Přejít na obsah

Bobik_a

Uživatel
  • Počet příspěvků

    118
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Bobik_a

  • Narozeniny 26.6.1981

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://favo93.wz.cz

Návštěvy profilu

1 441 zobrazení profilu

Oznámení Bobik_a

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. S největší pravděpodobností jsou to z VW na kotouč 310x22mm, Dával jsem je na Leona 1P 2.0TFSi FR, jediné co se nedá sehnat jsou krycí plechy pod kotouče..
  2. Hoj, takže Superba I Fl. neznám, dnes jsem to v rychlosti projel včetně akčních členů. Jaké má být kodování na ŘJ volantu. Je tam nastaveno 000001 (mf volant telefon,radio a tempomat CSS), akorát strejček má jen tempomat a radio. V akčních členech to nereaguje na radio. Ale chybu to nehodí.. Akorát to kodovaní je divné, sežere to cokoliv, ale s ničím to nejede... Kde má sup podvolantovku? Bude asi KO, nebo by to mohlo být v radiu, když nejede ani maxík? (jinak to nevyhazuje chyby ani na radiu ani na budicích). M.
  3. No strejdovi, to vše jelo jak má, akorát teď mu to nějak vypovědělo službu.. Zkusím to napíchnout a uvidíme, měl to u nějakého servisáka a ten říkal, že je vše v cajku, akorát to nejede :-(, tak nevím co kde hledal...
  4. Zdarec, můj strejda má u faceliftu supu_I ten samý problém jako tiko2... tempomat frčí, ale nejde mu ovládání na rádiu a nejde ani zobrazení na maxidotu. Ovládání jde pouze z rádia. NEmá s tím někdo zkušenosti? Díky M.
  5. jojo vyzkoušej rolbaře - ten pražskej kontakt, vím akorát že moc nekamarádí s FII :-), právě kvůli přístupům ke všemu. Jako v bance přístup k penězům . Jinak pochybuju, že by si jel přes celou republiku do prostějova za Vášou , ten už mi dokonce páchal parkovák na leonu.
  6. ad_radim: co se tyce ceskych webu mrkni na dieselpower forum, jinak na zahranicnich je jich vic. U te 3.6FSi - ano mas pravdu ze je to v zakladu atmosferak, to jde .. ale u nekterych jednoduseji a u nekterych hure (setreni materialem napric koncernem). 3.2FSi jdou predelat udajne lehceji.. Ja jsem se k tomu dostal take jen nahodou, resil jsem neco u moji 2.0TFSi a tohle mne zaujalo... NAvic i tady v cechach je jeden pan ktery se na tyto motory specializuje, nekde sem mel jeho kontakt, ale nemuzu ho nejak najit. Ten ti rekne presne ktere motory se daji a ktere se udajne nevyplati predelavat, protoze to nevydrzi. Jojo ale u tech 1.8TSi mely problemy v motorech od vyroby (nebo spise mohlo dojit k jejich preskoceni), ale co si pamatuju tak z prvovyroby u 2.0TFSi takove problemy nebyly.
  7. Určitě bych šel raději do motoru bwa než do ccz, udajně je ochuzen a nedají se sním do budoucnosti dělat takové věci jako s bwa. Obdoba motorů 3,6FSi, na starší šlo s trochou zručnosti turbo relativně v pohodě, na nové již nikoliv (slabší blok, pístová skupina atd..). Mám to jen z doslechu, ale je údajně také ochuzen - prostě šetří se všude i na materiálu... Navíc v případě nějaké nehody motoru, určitě o něj moc nezakopneš po bazarech. Na BWA narazíš skoro všude, protože se tyto motory moc neserou a tudíž když ho někdo má, tak ho má dlouho Pokud neuvažuješ o nějakém zvyšování výkonu je to asi jedno.. Jinak pokud budeš číst hodně dlouho tuto sekci, tak já mám v autě již třetí motor, takže o shánění motorů něco vím a je jich poměrně dost a je tak z čeho vybírat... Tím samozřejmě neříkám, že se tyto motory s*rou, u mně to byla chyba špatných rozvodů, hned dvakrát po sobě..
  8. No v autorizaku ti to rozhodne nepripoji,nebudou chtit napojovat bcm! Alespon tam kam jezdim ja mi to neudelali a tak jsem si to jak na roomsteru, tak na fabii fc. zapojoval sam, protoze autorizak rekl, ze to neni voliltelne prislusenstvi (ten parkovak z origo prislusenstvi, je jen zvukovy, bez zobrazeni na radiu).
  9. Bobik_a

    Alu kola

    Ad blacky: Pokud tam píše že je to jeho první auto, tak to asi nechápe, takže nevím čemu se divíš! Jinak kola se otacejí porad stejne (relativne stejne, rozdil tam je ale nepatrnej! Protoze jinak dle tveho tvrzeni by si musel prekalibrovavat tachometr po kazdem prohozeni kol - u maxidotu to lze +-10procent, ale jinak ne! v tom to tedy není), problem u toho s kontrolou tlaku je v tom ze u takto malych kol je velka vyska gumy a oproti tomu mala sirka gumy, ktera se snaz deformuje a cidlo ABS by mohlo pri zdeformovani (do zatacky atd.) hlasit ze mas maly tlak! Proto se nesmeji tyto pneu pouzivat u kontroly tlaku.. Ad soltek: na netu toho najdeš mnoho o tom co co znamená. U tech tvejch zimnich pneu 195/55 R15 nesmis akorat pouzivat retezy! Pri ostre zatacce by ti mohl retez rozmlatit podbeh u motoru (jediny zadrhel :-)). Jinak na zimu si kup 185/55 R15 a na leto si kup u teto motorizace 195/55 R15. Mel jsem tento motor u roomstera scout a zadnej zazrak to nebyl (sice je roomster tezsi nez FII, ale i tak ..). Jinak opet 185/55 R15 jsou rozmery, ktere muzes pouzit jen na zimni pneu (to je to M+S - mud and snow - sračky a sníh )
  10. Bobik_a

    Světlomety

    No už je docela těžké sehnat natáčecí světla za slušný peníz! Je to docela řacha, dále musíš sehnat jiný kroužek pod volant (teda pokud sis neobjednal s corner mlhovkama, pak máš o starost mín). Dále musís sehnat RJ a pak hromadu kabliku.. Nerikam ze se to nedá, ale jen sehnat materiál bude tezke. Pak rozkopat cele auto, natahat kabely, nakodovat a asi to bude muset jit i na VAS na nastaveni. Pocital bych tak 20tKc min.
  11. Bobik_a

    Světlomety

    No moje zkušenost je ta, že jak před fc. projektory, tak po fc.projektory svítí naprd! Bohužel na světlech se vlivem bordelu dělá film špíny a to je největší průser a více patrný u projektorů než než u klasických H4 (tam je to taky patrné, ale méně). Proto u obu aut dodělán odstřik světel a je to o 50procent lepší... Pak se to dá vylepšit žárovkama, mluvím o potkávacích světlech.. U dálek je to jiné u fc.- rozhodně lepší. Co se týče nátečecích světel, tak tam u potkávaček super nasvětlování zatáček - kdo si objednává auto sám, tak rozhodně doporučuju. U služební fabie nemam, ale u Leona mám a nevyměnil bych .. bohužel dodělání není tak jednoduché
  12. No tak ti nevím, zda nemusíš měnit ŘJ Airbagu,protože pochybuju dost o tom, že ŘJ bez bagu, umí vypínat Airbag spolujezdce. U FII fc.to na 90procent nejde, už sem po tom také pátral. ŘJ pro vypinatelný bag má jiné číslo! Takže zkoušel to někdo?
  13. Jojo můžu potvrdit, bez druhé antény hrál swing na h****, při rozbitm skle jsem nechal osadit s anténou, natáhnul kabel (bohužel musí se vymenit i ten k zadní anténě je dohromady) a dát impedanční trafopod lampičku a ejhle příjem je OK. PS: jinak je to tato sranda na kompletní rozebrání auta, včetně přístrojovky Ještě existuje druhá varianta za 1900Kč a to je frekvenční výhybka, z jedné antény udělá dva nezávislé vstupy pro rádio. Pak ještě třetí, ale ta je blbost - je to jen kabel s dvojitou koncovkou a jedním vstupem (ale v tomto případě není druhý vstup zapojen!, je to z origo příslušenství Škoda za 200Kč, ale nemá to smysl). Sice je psáno, že swing je dvoutunerové rádio, ale nikde není psáno, že má dvě antény a tak firma koupila auto s přípravou pro radio, ale jen s jednou anténou. Na jednu anténu fakt hraje swing špatně.
  14. Bobik_a

    Alu kola

    Jinak ti contíky budou asi taky super (já mělR18 RFT a nebyl jsem spokojený - tvrdý jako kámen, ale to je dané tím RFT), taže jsem pak šel do osvědčených Bridg. ER300 a naprostá spokojenost, docela vydrží na km, na mokro i na suchu OK.Měl jsemi Rainsport 2 (směrovky), seděli jakpřibité, ale nevydržely moc na km!cca 1/2 toho co ER300...
  15. Bobik_a

    Alu kola

    jojo, staří, nafouknutí,měkost gumy (zda je opatřena silicou), popřípadě RFT (ty jsou opravdu tvrdé jako sfiňa).. Jojo je to ten samý typ kola, akorát jeden je očíslo větší No u těch arktosů, můžeš mít problém při bouračce, pokud nemáš SCOUTa! Mají jiné ET, které na normálním ne scout autě nemáš ve VTP! By si nevěřil, co ti pitomci pojišťováci (likvidátoři) neřeší... Proto jsem do nich nešel, mám to na služební auto, kterépořád jezdí a je velká pravděpodobnost,že natrefím na nějakého "wo*a" Jojo jinak to zadní kolo je vážně ve vzduchu, toho jsem si ani já nevšiml..
×
×
  • Vytvořit nový...