Zdravím, procházím si tady tak ty různé dotazy a odpovědi, ale nemůžu se dohledat, tak si tu vypláču srdéčko.
Mám Feldu 1.3 Mpi r.97 v LPG naj.167000
Před nějakou dobou mě začly trochu kolísat otáčky (jedno jestli to jelo na benzin ci LPG) - sem tam to drželo cca 2000 -po proslapnuti plynu spadnou a drzi se na 1000(Mely by byt tak 800)
- Vycistil jsem klapku,ale neodpojoval ji. (neudelal jsem VAG,pze nemam kabel) a cekal ze se to samo ustali a ono ani po 2000km nic.
Vymenil jsem teda cidlo teploty. A najednou po zahrati s novym cidlem otacky maji tendenci vyletet k 4000 a mozna i vic.(Chvilemi i kolisali od 1500 do 2500,zpet a porad dokola) Po vypnuti motoru to nemuzu znovu nastartovat.
Cidlo jsem tam vratil to stare abych s tim mohl jezdit a ted premyslim co by mohlo byt spatne.
- Pokud by si to podsavalo vzduch pod klapkou,tak proc to nedela i se starym cidlem.
- Mohl by byt vadny senzor otacek nebo polohy klapky, a to nove cidlo dela takovou neplechu
- Nebo ze by bylo to nove cidlo teploty nejake vadne
- Nevím jak moc velky vliv na to ma lambda
- Mozna je jen popletena RJ a stacilo by udelat zakladni nastaveni.Nemam ale kablik (kdyby tu byla nejaka dobra duse a pomohla mi s tim tak se pohybuju po Brne a okoli) Nebo jak se v servisech cenove pohybuje ten reset RJ?
(Jinak pri jizde se to tvari jakz takz ok; trochu mi stoupnula spotreba a zda se mi ze trosinku mene tahne)
Snazim se to vyresit aniz bych to daval hned do servisu. Diky za tipy a napady.