Přejít na obsah

ace ventura

Superb Klub
  • Počet příspěvků

    1 425
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    4

6 Sledujících

O uživateli ace ventura

  • Narozeniny 18.3.1984

Kontaktní metody

  • ICQ
    208047011

Návštěvy profilu

3 850 zobrazení profilu

Oznámení ace ventura

  1. Maxidot

    Ahoj, chtěl jsem se zeptat, zda jsi se už někdy setkal s tím, že by maxidot začal ukazovat obráceně otevřené dveře..ale čistě jen ve předu, tzn když jsou otevřené řidičovi dveře, maxidot ukazuje spolujezdcovi a pak zase

    opačně, když spolujezdcovi, tak ukazuje řidičovi otevřené. Nevíš co by to mohlo dělat, nebo kde se to dá přenastavit? Mám pocit že to začlo, až jsme vyměnili komfortní jednotku, která byla špatná a nesvítilo mě stropní osvětlení. Vše zase jede, ale jen ty dveře začali ukazovat opačně na maxidotu obráceně a přitom když jsme diagnostikou najeli do komfortky, tak komfortka ukazovala správně otevřené dveře, ale maxidot prostě ne. Budu Ti vděčný za jakoukoliv radu.

  2. Jaké tam bylo radio původně? Klasické iso konektory? Tuším že je to černo-červený drát z kabelového svazku. Přímo na konektor to není, vychází ze svorek z kabeláže. Odesláno z mého XT1080 pomocí Tapatalk
  3. Dokumentace k tomuto motoru není dokonalá, ale není třeba na to jít moc vědecky. Tlak v liště vstřikovačů je 3,4 - 4 Bary. To napětí co uvádíš je divné. Přímo Bosch uvádí pracovní rozsah cca 0,2-0,95V s frekvencí změny 1-5Hz. Zahřátý motor i sondy. Nastavení klapky na http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_(TBA) Odesláno z mého XT1080 pomocí Tapatalk
  4. Ano jsou, výměna bez problémů.
  5. Těžko říct, taky jsem to řešil. Dá se kolem 1500 sehnat originál Škodovácký, jen je pak třeba dokoupit ochranné nálepky na střechu. Za 4k by se dalo sehnat i Thule v modulovém systému nebo Atera. Chtěl jsem vozit kola, nakonec jsem si namontoval tažný a kola vozím tam. Systém uchycení za rám se mi nelíbil a několik podrápaných střech jsem viděl.
  6. Myslíš kontrolu prasklých žárovek? Jestli jo tak odpoj zadní světlo a šlápni na brzdu.
  7. Nahřát (a plechem odstínit manžetky) šroub/těhlici v místě spoje 2 horních ramen, ramena vytáhnout.S dlouhým nástavcem povolím XZN šrouby na vnitřních kloubech a pak v plným rejdu vytáhnu celou poloosu ven. Ten horní šroub vždy před zimou vyměním nebo alespoň namáznu CU pastou a pak je to pohoda.
  8. Jezdím k Váchalovi, vždy spokojenost. http://www.geometrie-vachal.cz/
  9. Čau, základ bude zjistit, jak je ten zesík zapojen. Vzít to z druhé strany od zesíku a jít po drátech. Patrně bude přepojen u těch sloupků.
  10. Tak origo zesilovač tam nebyl. Což je v tomto případě výhoda. Pokud nehraje ani klasické rádio, tak jsou možnosti: - k HF je použit reléový modul odepínání repro a tam je nějaký problém (většinou je to ale na ISO konektory takže jen vřadit, kvůli místu to ale mohl někdo naletovat napřímo) - výstupy jsou odpojený, možná na A sloupcích a je použit linkový výstup (žlutý miniISO), spínané + pro zesilovač je také na žlutém miniISO - zesilovač používá na vstupu přímo výstup z ISO konektoru a ten je vadný nebo se zesilovač nezapne Takže proměřit, kam až se signál "dostane".
  11. Ahoj, dej sem pokud možno foto konektorů ISO v autě. Pokud tam byl origo zesilovač, byl namontován vpravo pod zadním platem. Pokud nebyl použit origo zesilovač, byly reproduktory přímo z ISO konektorů. S origo zesilovačem byl použit NF výstup z navi...
  12. Nedá, je součástí kloubu. Kontrola dírou po čidle. Jednotka bez chyb? Ukazuje se rychlost kol v měřených hodnotách?
  13. Díky za další super sraz a Kubovi za organizaci. Video je perfektní, to je úplně jiný náhled na sraz.
  14. Tu je Denni svícení Superb AEV.pdf
×
×
  • Vytvořit nový...