Přejít na obsah

rominator33

Uživatel
  • Počet příspěvků

    83
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 413 zobrazení profilu

Oznámení rominator33

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ani osvětlení pristrojovka nic-tma. Teď se vrátil syn a byl s tím u známého na VAG, (kódy si bohužel nenapsal, bylo tam snad celkem 6 chyb), mechanik mu řekl že údajně špatná centrální řídici jednotka... není tady skutečně nějaký šikovný kutil u okolí který by pomohl, dekuji
  2. nefunguje vůbec nic, seklo se to a zůstalo jak na obrázku, nefungují ručičky display...nic...diagnostiku jsem zatím nezkoušel, není zde nějaký kutil z Ostravy a okolí, který by pomohl
  3. Zdravím přátelé, potřeboval bych poradit mám Fabii 1,4 Mpi, r. v. 2002 včera jsem jel po dálnici a z ničeho nic se vypla pristrojovka(viz obrázek) od té doby se již nerozsvitila, nic neukazuje. Taky se mi v jednu chvíli večer stalo že jsem měl na chvíli problém s posilovačem rizeni(chvíli nešel, pak se to rozjelo) může mi někdo poradit co s tím, budu muset měnit cele budíky a mělo to vliv na ten posilovač, dekuji za rady
  4. vyřešeno, přes VAG vymazáno, děkuji za radu
  5. Tak jsem se do toho ráno pustil oddělal kryt pod spínačkou a zkoušel těma dvěma drátkama co vedou ke spínačce zahýbat ( nepomohlo,kontrolka imobilizéru svítila dál ), oddělal jsem tedy budíky, vytáhl konektor prostříkal kontaktolem a zpět zadělal, zhrozil jsem se když jsem zapnul klíček a budíky nesvítily, auto normálně jelo,nic však na budíkách nešlo, opět jsem budíky vytáhl opatrně vyndal konektor a zpět ho nasadil, sláva vše fungovalo a dokonce kontrolka imobilizéru se nerozsvítila, k mému udivu však trvale svítí jiná kontrolka a to AIRBAG+PÁSY, co s tím udělal jsem něco špatně, vše jsem dělal při vypnutém klíčku....u budíků jsem našel dva nezapojené drátky k čemu slouží, díky
  6. Myslíte že to bude určitě tou kabeláží, kolik to stojí nové nebo zajít nejprve na vrakac a vyzkoušet jestli je to tím ať nekoupim novou kabeláž zbytečně, zvladnu to vyměnit sám (nejsem sice mechoš ale trochu manuálně zručný ano )
  7. Diky za tip, koukni na to musím tedy sundat dole ty plasty nebo u volantu
  8. Zdravím, potřebuji poradit Fabia1, r.2002, 1,4MPI, začala mi ze začátku blikat při nastartování kontrolka imobilizéru i při jízdě, auto normálně jeo i šlo nastartovat ( dělalo to občas tak jsem to neřešil ), nyní kontrolka při nastartování a jízdě už bliká trvale, zkoušel jsem i měnit druhé náhradní klíče, u kamaráda jsme chybu imobilizéru vymazali zkoušeli jezdit i na druhé klíče ale nic nepomohlo může mi s tím někdo poradit, případně jestli je někdo z okolí Ostravy, který by mi závadu odstranil, děkuji za pomoc
  9. Mi tvrdil mechanik, že je to těsnění pod hlavou, že vůbec nemusí být nádobka moc zanesená stačí prý trošku nějakého svinstva nebo mastného oleje. Když jsem se ptal na kolik to vyjde tak začal, výměna těsnění,srovnání hlavy,záleží jak to tam bude vypadat co bude třeba ještě vyměnit, olej,filtry,chladička, průplach cca do 10 tis. , tak jsem mu poděkoval a myslel si svoje, jo ještě řekl pokud si auto necháš 2 roky neřeš, pokud déle tak to oprav
  10. tu pásku jsem tam dával já,protože s konektoru čouhaly dráty, hadičku nadsadím, jak tedy vyměním konektor za nový nevím jak vytáhnout ty dráty, myslíte že mám vyměnit nádobku za origo, kdyby to bylo těsněním pod hlavou tak by to asi vypadalo jinak že?
  11. Zdravím, koupil jsem fabii cca před 3 měsící r.2002, najeto 110.000 km, ted jsem se známým měnil olej a zjistil, že pod víkem prosakuje olej, sundal jsem víko vyměnil těsnění. Při sundání jsem se zhrozil jak to vypadá ( zakarbonované), zřejmě předchozí majitelé auto dusili, protože byl olej pravidelně měněn, co s tím trochu jsem to vyčistil, známý říkal, že existuje nějaká kapalina co se nalije do oleje, nechá motor cca 40 minut běžet, vylije se olej vymění a údajně jsou ventily čisté moc tomu nevěřím má někdo zkušenosti, děkuji přikládám foto
  12. Ahoj, potřebuji radu, taky mám problém s kontrolkou, za studena pípá, když ujedu cca 15 km auto vypnu, znovu nastaruji tak je vše o.k., Auto má najeto 110.000 km, koupil jsem jej před 3 měsící,kdy kontrolka již hlásila chladící kapalinu,od předchozího majitele jsem dostal novou nádobku a 1 l chladící kapaliny, vyměnil jsem a vše bylo v pořádku cca měsíc, když jsem se díval do nádobky je čistá,myslíž že to není na výměnu těsnění pod hlavou, konektor v nádobce mi moc nedrží nejde zacvaknout, jde lehce nandat i vytáhnout, nádobka je zřejmě origo, může někdo poradit, děkuji
  13. Taky jsem prováděl seřízení zámku pátých dveří, akorát že jsem ty dva šrouby povolil moc a celé se mi to rozhodilo teď mi nesedí dveře na jedné straně jsou blíž ke světlu snažil jsem se to nějak posouvat ale nemůžu to seřídit, má někdo nějaký nápad
  14. Prosím o radu, občas se mi rozsvítí kontrolka EPC, chybové hlášení, / š-fabia, r.2002, 1,4MPI/50KW/: 16955 - obvod tempomatu/brzdového spínače A - chybná funkce,přerušovaný 17549 -kontrola výpočtu zatížení ,nevěrohodná hodnota,přerušovaný 01314 - řídící jednotka motoru, zkontrolujte prosím chybové kody - trvale,přerušovaný Tempomat nemám, co brzdový snímač?/ brzdy svítí, akorát se mi zdá,že ten snímač reaguje hodně citlivě na mírné sešlápnutí/ , auto jinak jede normálně, když se nastartuje za studena chvíli na volnoběh kolísají otáčky
  15. Sláva s kamarádem jsme to dali do kupy oboje zadní dveře jsou smontovány byl špatně smontovan zámek pružinka uvnitř byla špatně nasunuta,ale byl to porod. Ještě jsme zjistili,že ve svazku u dveří řidiče 2 dráty přetržene. Zatím co ještě zlobí jsou výstražné světla ve dveřích a při otevření centralem nejdou někdy otevřít 5 té dveře,tyto se otevřou když otevru dveře spolujezdce. Zkousel jsem dle rady se knoflikem uzamknout zevnitř, všechny dvere nesly zvenčí otevřít kromě řidiče.Problém tedy v těchto dveřích?mikrospinac nebo studenak může to mít vliv na ty světla a 5-te dveře nebo se musí i tam vyměnit spínač. Děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...