Přejít na obsah

skockin

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení skockin

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, je to tak 10 dní, co začalo něco hučet jakoby zepředu zleva. Mám podezření na ložisko levého kola. Když jedu rovně, rychlostí cca 50km/hod, tak je to nejmarkantnější (při rychlejší jízdě to nejspíš přehluší aerodynamický hluk). Při zatáčení doleva hučení ustává, při zatáčení doprava není změna a hučí si to vesele dál. Z tohoto chování usuzuji na ložisko. Nebo by to mohlo být něco jiného? Kloub na hnací hřídeli? Zkoušel jsem vystrčit za jízdy hlavu z okýnka a poslouchat... bohužel bez úspěchu cokoli poznat :-(. Když vymáčknu spojku při jízdě a nechám motor na volnoběh, tak hučení neustává. Ověřeno i vytočením motoru na spojku při jízdě. Hučení se nemění. Máte někdo prosím podobnou zkušenost? Díky Martin
  2. Zdravím, koupil jsem Octávku 1, 1.9 tdi, 66 kW (dle předchozího majitele čipnuto na 83kW). Podle štítku, co jsem našel v motorovém prostoru, tam naposledy nalil OMV Bixxol premium 5W-30 long V7 (rukou psáno na štítku). Co jsem našel, tak to bude asi tento http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1469 . No a já bych raději přešel z longlife oleje na nelonglife olej. A ted se ptám - mám to dělat? Co je pravdy na tom, že to není uplně nejlepší pro motor ho nechat koupat tak dlouho v těch sr.... Auto je QG1 tedy s proměnlivými intervaly. Co je tam fyzicky jinak, že to spadá do QG1 a ne QG0 či QG2? A to že to má zvýšený výkon by oleji vadit nemělo že? Tak a ted co vybrat? Něco co má VW 505 00, VW 505 01 třeba tohle??: http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1286 . (ten bixxol co tam ted je, má 507 00??? je to v pořádku? Dle "návodu" by tam mělo být 506 00 či 506 01) Díky moc Martin
  3. jak udělám základní nastavení? čistil jsem klapku. Bordelu tam bylo.... No a ted občas drží volnoběžný na 2000 občas na 1000.... ale na 750-800 už ne... Za jízdy bez problému. Dík.
×
×
  • Vytvořit nový...