Wittmann

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3 620
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Wittmann last won the day on 26. Ledna 2012

Wittmann had the most liked content!

Popularita

262 Výborná

2 Sledující

O uživateli Wittmann

  • Hodnost
    Mistr Fóra
  • Datum narození

Kontaktní metody

  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1 077 zobrazení profilu
  1. no já si právě myslím, že už to u FL nejde. Jsem měl za to, že hlavní podstata "Ameriky" spočívá v té snížení svítivosti mlhovek, pokud mají plnit funkci denního svícení, což u FL zcela odpadá.
  2. kamínek, nebo kloub. Moc bych se divil, kdyby se to tady už někdy neřešilo, takže časem možná přijde pojeb od admina :-)
  3. jako, že by jsi přijel na křižovatku, zatáhl ručku a světla zhasla? Nevybavuji si, že by to bylo možné a naopak si dovedu představit důvody, kvůli kterým je to nepřípustné.
  4. no jedno řešení by mě napadlo, tak se toho neduhu zbavit, ale to je asi zbytečný... Může to být kombinace zvýšené intenzity náporového chlazení + propouštějící termostat (že je nový nic neznamená)
  5. 45 tis/rok to nemusí být jen dálnice. Dovozci určitě nevěř, je nepravděpodobné, že by přišel do styku s původním majitelem. Ve 180 tis. se dá očekávat prakticky jakákoliv závada, včetně dalších 180 tisíc bez jediného problému.
  6. myslím, že by mělo stačit přihodit na každou do 30 newtonů - toho si zámek nevšimne. Potřebná síla se dá spočítat.
  7. ty parkuješ ve vozovně?
  8. Google + dílenská příručka Fabia
  9. hezký příběh :-)
  10. přijdeš o záruku pouze na tu část, jaká bude montáží dotčena.
  11. podle mě je to celé fáma.
  12. kostra je jen jedna. Za palubkou myslím ani žádný kostřící bod (jako v motoru) není - vše je propojeno ve svazku. Takže najít jakýkoliv pin, ktzerý vede k ukostření.
  13. ty piny samozřejmě z hlavy neznám. Většinou tam bývá napsáno něco jako "ukostření ve svazku za přístrojovou deskou".
  14. Myslíš pověstná bílá rukavice ve výbavě německých policistů? :-)
  15. přibývá voda, zvyšuje se tlak vody, nebo to jen teče? Tlakování má zpravidla na svědomí špatné těsnění pod hlavou či prasklá hlava.