Přejít na obsah

-Janka-

Uživatel
  • Počet příspěvků

    78
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení -Janka-

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

36

Popularita

  1. Na počasí to nereaguje. Nebo jsem si nevšimla. Vozík vozím podzim - jaro, v létě tahám na kouli nosič na kola. Ale zajímavá myšlenka, uvažuji podobným směrem (i když teda elektronice v autě nerozumím ani za mák a nemám představu, jak je co propojené), jen mě zaráží, že to reaguje jen na ten vozík přes redukci, když zapojim nosič na přímo, tak to nic nedělá. Přívěs s 13 pinovou zásuvkou jsem připojený neměla. Jak říkám, v servisu jsou fajn chlapi, takže nemám problém za nima přijít s jakoukoliv teorií o záhadných poruchách auta, ale zas úplný bláboly jim tam vyprávět nechci...
  2. Zámek je první, co mě napadlo (překvapivě, když nejdou dveře otevřít...) Jenže jak říkám, dveře většinou nepoužívám a furt jsou peníze na autě potřeba na něco jiného, než 4000 za zámek dveří, které jsou potřeba tak 4x do roka a které, když tahám na chalupu věci v přívěsu, bez problémů fungují. To je ta záhada, co mě zajímá. Proč od doby, co mi namontovali tažné, dveře fungují jen po připojení něčeho do zadní zásuvky přes redukci 13-7. Je to jak kouzlo. Zapojim, funguje. Odpojim a třeba po týdnu - 14 dnech fungovat přestane. Já jim to klidně takhle blbě popíšu i v servisu, jsou tam hodní a fakt na mě nebudou koukat jak na blbce, hm ženská. Jen jsme chtěla nejdřív zjistit, jestli to nemá nějaké racionální vysvětlení.
  3. Zdravím, nějaký čas mi blbnou pravé zadní dveře. Občas se otvírají, občas ne. Dost dlouho mi trvalo vypozorovat nějaký faktor, kdy fungují a kdy ne. ( kromě toho, že fungují, když je nepotřebuji :-D) Asi je to blbost, ale fungují od okamžiku, když připojím do elektriky k tažnému přívěs, který potřebuje redukci z 13 pinů na 7. Pak nějakou chvíli fungují i bez vozejku a nakonec zase zůstanou zamknutý. Když ale použiju nosič kol na tažné, který má už 13 pinovou zásuvku, tak to s dveřmi nehne. Starý vozík je ale jistota, to pak jdou dveře otevřít vždycky. A teď co s tím? Tažné jsem si nechala dodělat v autorizáku tak 3 roky zpátky a od té doby dveře zlobí. Jenže než jsem si všimla souvislosti dveře - vozejk - nosič... Nemáte někdo zkušenost? Nějaký nápad, co by to mohlo být? Já ty dveře ani moc nepoužívám, takže mě osobně to neomezuje, proto na to v servisu vždycky zapomenu, ale sem tam vezu víc lidí a to si pak vzpomenu, no jo, ono to vlastně nefunguje....
  4. Já se furt i po 3 letech držím s Fábčou mezi 6,5-7 dlouhodobou průměrnou. Na jednu nádrž přibližně 2/3 Praha a okolí, 1/3 dálnice a venkov. On ten motor nemá moc rád rychlosti nad 120 -125km/h, když na to na D1 šlápnu, tak jsem na 7,5 l/km ani nevím jak. Zato šolíchání plynu při 80 km/h po Štěrboholské radiále je něco pro Fábču, to si řekne o míň jak 6 litrů. Ale asi mám těžkou nohu, pod 5 jsem se nedostala nikdy...
  5. Setkal jste se někdo s tím, že by to dělal i zadek? Aspoň já ať poslouchám jak poslouchám, tak se mi zdá, že jedno vrznutí je od přední nápravy a druhé od zadní... Moje prvotní podezření je na silentbloky, občas se k různám nerovnostem nechovám dost s respektem, ale že by hned na obou nápravách... Na jaře mě čeká servis na 180 000 km, takže má holka už najeto dost na to, aby někde něco vrzlo, ale tohle je pravidelné a už si toho všímaj i spolujezdci. Tak chci mít aspoň nějakou teorii, než napochoduju do servisu s tím, že je to rozbité
  6. Však já neříkám, že to je něco divného, jen že prostě ty 15 se chovaj na autě jinak než 14 a že to pozná i naprosto průměrný řidič...
  7. Já s výběrem alu pro svoji fábku dopadla stejně jako Jarda-k. Dokonce koukám, že jsem pořídila ta samá kola na stejných pneu, akorát lehce jetý, vzorek 7 mm. A teda po Praze je ten rozdíl 14 na zimních Barum Polaris a 15 na letních Bridgestone Turanza docela dost znát. Krásně si tu drncám... I bych řekla, že mám vyšší spotřebu a je to o dost hlučnější. Stabilitu neposoudím, zatím jezdím po Praze nebo po dálnici. Ale jako ženská musím říct, že auto je s většíma kolama mnohem hezčí a působí dospělejc. Taky už jsem si vyslechla, že mám auto jen na dívání, když to vlastně víc drncá, žere, je to hlučnější... Ale já jsme spokojená
  8. Zdravím, konečně to vypadá, že by mohlo vyschnout venku bahno, takže nadchází čas na vyčištění interiéru po předchozím majiteli. Kdyby fábina neměla tak zapatlaný strop (co s tím ten člověk dělal... naše o 10 let straší oktávka ho má proti fábině úplně čistý), tak to vezmu vanishem, ale na světlý strop si netroufám a ani se mi do toho nechce. Radši tohle velké čištění nechám na odborníky. Máte někdo zkušenosti s nějakou firmou v Praze, kdy by vytepovali čalounění včetně stropu a pořádně umyli i zbytek interiéru včetně oken? Často parkuju v blátě, takže interiér podle toho vypadá ( plasty u pedálů, šmouha na dveřích a na zadní straně sedačky, nic hrozného, ale je to špinavé) a sama vím, že bláto se čistí dost špatně, tak aby to firma neodflákla a já pak nemusela lézt z hadrem po autě...Hledám kvalitu za rozumnou cenu, na netu najdu spoustu firem, ale ráda bych si tu přečetla nějaké osobní zkušenosti a doporučení. Kdyby náhodou existovala v Praze firma, která by mi fábinu za cenu asi tak do 3000 umyla kvalitně zevnitř i z venku včetně nějakého obyčejného voskování, tak to bude plus, ale hlavní je pro mě kvalitní vyčištění interiéru, především toho stropu, za který se skoro stydím.
  9. FaP/1,4 MPI 63 kW/06-2007/6Jx14 ET37, 185/60 R14 82T/ABBXWX01/NFM514/ČR další rozměry: 5Jx14 ET 35, 165/70 R14 81T (pouze pro vozidla bez kontroly tlaku v pneu) 6Jx15 ET43, 195/55 R15 85H, nelze se sněh. řetězy 6,5JX16 ET43, 205/45 R16 83H, nelze se sněh. řetězy 6JX15 ET43, 185/55 R15 81T M+S edit: upravuju překlep u 15, sem se při opisování překoukla a opsala 5J z 14 o řádek víš...
  10. Já se podle PP dostanu nad 7 jenom když jedu jako prase po dálnici s kolama na střeše. Nedávno jsem spěchala na trase Praha-Turnov po R 10 s 2 kolama, 2 lidma a plným kufrem za 8,3, ručička tachometru se pohybovala někde kolem 13. hodiny. Mimochodem střešní nosiče kol Thule fakt drží, do levého pruhu mi vletěl kamion, tak jsem to musela zadupnout na 90 a kola zůstala způsobně na střeše. Když jsem podobně rychle jela po D11 sama bez kol, tak spotřeba byla 6,7 l. Al enormálně jezdím radši na pohodu se spotřebou kolem 6 l. (všechny mnou uváděné spotřeby jsou na zimních 14 185)
  11. Po 1100 km dlouhodobá spotřeba podle pp 6,5 l a podle tankování také 6,5 l. Asi nějaký přesný kousek... budu dál sledovat
  12. Mám nový rekord na trase Podkrkonoší-Praha. 2 lidi, zavazadla na víkend. Do Boleslavi jsem jela normálně a přijela za 5,5. Po r10 jsem jela na spotřebu 110-120 bez velké akcelerace. A nakonec poslední desetinu jsem srazila v prázdné Praze. Klima vypnutá.
  13. Já mám svoji první dlouhodobou spotřebu ( cca 580 km) 6,7 l. 150 km bylo s kolem na střeše, Praha-Krkonoše, 250 mimo město dálnici, okresky a zbytek Praha. Netrhám rychlostní rekordy, jezdím v mezích předpisů. Zvlášť mě potěšila spotřeba po okreskách v kopečkách podle počítače 5,7. A až se s autem víc sžiju, tak to snad bude ještě lepší.
  14. Já moc zkušenosti s různými auty nemám, léta jsem zvyklá na naši rodinou oktávku 1,6 55 kW, autoškolu jsem dělala na 1,9 tdi octavii a fabii, od kamaráda jsem měla půjčenou chvíli astru, ale zaboha nevím, co to bylo, a pak taky pro srandu jsem absolvovala jízdu s žigulíkem. To bylo mimochodem fajn auto, člověk se rozjel, zařadil za 3 a mohl na to jezdit křížem krážem po Praze bez řazení, kromě 1 na rozjezd. Dneska jsem byla nucena se svojí fábinkou na dálnici předjíždět ze 100 km/h. plyn až na podlahu a najednou koukám, že tachometr je docela dost nad povolenou rychlostí (i když pro někoho je i to normální rychlost), a to jsem předjížděla jenom kamion.s autobusem, takže nějaká akcelerace tam bude. A vlastně jsem si uvědomila, že proti staré 1,6 skoro vůbec nepotřebuju jezdit s plynem na podlaze, aby to vůbec jelo. Když se zamyslím, tak tam byl dneska prvně. I když mám najeto teprve necelých 1000 km, ale stejné trasy jako s oktávkou a tam ten plyn byl dole častěji... Pokud mohu soudit podle sebe, tak pro člověka, který je zvyklý na líný, slabší motor, tak mu 1,4 ve fábii bude připadat jako dost silné auto
  15. 105, ale není pražská. Prý o ní měli dost zájem Ačka a Esa, ale naštěstí to prodejce nechtěl...
×
×
  • Vytvořit nový...