Přejít na obsah

Jaroě

Uživatel
  • Počet příspěvků

    153
  • Registrace

  • Poslední návštěva

2 Sledující

O uživateli Jaroě

  • Narozeniny 8.8.1958

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://

Návštěvy profilu

2 015 zobrazení profilu

Oznámení Jaroě

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Smirekx , místo kolínek jsem použil hadičku z akvárka i s kolínkama, aby se hadička nelámala.
  2. Pokud voda neubývá nebo nepřibývá, tak to nějakou dobu vydrží. Jak psal Malta, častěji kontrolovat hladinu v expanzce..
  3. Taky jsem to nakonec vyřešil drátkem.
  4. Jaroě

    Rada

    Právě že Octavii, po zkušenostech s bratrovou nechci. Jinak dík za odpovědi. Tomus, pokud o tom víš kulový, tak se laskavě nevyjadřuj. Na každém fóru chválí jen ty své vozy a ty ostatní jsou šroty. Jen jsem chtěl vědět, zda někdo nemá nějaké poznatky.
  5. Jaroě

    Rada

    Nazdar, mám dotaz. Chci koupit auto, rozhoduji se mezi Kia Sid a Fordem Mondeo. Rok výroby kolem 2012 s cenou do 200 000 Kč. Máte někdo zkušenosti s těmito vozy? Jára
  6. LNejlepší to hodit někde do jámy, Škocna co víc.
  7. Jak to chceš proměřit, je tam snad stovka drátů.
  8. Únik kapaliny není, Wag neudává žádnou chybu. Proměřit káblíky se nedaří, jejich tam tolik ( u řídící jednotky) že nenvíme které měřit. Misumi, co tam chceš opravit chytrolíne, polamáné kolečko? Jinak díky za rady.Novou řídící jednotku kupovat nehodlám, nějak odpojím pipák a přelepím kontrolku.
  9. Ahoj, s hlášením závady na expanzní nádržce mám problém již dva roky. Vyměněna chladící směs, poté se čistila a následně měnila i expanzka. Problém přetrvává i když ty dva drátky propojím. Skoušely se měnit i budíky, nic nepomáhá. Někdy to nezapípá a jindy hned po nastartování. Někdy s teplým motorem po jeho vypnutí a zase nastartování to přestane. Potřeboval bych v budících přerušit to pípání ale hlavně vyhodit kontrolku teploměru. Trufl by si na to někdo? Jára
  10. Zdravím, zítra budou nové budíky.Jen mně ještě vrtá hlavou jak zjistit který vstřik blbne? Zapalovací lištou to není, měl jsem jednu půjčenou a blblo to taky.
  11. Svazek je odmotaný, navíc za studen po startu, (ne pokaždé) jde chvíli na tři válce. Vag neudává žádné chyby. V servisu si neví rady. Zítra s tím jedu do jiného, jsem zvědav co se vyskytne. Svíčky vyměněny a jestli to je zapalovací lištou to bude oříšek.
  12. Nejsem si jistý, zda je svazek rozmotaný. Kouknu se na to, je tam ale brbý přísup. Jedná se o Fábii 1,4 Mpi. Díky za upřesnění.
  13. Omlouvám se za nadpis tématu. Zdravím, pipá a poté se rozvítí teploměr na přístrojovce. Dle jiných rad jsem dal novou chldící kapalinu a vymněnil expanzku. Problém přetrvává., skusil jsem i propojit dráty z expanzky, stav se nemnění. Když vymněním čidlo na termostatu, myslíte že to pomůže? Dokonce mi spadla i ručička ukazatele paliva. Ručička teploty vody je po zahřátí normálně nahoře. Není problém náhodou v budících? Děkuj za radu. Jára
  14. Zásuvku jsem čistil, ještě tu kostru na přívěsu prolezu. Díky
×
×
  • Vytvořit nový...