Wittmann

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3 487
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

237 Výborná

2 Sledující

O uživateli Wittmann

  • Hodnost
    Mistr Fóra

Kontaktní metody

  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1 001 zobrazení profilu
  1. jenže on nechce diesel, kterých je s DSG relativně hodně.
  2. A proč se ti ta kontrolka rozsvítila? Ty to máš normálně aktivované, jen nemáš to tlačítko, nebo je to nějaký error v kódování?
  3. Když nemáš tlačítko, tak by to bylo nejlepší úplně odkodovat.
  4. jo a dopadne to jako u "předem vyhrané" kauzy bankovní poplatky - ziskuchtiví zaplatilí dohromady statisíce na poplatcích a soud to smahne během pár minut .
  5. no právě proto, že v té převodovce občas končí kde co, tak bych ten průplach u bazarovky, úplně nezatracoval. Nadruhou stranu to by znamenalo DSG s nejasnou servisní historií a takové auto přece nikdo nekoupí :-)
  6. nic ve zlém, ale člověk jako ty je naprosto ideální zákazník, repektive kavka k oškubání. Jen tak na okraj průměr kola s pneu 235/60*14 je jen o 22 mm menší než u 225/45*18. Vzhledem k tomu, že první pneu je o 10 mm širší, tak bych řekl, že to padne jako prdel na hrnec. O žádný mega univerzál se tedy nejedná, ostatně máš tam napsanou velikost 100, stejný systém značení používají prakticky všichni výrobci. Kdyby se ty řetězi prodávaly za 2500,- jako speciál k danému autu, tak by to jistě bylo OK.
  7. 1,6 MPI a automatem? To asi neklapne. Největší nabídka automatů je s 1,6, 1,9 a 2,0 TDI a pak 1,4 a 1,8 TSI. V každém případě O2 + DSG za 150 tis. bude radost živit, hlavně v benzínu. Ten se totiž kombinoval se 7st. převodovkou se suchými spojkami, která nevykazovala takouvou životnost jako 6 st. "mokrá" převodovka u dieselů. Pokud chceš nesmrtelné auto, tak na Octavii zapomeň, případně zvyš cenu.
  8. no to se mu očividně neodvděčí, když už ho jednou měnil. Tady je moc pěkně vidět, že těsnění na tomhle motoru už od dob Favorita ustřeluje bez ohledu na péči.
  9. ano, to se stává, pokud se vysype kloub. Ale zvukový projev, který tomu předchází a následuje je natolik intenzivní, že by o něm padla zmíňka.
  10. prasklá poloosa? To se mi nezdá. Když řadíš, tak se kulisa na převodovce hýbe?
  11. Takhle to chodilo dřív, dnes už takový postup není možný: Podle nálezu Ústavního soudu z roku 2014 se sebelepší opravou cena nabouraného auta nezvyšuje. Řešit opravu v neautorizovanám servisu tě ovšem mohou nutit v tom případě, pokud jsi s ním do autorizovaného servisu nejezdil a na voze jsou díly z druhovýroby. Zjednodušeně řečeno: auto ti opraví takovým způsobem, jako si ho opravuješ ty sám.
  12. No ono to není tak jednoduché - podle verdiktu Evropského soudu by měla být akceptována taková výbava vozu, jaká je požadována v zemi jeho registrace. No a státy se to snaží všelijak obejít, takže ve Francii alkohol tester už není součástí výbavy vozu, ale součástí výbavy řidiče. Jak jsou nyní nadefinované řetězy netuším, ale předpokládám, že si to již dávno nějak pořešili. V každém případě na dohadování se s policisty je v Rakousku (stejně jako v Německu) nahlíženo jako na přestupek a je to pokutováno. Policisté jsou povinni nepřipustit diskusi. Verdikt pouze oznamují, pokud se někomu nelíbí, má si stěžovat o patro výš, prostě jako u soudu.
  13. otázkou je, co V5121 vlastně znamená. Jinak Rakušané mají přímo v zákoně specifikované, co ty řetězy musí splňovat a jsou tam uvedena i čísla požadovaných norem.
  14. na tom letáku je uvedena önorm V5121
  15. jj, kvůli místu se dělají zeslabené články. Zkoušet to ale na stojícím vozidle je úplně k ničemu. Kolo v podběhu přeci při jízdě nemá statickou polohu. Co se třeba stane pokud se auto v rejdu (nabíc, když na něj působí odtředivá síla), zhoupne?