Přejít na obsah

thomas_b_b

Uživatel
  • Počet příspěvků

    64
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení thomas_b_b

  1. Taky je dobé se podívat na přední a zadní nájezdový úhel, tam je již znát rozdíly. Takže v těchto parametrech jsou velké rozdíly. Takže ta auta nejsou úplně stejná.
  2. Výpočet síly na pynové vzpěry je např. https://www.trans-technik.cz/file/276416/08%20Konstruk%C4%8Dn%C3%AD%20d%C3%ADly_05_2021.pdf Ten kdo si chce něco dodatečně instalovat tak by si měl zjistit jak plynová vzpěra funguje a jak se má instalovat, aby byla zajištěna funkčnost (jsou totiž různé typy plynových vzpěr) a podle toho se taky odvíjí cena. Jak píše miklísek, každý strůjcem svého štěstí. Já bych také do něčeho takového nešel, protože nevěřím tomu, že kapota, panty, atd byly dimenzovýny na sílu od vzpěry (ze své profese jsem již naprojektoval X plynových vzpěr) a někdy i výpočet neodpovídá reálu - takže se potom musí řešit operativně podle skutečných podmínek.
  3. Před črtnácti dny vyměněna jednotka SOS. Předtím již kontrolka SOS svítila trvale. V servise s výměnou neměli žádný problém.
  4. Zdravím, fabia je rok výroby 06/2010, najeto 155 000 km. Nyní zkusím popsat problém s motorem: Při ujetí cca 50 km najednou motor nechce ubrat otáčky a drží je klidně zvýšené i na 2000 (při kratších jízdách do 20 km žádný problém). Při jízdě potom pomalu klesají jak se ubere plyn, ale opravdu pomalu. Žádné hlášky na přístrojovce. Po dojezdu a zhasnutí motoru již nenastartuji. Motor točí a nic. Po cca půl hodině motor naskočí na brnknutí a spokojeně si přede - na přidání plynu reaguje perfektně a i otáčky klesají tak jak mají, nikde nic nesvítí a žádná hláška. Měl jsem to u kamaráda, který prošel diagnostiku a nic. Vyčistil klapku, atd. Teď po týdnu opět to samé. Neměl jste někdo stejný problém? Díky za rady.
  5. Tak u mně to samé, nyní svítí permanentně vykřičník a hláška o servise. Rádio je funkční, ale letos v létě se stalo, že ani rádio nebylo funkční. Na leden jsem s touto závadou objednán do servisu - problém prý znají a musí se vyměnit nějaký modul. Kolegovi na Scale to také měnili.
  6. Nevím co na té fotce mám vidět, popis je také neúplný.
  7. thomas_b_b

    Scala FL

    Ahojte, možná dost tady těch diskutujících píše a možná ani neví o čem. Stačí se podívat např. na nájezdové úhly a zjistí, že je tam dost markantní rozdíl. Taky máme doma Kamiqa - jezdí s ním manželka a opravdu si nemyslí, že má nějaké SUV. A výhody - při parkování k obrubníku nemá problém, v zimě z auta není sněžný pluh (u nás napadne i dost sněhu a než se prohrnou cesty,..). Jo a taky to nalézání je opravdu o něco lepší. A taky pro toho, kdo jezdí sám nebo maximálně ve dvou tak není nutný velký kufr - a s tím i související délka vozidla. Manželka je s autem spokojená, vybírala si ho včetně barvy, takže proč nad něčím spekulovat. Výše uvedené diskuze jsou opravdu o dvou věcech.
  8. Jasně, tady se píše o korozi. Což je naprosto běžné, ale já jsem korozi na kotoučích neměl. Byly tam drážky. S autem jezdí manželka tak jsem si toho všiml náhodou. Takže jak jsem psal výše reklamoval jsem to už pozdě. Můj osobní názor je, že je buď špatný materiál kotoučů nebo destiček - což ostatně asi tak může být jiného,...
  9. Ahojte, taky jsem to měl nějak podobné, ale ne tolik. Zachránil jsem to ještě přebroušením lamelovým kotoučem. Řešil jsem to myslím po roce, ale v servise mi řekli, že se na destičky vztahuje záruka nějaké km a na kotouče není taky záruka dva roky - teď už si nepamatuji přesně kolik. Tak jsem to dál vyřešil po svém. Jinak výměna svépomocí není problém.
  10. ANO, když se to stalo poprvé tak mi manželka volala celá vyděšená co s tím. Jelikož s autem jezdí manželka tak nemám tak úplný přehled co za dobu co má auto (jeden a půl roku) kolikrát se to stalo. Ale teď o dovolené jsem jel s autem i já a musím potvrdit úplný výpadek a za nějaký čas vše OK. Takže nevím jestli to reklamovat. Jedině vše nafotit pro případnou reklamaci.
  11. Myslím si, že poměr cena/užitná hodnota je u těch obyčejných Dezentů dobrá. Raději jsem si něco připlatil a nemusím řešit korozi na plecháčích. Možná když by se k plecháčům připočetla cena za originál poklice tak by to všlo plus mínus stejně. Dále si myslím, že to na autě nevypadá ani tak špatně. I když originál je originál. Další věc je ta, že když jsem sháněl nějaké Al disky na zimu, že tyto dezenty mají schválení. Tak snad něco vydrží. S autem jezdí manželka a myslím, že se vzhledem nemá problém,...
  12. Co já můžu posoudit, tak na autě rok výroby 03/2020 jsou konektory dobré - žádný problém s tuhostí spojení není. Je pravda, že nejlepší funkčnost systému - bezdrátově i s drátem je na jablíčkový telefon.
  13. Z vlastní zkušenosti používám redukci Samsung z C na A a různé flešky fungují. Koupil jsem předtím také nějakou redukci a ta měla umět přenos i napájení, ale přenos nefungoval (zkoušel jsem přenos z telefonu pomocí této redukce na flešku a vše OK). Nyní ji používám na napájení kamery. Prostě si se škodováckým softwarem všechno nerozumí. Na fotce přikládám jaký typ redukce používám, 1 ks jsem koupil v CZ prodejně a po vyzkoušení jsem druhý kus stejného provedení koupil na Aliexpressu, ale za úplně jinou cenu.
  14. Tak až bude auto doma tak to musím taky zkusit jestli ty plasty při dotyku vržou. A s tou cenou je to tedy pravda, že čím vyšší cena, tak to opravdu neznamená v dnešní době vyšší kvalitu.
  15. Ahojte, taky by mě docela zajímalo, v čem je Kamiq kvalitativně a technicky tak zaostalý? Letos v březnu jsem koupil 1,0 85 kW a z velké části s ním jezdí manželka - dennodenně cca 20 km. Já jsem s ním absolvoval dovolenou cca 3 000 km a žádný problém jsem nezaznamenal. Snad jedině na dálnici by se hodil motor 1,5. Cca 14 dní zpětně jsem jel s manželkou a nezaznamenal jsem žádné vrzání ani žádné další pazvuky. A ani nevím, že by manželka zmiňovala nějaký problém. Do této doby najeto nějakých 11 000 km. Jedině co se manželce nelíbí, tak je ovládání x funkcí přes dotykový panel. Jediné co jsem vypozoroval je, že se nedívat na ukazatel řazení a otáčky držet na minimálně 2 000 a motor je dostatečně pružný. Za mě by byl ideální motor 1,5, ale bez vypínání válců. U firemní Scaly v 50% připnutí dvou válců vždy pocítím. Jak někdo v tomto fóru výše psal, že by si nikdy tříválec nekoupil, že jedině 1,5, tak někdo pohotově odpověděl, že tři válce ne, ale na dva jezdit to mu nevadí? Nevím jak by to vypadalo s motory kdyby nebylo těch "ekoteroristů". Za mě by se nám žilo daleko lépe a jezdilo i daleko lépe. Mám rád ekologicky smýšlející lidi, ale když např. vidím svého bratrance jak se snaží všechny ekologicky vychovávat a potom autem bezcílně projezdí za rok desítky tisíc km, tak je mně z toho na b..tí. Dneska zjišťuji, že nejlepší auto je žádné auto. Ale bohužel bydlím na vesnici a tak mi nic jiného nezbývá než jezdit autem.
×
×
  • Vytvořit nový...