventivním prostříkáváním klapky s použitím zakoupeného? čistícího přípravku? a jeho doporučení zda to má smysl preventivně prostříkávat a následný vliv na potřebu seřízení klapky v servise. EGR nemám. Klapku jsem nafotil - volnoběh točí na 900/tisícovku to nepřesáhne - běží normálně - nedusí ani necuká. Fabia 1,2/47 kW-2008-BME
-
Sám jsem hledal a nenašel rozměry pro domácí úpravu přípravků a tak sem dávám jen pro zajímavost pro ty co začínají pracovat se svíčkami. Klíč 16 mm je za cca. 60 kč ale nástavec je krátký. Vyměním za nástavec o 10 cm delší a ukončený do T /nebo pro ráčnu/. Vytahovák na cívky je z drátu prům. 5 mm - z držadla PVC nádoby na Primalex - vyndání cívky v pohodě a lehce i když to jde i šroubováky.
-
Omlouvám se jestli tady již bylo vyobrazeno něco podobného ale tahal jsem cívky a vyrobil jsem si z drátu vytahovák, drát je držák z plastového kýble na Primalex. Práce s ním byla bez problému i když jsem viděl vytahování cívky šroubováky což jde také.
-
Poznatek o kterém píše Effendi mne již za minulého režimu učili ve škole takže jsem vyškolen dost. U této "aušusové" fólie mi vyhovuje především její láce ale hlavně odnímatelnost a opětovné upevnění které praktikuji pouze přes léto kdy v autě na cestách přespávám a nemám potřebu něco na okno lepit nastálo.
-
Není mi to vůbec jasné - pakliže se fólie běžně prodávají a není u nich v návodu nikde uvedeno že musí mít atest nebo absolvovat jiná povolovací řízení a je tam i návod na připevnění. K čemu potom tyto běžně prodávané fólie slouží. Proto můj dotaz nahoře.
-
Úvod s nalezenými poznatky a s dotazem níže: 1. Čelní skla nesmí být upravena ani čirými fóliemi. 2. Na bočních sklech sloužící k výhledu z místa řidiče nesmí být po úpravě skel celková propustnost menší než 70% . 3. Fólie na zadním skle nesmí zakrývat na vozidle schválenou třetí brzdovou svítilnu. 4. Skla upravená pomocí schválené fólie musí být opatřena štítkem s číslem atestu a označením výrobce /všechna skla nebo jen přední?/. Dotaz: Píše se o schválené fólii s atestem – to je nejspíš ale jen v případě bočních oken řidiče. Zajímala by mne instalace fólií na oknech za řidičem. Co je to schválená fólie a musí tedy u zadních oken být schválená fólie s přidaným atestem prováděcí firmy? Nechápu proč bych si fólii nemohl instalovat sám /s přihlédnutím k jistému riziku kvality/?