Přejít na obsah

octaviabenzin

Uživatel
  • Počet příspěvků

    35
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 033 zobrazení profilu

Oznámení octaviabenzin

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Je to divný, dneska ani včera vůbec nic, musím ten zvuk nahrát a pošlu to servisákovi na poslech ať mi poradí.
  2. Taky mě čekají komplet brzdy, Koukal jsem že si dával desky ATE, doporučíš i nějaké kotouče? A jde u supa měnit kotouče dobře vpředu i vzadu? Jde mi o to zda si to vyměním sám nebo raději využít servis
  3. A všechno v pohodě? Nebo co si zatím musel dělat kromě běžné údržby?
  4. Super, díky za info. Tak to budu muset udělat. Nebyl jsem si jistý že při 170 000 km by to bylo ono. Je fakt že auto jezdilo do 150 na olej po 30 tis.
  5. Ahoj, mám problém na svém Superbu 2 2.0 tdi CFFB. Za studena mi něco cvaká v motoru(takové kovové cvakání), je to ale nepravidelně, jednou to je a jindy vůbec. Stačí chvilku ohřát a je to pryč. Před nedávnem výměna všech vstřiků, nové rozvody a spojka. Myslel jsem že to cvakají ty vstřiky ale je to tam pořád. Byly by slyšet třeba načaté hydroštely? Prosím o radu. Díky
  6. Tak ventilátory jsem si nevšiml že by běžely, ale docela to smrdělo od výfuku, jinak díky za odpověď
  7. Ahoj, kolik volnoběžných otáček točí motor při regeneraci DPF? Nedavno jsem přijel asi po 40 km jízdě a motor točil nějakých 900, byla tedy regenerace? Díky moc
  8. Ano je to tak, vyvažovací hřídele se dávaly do Passatů, Audin a tak, 2.0 TDI 8 ventil v octávce to nemají, mám ten motor, takže vím.
  9. No jenže nemám nikoho s diagnostikou, proto kdyby byl náhodou mezi vámi někdo kdo jí má a byl by někde z okolí ústeckého kraje nebo třeba trochu dál dejte vědět, přijedu
  10. To jsem zkoušel ale bez výsledku, svítí dál. Nevim zda zkusit Škoda servis, jestli si poradí
  11. Ahoj, mám tu stejnou chybu s kontrolkou tlaku jako ludekx, ale nemám k dispozici diagnostiku, nebyl by tu někdo kdo by mi stím pomohl? Jsem z ústeckého kraje. Předem díky
  12. Tak jak zde píše suri. klima musí fungovat hned po nastartování, problém by mohl být v klimakompresoru resp. v určitém ventilu který ji spíná, někdy jí sepne hned jindy až třeba po několika kilometrech. Nebo je nedostatečně naplněná klima.
  13. Ahoj, zrovna před měsícem jsem prodal svojí jedničkovou octávku z roku 2001 která měla najeto podstivých 260 tisíc. Jediné co se na motoru dělalo byla škrtící klapka, odešla při cca 250 tisících. Takže celkem spolehlivé auto.
×
×
  • Vytvořit nový...