Přejít na obsah

-honza_

Uživatel
  • Počet příspěvků

    166
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení -honza_

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. dopínák neměníš? jinak já bych to neprožíval... sadu od conti iny nebo skf, pumu třeba skf hepu airtex graf... nevím teda jestli je v tom od origa takový závratný rozdíl..
  2. počkat seriova vada že se klika vymlati v axialnim směru a pak je motor na vyhození? o tom teda slyším prvně... to šolichání dělá řetěz vyvažováků.. pokud myslíme jedno a to samé...jede to snad nějak zle? spojka zabíra dobře? kdyby klika chodila v ose tak to nejspíš poznáš i na spojce
  3. lambda se měří osciloskopem.. to co tu píšeš tak je výhřev lambdy tak maximálně ale to by ti hodilo přímo chybu výhřevu
  4. chce si to víc pohrát s diagnostikou.. cukat to může i proto, že je blbě regulován tlak turba... pokud ti to padá pravidelně tak se to na diag může někde projevit.. ten vstřikovač se da proměřit.. občas tam odejde solenoid.. a nebo to muže byt i tou kabeláži... může být i prasácký chip.. ale to jde i poznat přibližně z logu..
  5. jaká je synchronizace? jaké jsou korekce vstřiků? chce to pořadně projet vagem
  6. ne stačí když seženeš starší + těsnění.. já jsem bral od člena z dieselpower fora s nickem Ladas... k tomu podtlaku, musíš mít akorát budík na podtlak a pak to jenom připojíš na vývěvu... ale správné hodnoty z hlavy nevím..... být tebou tak si to nechám přeměřit... nemusí to být vývěvou a pak bys to měnil zbytečně
  7. má to vůbec cenu řešit? ten Luk je na prd.. pokud ti z něho nezačne chcát nafta, tak se ti vyviklá nátrubek... radši sežen bosch a máš klid.. ten je konstrukčně řešen o dost líp.. ten podtlak se dá změřit
  8. já už tu fabii mám v cajku.. jede krásně akorát volnoběh je takový nejistý, ale s tím už se mi drbat nechce.. dělal jsem: výměnu paliváku, svíček, rozvodu, nastavení ventilů, vyčištění a nastavení klapky... předtim to nechtělo vůbec jet v nízkych.. škubalo to chcipalo.. ted je to o 100% lepší.. jo a chyba s tou netěsností sacího potrubí se týká škrtící klapky !! musí se dobře utěsnit a taky nastavit... pak to přestane jebat...
  9. cerpadlo v nádrži... pokud ti to stříká naftu do válců a nechytne tak je to jedna z možností.. zkontroloval bych to..
  10. a zkoušel jsi to nejprve poladit nastavovacím šroubem?
  11. kdyby byl problem s kabeláží tak to vyhodí chybu.. pochybuju že by to umřelo cele najednou a ani to nehodilo chybu.. ale pro jistotu můžeš rozpojit zásuvku na hlavě a zkontrolovat kontakty.. jinak zkontroluj ještě přívod vzduchu do motoru.. jestli je otevřena chcípací klapka.. možná bych pro jistotu zkontroloval, kolik tlačí podavačka...jestli není před smrtí
  12. spíš by mě zajímalo jak by to jelo s variabilnim turbem.. maji ho myslim 59kw s dpf nebo A2
×
×
  • Vytvořit nový...