Přejít na obsah

Semirkucera

Uživatel
  • Počet příspěvků

    28
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Semirkucera

  • Narozeniny 24. Září

Kontaktní metody

  • ICQ
    206828140

Návštěvy profilu

961 zobrazení profilu

Oznámení Semirkucera

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj. Mam problem s prizpusobenim maxiku. Vycteny pin commanderem overeno tachem. Po zadani do budiku se jednotka tvari ze pin je ok ale immo stale blika. V bloku hodnot 23 nebo 24 ted uz nevim 0 mam. Tudiz by nemel byt problem v zablokovani v dusledku spatnych pokusu o login. Neumite nekdo poradit. Moc diky.
  2. Rad bych se podelil se svymi zkusenostmi. Dodelal jsem cidla na napravy vse zapojil a porad mi to psalo chybu "nebylo provedeno zakl. nastaveni". Zkontroloval jsem hodnoty cidel vse ok. Po patrani jsem nakonec prisel ze "chyba" byla v zapojeni xenonu dle navodu na netu co jsou. PIN 1 +12V - černo/bílá pojistka S2 ------ POKUD TOTO NEZAPOJITE (jak je psano, ze to neni potreba) NEBUDOU MOTORKY REAGOVAT a nelze udelat zakladni nastaveni!
  3. Tak to zkusim jinak. EDS - elektronicka uzaverka diferencialu do 30km/h (pro lepsi rozjezd) zavisla na cidlech abs. ASR - to same ale funguje i pri jizde a zavisla take jen na cidlech abs. Takze ASR pokud je tva teorie spravne POJEDE, ALE ------------------------------------------------------------ jednotka ESP je spolecna s ABS/EDS/ASR a je taky zavisla na cidlech kol + dalsich cidlech, takze je otazkou jestli to ABS bude fungovat kdyz bude mit v pameti ulozenou zavadu. Ja si myslim ze mu takhle nepojede nic, protoze ABS se pri jakekoliv chybe vypne. :-/
  4. Pokud je jaka koliv zavada na ABS at uz je to EDS ASR tak se ABS vypina. Vsechny tyhle funkce pracuji "jen" s cidly ABS. Nevim jak je to s ESP ale vzhledem k tomu ze je to soucasti systemu myslim ze i ABS se ti hodi mimo provoz. Kdyz uz to budes delat, delej to ze vsema dilama a dotahni cele sve dilo dokonce. Myslim ze dily tady na foru sezenes za dobry penize nebo na aukr*.
  5. Tak to blahopreju!!!! Kamarad to ma na L&K taky AGU. Melo by to jit i na AGN..... takze se mozna na to taky kouknu az bude cas, penize a nejaky to zboreny auto u znameho na vrakaci :-D
  6. Jsem podobneho nazoru ze kdyz uz bych menil za mark60 uz bych dodelal rovnou ESP. Jinak sezenes jich hodne z 1.8T L&K je jich na vrakarne hodne a pak to mely hodne TDI 81KW. Problem to sehnat neni ale nepru se ze novejsich jednotek je vic....
  7. Ja se chystam taky dodelat ASR (k ABS/EDS), pokud mas ABS jednotku mark 20 je lepsi si sehnat ASR z predface verze (taky mark 20). Bude ti pak stacit dotahnout jenom kabliky na vypinac.
  8. Pokud chces menit motor, tak by melo stacit s mensimi upravami vymenit pouze motorovou kabelaz. Tj od ridici jednotky motoru na delici stenu - kebly do interieru (tam to bude chtit mozna par uprav) a pak od rj na motor. Zbytek je +- a dle roku a vybavy stejny.
  9. Dodelavam klimu z niceho na climatron. Mam ale problem, protoze mam kabelaz a rj dochlazovani(K - 14pin) z Okty 2002 TDi. Moje okta je rv 1998 a je to benal. Kabelaz bohuzel nesedi uplne jak by mela, nejvetsi problem mam z termospinacem klimatizace F14 - bilej. Nova klima si bere info z Rj motoru ale stara z cidla. Jedna se o bilej kabel do oranzove svorky ve stene na pin 4. Neznate nekdo reseni jine nez vymenit kompletne zase celou kabelaz??? Diky
  10. Jedine co pomaha je jak psal Cosby vycisteni klapky a nastaveni zakladni polohy ale neresi to problem jen to lepe drzi otacky. Momentalne problem resim, ze jdu k autu o 2min drive nastartuji a 2min si hraju s radiem a pak jedu a vse je OK.
  11. Tak jak dopadla ta klapka????????????
  12. Ahoj. Mam problem a to ten, ze kdyz rozsvitim svetal kostri se mi pres dalkovky. Lehce se mi rozsviti i kontrolka dalkovek na palubce. Kdyz privedu kostru primo na svetlo vse je OK. Jenze kdyz zapnu dalkovky schori mi pojistka. Kdyz jsem vse promeril zjistil jsem ze se otoci polarizace a na pinu 4 je +12v a na 2 a 5 0. Jedna se o facelift lampy!! Nenapada Vas kde by mohla byt chyba?? Mate nekdo cele schema zapojeni svetel?? DIKY moc
  13. No zacnu tim ze nemam 1.8 20V Turbo mam 1.8 20V!! Zapalovaci civku mam jednu s kabelama. (nicmene este jsem je nejak nepromeroval nevim jak....) VAG mi pise ted akorat lambdu ale ja menil kat atd takze to musim dat dohromady ale tim to neni pac lambdu jsem tam mel OK a delalo to taky. A tobe Okta nejede vubec???
  14. Tak zkus ten trik s olejem. Nevim presne jak to je ale pokud ho to sezere je to krouzkama pokud ne je to tesnenim pod hlavou. A tesneni pod palici se da vymenit Prinejhorsim i motor ale to kdybych delal tak jednie za AGU - 1.8T. Dnes jsem mel auto na kompu tak vag mi pise lambdu - super kupoval jsem ji pred mesicem takze reklamace pac predtim chodila.... hodnoty klpaky zavrena 7.4` otevrena nejakych 83` napeti nevim na to jsem se nekoukl Jinak koukal jsem se na to uhli a cvaka porad takze to je vpohode...
×
×
  • Vytvořit nový...