Přejít na obsah

warsmash

Uživatel
  • Počet příspěvků

    30
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli warsmash

  • Narozeniny 29.5.1990

Návštěvy profilu

1 116 zobrazení profilu

Oznámení warsmash

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Tak to jsem nechtěl slyšet... .-) Ale minulý čtvrtek se mi zase rozsvítilo EPC a otáčky lítaly nahoru a dolu, tak uvidím až udělám diagnostiku.
  2. Zdravím, mám vůz Škoda Octavia II 1.6 75kW (BSE) 2008/1 + LPG Landi Renzo. Před dvěma lety jsem měnil škrtící klapku, odešel krokový motůrek. Koupil jsem novou VDO ( 06A 133 062 AT ), od té doby byl klid. Ale poslední 4 týdny se mi zobrazují na diagnostice DELPHI tyto závady viz příloha. Projevuje se to tím, že zakolísají otáčky, spadnou na 550 a vrátí se na cca 700 ot/min. Nebo když nastartuji a dám neutrál a motor běží cca 10 min tak zase otáčky spadnou a rozsvítí se EPC. Klapka je čistá / vyleštěná. Kabely nejsou nikde přerušené. Prošel jsem skoro vše i dle příručky VIS. Závady : 16556 - Systém příliš bohatý (1. řada válců) - přerušovaný dle VIS - kontrola vedení, kontrola lambda sondy a lambda regulace před katem, kontrola tlaku paliva, kontrola tlaku v palivovém systému 17976 - Ovladač škrtící klapky; mechanická závada - přerušovaný dle VIS - kontrola znečištění a mechanického poškození případná výměna škrtící klapky 17987 - Řídící jednotka škrtící klapky; adaptace nespuštěna - přerušovaný dle VIS - kontrola osazení konektoru na škrtící klapce, kontrola vedení k ŘJ motoru, kontrola/výměna ŘJ motoru, kontrola nebo výměna ovládání škrtící klapky Myslíte, že je to na další výměnu? Adaptaci klapky jsem dělal několikrát a vždy proběhla OK. Většina snímačů je nových/vyměněných. Díky za rady. Moje 5.pdf
  3. Jen pro info : Vyměnil jsem škrtící klapku za novou originální VDO + proběhlo základní nastavení, nové těsnění klapky, nový snímač vačky a kliky, nové lambda sondy před kat. a za kat., nové snímače teplot, kompletně jsem prošel hadice ke škrtící klapce i k sání = nikde žádná díra, vše je přetěsněno, kombinovaný ventil splňuje svojí funkci - prozkoušeno dle manuálu, nové svíčky DENSO IK 20, nové rozvody jsou dělané před 5 000 km, jak jsem psal nahoře, nádrž vyčištěná, rozdělovač také, vše je vyčištěné a filtry jsou nové. Snažím se používat jenom originální díly, takže vadným čidlem / snímačem z druhovýroby to být nemůže. Otáčky se drží cca na 700 ot. / min, ještě musím dojet na diagnostiku plynu, kvůli seřízení, protože otáčky na plyn trochu houpou a celkově reakce na plyn jsou všelijaké, ale to s tímto problémem nemá nic společného - i když jsem plyn nechal úplně odpojit, "díra" se stále objevuje. Zkrátka pořád je znát "díra" při prvním nastartování, zařadím 1. rychlostní stupeň, rozjíždím se, pustím spojku, otáčky se nezvyšují - jen je cítit, že motor se dusí / spadne výkon a po cca 3-4 sekundách se motor chytne, trochu to škubne - závisí to na tom jak moc šlapu na plyn a už to za celou dobu jízdy nenastane, dokud nezhasnu motor. Ale občas se stane, že se "díra" neobjeví a rozjedu se normálně. Včera jsem byl na diagnostice u známého a přes VCDS ( má poslední verzi softwaru ), byly nalezeny 2 chyby : 1. Snímač teploty a stavu oleje - neodpovídá / nereaguje 2. Snímač spojkového pedálu F36 - chyba sporadická - ale tempomat funguje! Takže mě nezbývá než oba snímače vyměnit a doufat, že přijde nějaká změna.
  4. Zdravim, tak mi to dnes nedalo a pustil jsem se do rozebírání a focení :-) Konektor na spojce jsem odpojil, rozjíždím se bez cukání a úplně v pohodě, sice nejde tempomat, ale mě to nijak nevadí, za poslední rok jsem ho použil jednou :-D. Občas tedy když jedu na trojku a pustím plyn tak to trochu cukne jako když rychle pustím spojku, ale je to pohoda. Jinak kabeláž ze spojky se napojuje na ještě větší svazek kabelů, ale jsou celé zaizolované....tak těžko říci kam vedou. Zde je pár fotek :
  5. Děkuji, předem, že jsi aspoň ty odpověděl Jako já bych tu závadu klidně vyřešil odpojením toho kabelu od spojkového pedálu, tempomat nepoužívám, ale vyřešit se to prostě nějak musí. Kdyby byl čas, tak baterku vyndám a nafotím to, jenže není teď kdy A ještě něco, byl jsem nedávno cca 14 dní na diagnostice u známého, otáčky lítaly od 450 - 700, nechal jsem resetovat adaptační hodnoty na klapce, ale ukázala se mu přímo na ní závada / chyba, akorát prý už neví jaká....bohužel. Dneska jsem se zkoušel rozjíždět a zároveň jsem sledoval otevření klapky, při nastartování je 4,5 - 5 %, ale když dám za jedna a přidám více plynu, objeví se závada "pomalu se zvyšují otáčky i rychlost ( auto jakoby přidušené ) a po cca 3-4 sec. vystřelí....." , ale klapka je v tu chvíli otevřená na 9,5 - 10,1% víc prostě ne, jako kdyby se v této úrovni zasekla, ať dám plynu kolik chci. Tak si říkám, jestli na této závadě taky nemá trochu podíl. Ale ta chyba se neobjeví pokaždé ! Když chcípnu motor a hned zase nastartuju tak se občas rozjezdu normálně, bez té "závady" nebo i když je motor studený. Je to prostě náhodné, tak 70% prvních startů / rozjezdů. Vyměnil jsem už většinu čidel a nic jiného mě už nenapadá, než jen ta klapka.
  6. Zdravím, našel jsem na tomto obchodě VAG-COM HEX kabel + software : http://www.cardiag.cz/cz/autodiagnostika/autodiagnostika-v.a.g./vag-com-hex-can-805cz-2.html Má s tímto obchodem někdo nějakou zkušenost ? Má to cenu kupovat ? Jde mi jen o diagnostiku / výpis chyb a nastavení škrtící klapky u Octavii II , 1.6 MPI BSE ( 2007/12 ). Díky
  7. Já jsem přemýšlel, že bych dal tuto baterii : Varta Silver Dynamic 63 Ah, 12V, D15, 610A. Cca - 1800,- Kč.
  8. Zdravím, já osobně používám v Octavii II 1.6 MPi, 75kW ( 2007/12, předface ) Elegance + LPG, autobaterii Varta Black Dynamics 53 Ah a 470A, ale zdá se mi to asi málo, už jí mám 3 roky, napětí drží kolem 12,5 V a starty jsou celkem v pohodě, ale poslední dobou cca půl roku mi občas po ubrání plynu pohasnou světla, je to zlomek vteřiny, ale stejně. Tak jestli je to baterii a nebo ne ? Nebo by měla být v takové motorizaci silnější ? " Nevím kde jsem vzal 45 Ah, ale je to 53 Ah a 470A " Prosím o názory a doporučení. Děkuji
  9. Ještě takový poznatek, když odpojím svorkovnici ( kabel ) u spojkového pedálu, problém zmizí, auto se rozjíždí normálně bez chyby, ale nejde tempomat a když vyšlápnu spojku zařadím jakýkoli stupeň a spojku pustím je cítit takové škubnutí, při zapojené svorkovnici ne. Hallův snímač u spojkového pedálu jsem měnil za nový ( originální ).
  10. Takže kombinovaný ventil zkontrolován dle servisního manuálu Škoda, je těsný a funkční. Pojistky jsou taky zkontrolované, žádná prasklá a všechny jsou na svém místě. Řídící jednotka má aktuální firmware / software, dle diagnostiky ve Škodě.
  11. Zdravím, díky za radu, spletl jsem se s EGR ventilem, je to kombinovaný ventil, je čistý, zkusím dle manuálu jeho těsnost. Pojistky jsem nekontroloval.... Dneska to prohlédnu a napíšu.
  12. Mám stejný problém na O2 1.6 MPI + LPG (r. v. 2007/12 ). Po výměně obou lambda sond, všech filtrů + benzínový, vyčištění klapky + základní nastavení, EGR ventil čistý, nových svíček od Densa, čidla teploty chladící kapaliny, snímače otáček klikové hřídele, vyčištění benzínových vstřiků na ultrazvuku, vyčištění benzínové nádrže, vstřikovací lišty, výměna vstřiků na LPG, seřízení LPG a celkové diagnostice problém stále přetrvává, pozn. všechny díly od originálních výrobce. Diagnostika ve Škodovce a VAG nic neukazují. Po prvním startu se pomalu zvyšují otáčky i rychlost ( auto jakoby přidušené ) a po cca 3-4 sec. vystřelí.....
  13. Zdravím, mám Octavii 2 1.6 MPi ,Ambiente ( 01/2008 ) před facelift. Chci se zeptat kdo tady na fóru provádí - MaxiDOT ( dodání + montáž ) rádio Bolero ( dodání + montáž ) Lokalita - nejlépe jižní čechy i Praha Díky
×
×
  • Vytvořit nový...