Přejít na obsah

janm

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení janm

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. @Grym. Olej je tam HELIX, auto ma necelych 70 000km. Ten prehrdzaveny kryt nad alternatorom ma aj nejaky oficilany nazov, kupil by som ho a vymenil. len neviem pod cim ho mam hladat...
  2. @Grym. Vdaka za rady, pockaj do aprila a potom to prejdem vrtackou, vyzera to strasne. Cize motor je mozne normalne dat v automyvarke ak sa necha potom dobre vysusit? K tomu radeniu prevodov...v lete to nerobilo problemy ale teraz hruza, pride mi to ako primrznute...ten olej dam vymenit. Olej tam bol meneni minuly rok, cize ten by mal byt ok. Co by si poradil k tomu prehrdzavanemu krytu, kt. som spominal vyssie.
  3. Ahojte, moje otazky budu trivialne, preto poprosim o trpezlivost. Jedna sa o moje prve auto, ako uz aj z nazvu vyplyva ide o Skoda Fabia 1.2 HTP rok vyroby 2007. Motor skor jeho vonkajsia cast mi pride dost "zoxidovana" ak to tak mozem nazvat, rad by som to odstranil nejak. Je to mozne? Rozmyslal som nad umytim motora v umyvarke. Rad by som vedel, ci je vobec dovolene umyvat motor na tomto aute a akym sposobom sa da odstranit ta oxidacia. Prilozil som aj foto Dalsia vec, kt. ma prekvapila, je ze som nasiel prehrdzavenu cast. Sam neviem ani co to je, nakolko som 19r fagan...vedel by mi niekto poradit, ci riesit opravu a ako? Kolko to bude stat a pod. Teraz v zimnom obdobi sa mi velmi tazko zaraduju rychlostne prevody, ako keby riadiaca paka bola primrznuta. Zhodil som dole kryt, ze tam dam nejaku vazelnu ale tej je tam podla mna dost (biela vazelina). Neviete ako tento problem odstranit. Celkovo mi motor pride ovela hlucnejsi ako napr. po rocnej servisnej prehliadke...treba vymenit nejake filtre ? Auto ma najazdene cca 70 000km. Dakujem, za kazdu konstruktivnu odpoved a radu...
  4. Ahojte, sice som vela googlil ale nasiel som vela nazorov, ktore si protirecili. Zaujimali by ma ake su optimalne otacky pre jednotlive prevodove stupne 1-5 na fabia 1.2htp r2007. Pri akych otackach je vhodne preradit na vyssi stupen, v manualy od skody tvrdia pri dosiahnuty 2000-2500 otacok, mne to osobne pride malo. Vopred vdaka.
  5. Vdaka, za radu. Skusim, uvidim co to urobi. Problem je mozno, ze doteraz som jazdil na golfe, bol to diesel, vacsi motor. A ten nedostatok je len moj subjektivny pocit. Skusim sa rozbiehat pri vyssich otackach.
  6. Ahojte, kupili sme ojazdenu fabiu 1.2HTP, v dobrom stave, prvy majitel , najazdenych 58 tis km. Mam s nou ale problem sa rychlejsie rozbehnut. Neviem, ci je nieco zle na mojej technike rozbehu. Vytocim motor na 1500otacok, dam spojku do zaberu, a pridam trochu plynu. Auto mi pride dost lenive. Znamy mi hovoril, ze je chytena spojka, ze sa trosku horsie rozbieha. Obcas to zadrncuje. Kedze som 19r zasran, viem ze urcite dobre nejazdym, ale na inych autach mi to nerobi. Na vyssi stupen preradim po 2-3 m, ktore prejdem na 1tke. Skuste dat nejake rady, necham sa rad poucit. Vdaka
×
×
  • Vytvořit nový...