Přejít na obsah

Seiger86

Uživatel
  • Počet příspěvků

    161
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • ICQ
    176034470

Návštěvy profilu

1 649 zobrazení profilu

Oznámení Seiger86

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Další zima je tu a opět se mě vypíná větrák. Takže to auto pořádně neprohřeje. Baterku měnili loni na záruku a je to opět to stejný. Dokonce jsem jel 220km jen s jednou zastávkou (takže na celých 220km jen 2x startováno - na začátku a v půlce cesty) a pak jsem čekal hodinu v autě, měl zapnutý bufik a po cca půl hodině vypnul větrák. Takže já nevím co s tím. Příplatková výbava za 23tis a je to fakt na h**** . Kdyby to řekli při objednávce, že to nemají vychytaný, tak jsem si to nedával.
  2. Já mám auto teprve od června 2011 a s tím bufikem jsem měl problémy jak byly ty tuhý mrazy (cca 3 týdny zpátky) a baterku mi vyměnili na záruku.
  3. Ahoj, s tím tvrdým pedálem se mě to stává taky, ale jen, když auto stojí déle, než cca 1 den. Jinak po nastartování do 3 vteřin změkne. Kdyby ti ale nefungoval posilovač (nebo fungoval špatně), tak by jsi nesešlápl pedál hluboko, jak píšeš, brzdilo by to stejně, ale bylo by zapotřebí šlápnout na brzdový pedál daleko větší silou (byl by tvrdý). Raději by sis to měl nechat prohlídnout - brzdy jsou na autě to nejdůležitější.
  4. Popisoval jsem to výš. Měl jsem to stejné a na záruku mě vyměnili baterku a už je to v pořádku.
  5. U Superbu svítí všechno, u OII facelift na polohu 0 pouze ručičky. Když v Superbu pak přepneš na potkávačky, tak se se podsvětlení mírně ztlumí (i když je potenciometrem nastaveno na maximum). Jinak ty modrý ručičky jsou hezký (možná bych vyzkoušel ještě červenou, taky by to mohlo být pěkný).
  6. Vyměnili mě na záruku baterku, tak uvidím...
  7. byl jsem s tím v servise, baterku proměřili, udělali testy, říkali, že je v pořádku a že prý když je slabá baterka, tak to vůbec ani nezapne přídavný topení (mě to přídavný topení zapnulo, ale nefoukalo mě to dovnitř teplý vzduch). Mám to zpátky ze servisu, v noci má být -15, tak uvidíme co ráno. Každopádně baterka by měla být teď dobitá. ještě jsem se chtěl zeptat na vaše zkušenosti. Když jsou takovýhle mrazy, tak kolik minut před jízdou si zapínáte přídavný topení, aby při příchodu k autu bylo čelní sklo bez omrzlin a v autě alespoň trošku zatopeno? Já to mám nastavené na 7:10 zapnutí a odjíždím tak v 7:45 tak nevím, jestli těch 35 minut není na baterku moc, třeba kvůli tomu to přestalo foukat??
  8. starej deštník je asi 1,5x dlouhej jako ten novej. A když se otevře, tak má od oka tak 1,3 násobný průměr, takže nový deštník by se do starýho superba měl vlézt určitě.
  9. Když to takhle píšeš, tak je to logický, akorát teda když jedu jen krátkou trasu a pak píchnu auto do garáže, tak to nezávislý topení ještě chvilku běží a zakouří mě garáž, ale už jsem si zvykl. Teď mám jinou věc, co jsem se chtěl zeptat. Když zapnu dálkovým ovládáním nez. topení, tak na panelu climatronicu nejdřív svítí kontrolka v tlačítku nezávislého topení a jakmile se natopí voda na 50stupňů, tak se rozsvítí automatický režim větrání, nastaví se teplota 22stupňů a větrák na trojku, někdy na čtyřku. A teď už poněkolikáté se mě stalo, že jsem zapnul na dálku topení, dojdu do auta, třeba po půl hodině, na climatronicu svítil automatický režim, teplota 22, ale větrák na nule, vůbec do auta nešel teplý vzduch a v autě zima. Jakmile jsem nastartoval, tak teplota vody byla 80stupňů. Nevíte někdo, proč nefoukal větrák, když voda byla už natopená? Přikládám fotku.
  10. Viděl jsem SII kombika, který měl vepředu ve světlech pro denní svícení místo seriových žárovek LEDKY. Vypadalo to moc pěkně, tak jsem se vypravil do D+M autodoplňky po Ledky. Vyzkoušel jsem snad 3 druhy a nesvítilo to, i když ty žárovky prý už v sobě měly odpor. Nevíte prosím někdo, jaké konkrétní LEDky si musím koupit, aby to svítilo? Díky moc za odpovědi.
  11. Nebo další rozpor: TLAČÍTKEM U ŘADICÍ PÁKY SE VYPÍNÁ ESP. Zkoušeli jste někdo vypnout ESP? Mě to teda vypne jenom ASR (napíše to na maxidotu) a zkoušel jsem to a opravdu ESP vypnuté není. Zjistil jsem to, když jsme byli na kurzu bezpečné jízdy a chlapík do vysílačky pořád opakoval "PÁN V SUPERBU SI KONEČNĚ VYPNE TU STABILIZACI, ZMÁČKNE TLAČÍTKO VEDLE ŘADICÍ PÁKY" Takže jsem byl za úplnýho blbečka
  12. Úplně přesně, jak to popisuješ, tak stejně to dělá i mě na SII. Já to řešil tak, že pokud pršelo málo, přepnul jsem na trvalé stírání a hned jak se rozsvítíli světla, dal jsem zpátky na automatický režim dešťového senzoru. Kromě toho se světla mají zapínat, pokud jedeš 10sekund víc, než 140km/h, to mě taky nefunguje, musím jet 10s nad 150km/h aby se rozsvítili. Takže najedu na dálnici, musím to rozjet na chvilečku na 160 a pak zpomalím na svých 150, kterých většinou na dálnici jezdím. V servise jsem se na to ptal, ale řekli mi pouze, že tam můžou být tolerance. Čímž se samozřejmě nevysvětlují ty stěrače, které ty popisuješ. Jediné, co v servise umí, tak popsat závadu a vznést dotaz do škodovky. Takže já třeba čekám na odpověď, na kterou se ptáš i ty už 2 měsíce. A mám vypsaných dalších 9 věcí na autě, dám to všechno na reklamaci přes Vánoce. Štve mě to, ani nevíš jak, mám auto za milion a Škodovce jsem u prdele, když 2 měsíce nejsou schopni odpovědět. Zajímalo by mě, jestli se na to vztahuje taky 30ti denní lhůta na vyřízení reklamace? Podle mě ano, jenomže já jsem vznesl jen dotaz.
  13. Ještě na jednu věc jsem se chtěl zeptat. Mám pocit, že když auto delší dobu stojí (až do úplného vychladnutí motoru) a pak někam jedu a venku je zima (cca do 5°C), tak že i přes to, že nezávislé topení nezapnu, tak se samo zapne. Jedu třeba jen 10 minut a jak zastavím, tak slyším potiché hučení pod kapotou a cítím takový ten smrad z nafty, který cítím vždy, když zapnu bufika. Otevřel jsem kapotu a poslouchal odkud hučení jde a šlo z míst pravého podběhu (tam je podle mě nez. topení umístěné). Je to v pořádku? Je to nějak softwarově nastavené, že se nezávislé topení automaticky zapíná při nízkých teplotách, aby se rychleji zahřál motor??? Eventuelně dá se to nějak vypnout?
  14. Seiger86

    Dojezd PP

    Ahoj, můžu se zeptat vás, kdo mají v superbu motor 2.0 TDi 125kW, kolik vám ukazuje dojezd, když natankujete plnou? Já mám pokaždé stejně a sice 550km. I když jsem jel na dovolenou se spotřebou 5.5 a tankoval několikrát po cestě, pokaždé 550km. Přitom dlouhodobou spotřebu mám 6.9, nádrž je 60 litrová, takže dojezd by měl být kolem 900km. Reálně na nádrž ujedu 800-850km do tankování (ještě je tam ale rezerva). Když jsem měl oktávku a natankoval do plna, tak někdy to ukazovalo kolem 850 někdy 900 a někdy až 1050km. U Superba to ukazuje pořád 550km. Máte to tak taky?
  15. Nový poznatek servisu: Výňatek z manuálu k superbu: Pokud je úhel mezi sedákem a zádovou opěrou větší, než cca 102° nní možné z bezpečnostních důvodů toto nastavení uložit do paměti Vysvětlili to tím, že když někdo v sedadle "leží" , nefungují pak správně pásy a airbagy. Já si to vysvětluju tím, že jsem vyhodil spoustu peněz za elektrický sedadlo s pamětí, který je mě úplně na hovno, když mě to moji paměť nechce uložit. Anebo se naučím v autě sedět jak u stolu na židli. 102° je jen o maličko víc, než pravý úhel. To by mě zajímalo kolik řidičů sedí v autě pod úhlem menším, než 102°. Viděl jsem už experty, kteří mají sedadlo i na 60° ale ti sedí přilepení na čelním skle. Ach jo
×
×
  • Vytvořit nový...