Přejít na obsah

Drak26

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.drakk.eu

Oznámení Drak26

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdar, můžete mi někdo prosím objasnit jak vypadá "příprava pro střešní nosič"? Dostal jsem příčníky pro přípravu, ale na autě ji nemám, proto by mě zajímalo, jestli je to nějakej výrobní otvor v karoserii, nebo jenom nějaký plechy našroubovaný v těch zaslepených dírkách, co jsou na střeše v járku pod krycí lištou. Dá se to dodatečně dodělat, nebo si mám nechat zajít scaní? Případná fotka by byla nejlepší, dík.
  2. Určitě něčím na bázi lihu, benzín nechává mastnou stopu. Neodmašťuj to ale různýma čističema, teď jsou jaksi moderní samý benzínový čističe, lihový čističe, atd. Jsou moc agresivní a můžou naleptat plast. Neljepší je na to čistej líh.
  3. Kontrolka od žhavení signalizuje nejen brzdové světla, ale i dalších tuším 8 poruch. Přečti si VAGem chyby, budeš moudřejší.
  4. Silnější sponou asi myslí to pérko, kterým se zajišťuje ventilek na filtru. Jestli tam máš bubliny, tak bych je odstranil jako první, sem tam nějaké je v normálu, ale jak teče šlauchem sifon, tak to signalizuje to, že se taky někde můžeš zastavit. Netěsnosti bývají hlavně na tom ventilku, řeší se výměnou O kroužku za mírně silnější. Já dávám pro sich co druhej filtr i novej celej ten plast. Pak taky bývá příčina to, že je přicpaný sítko v nádrži, to chce rozdělat a vyčistit.
  5. No šlo by vřadit do větve relé s paralelně připojeným výkonovým odporem, aby samostatně mělo odběr přes 42W a potom je celkem fuk, jaká zátěž bude na větvi. Přerušovač si bude hlídat relé, který bude mít konstantní zátěž. Mělo by se ale umístit spíš do motorovýho prostoru, kde se bude líp chladit, protože ten odpor by při delším blikání (např. při puštěných 4kách při poruše) mohl docela topit.
  6. Jakou má prosímtě souvislost objem motoru s majitelovou inteligencí?
  7. Podívej se, jestli nemáš před startem v té průhledné hadici od filtru k čerpadlu hodně vzduchových bublin. Jakou barvu má ten dým?
  8. Funguje to tak, že jak je teplota kapaliny při startu nižší jak tuším 5°C začne vyhřívat, dokud nedosáhne 60°C a nebo nedojde buď k poklesu napětí v síti, nebo nadměrné zátěži alternátoru. Jestli vyhřívá jedna, dvě, nebo tři je podle teploty, hodnoty ale přesně nevím. Funguje to celkem dobře, když to v těchto ranních teplotách ráno nechám 5min brčet, tak je vevnitř příjemný teplo.
  9. Dik. A nevíš, co by mohlo způsobovat to trhané udržování rychlosti? Když jedu s pedálem, tak to jede plynule, ale jak s tempomatem, tak to lehce cuká.
  10. Nikdo neví, co by to mohlo být?
  11. Drak26

    TDI nestartuje

    A nemáš tam nějaký blokování startéru? Zkus sundat plasty pod volantem a jdi po červenočerným drátu, co vede ze spínačky, jestli není někde přestřihlej a nevede třeba do nějakýho relé.
  12. Navrchu je to napsaný, 81kW, AHF, 99.
  13. Drak26

    TDI nestartuje

    Jak moc seš zručnej v elektrice? Máš čím proměřit napětí?
  14. Zdar, dával jsem si na tohle auto tempomat, funguje tak, jak má, ale podle VISu by na 66 kanále v měřených hodnotách měl být stav tempomatu, to tam nemám, píše chyba: funkce nedostupná. A při dosažení nastavené rychlosti ju neudržuje plynule, ale trhaně. Dá se s tím něco dělat?
×
×
  • Vytvořit nový...