Přejít na obsah

deto

Uživatel
  • Počet příspěvků

    601
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení deto

  1. To je celkom normalne, ze u noveho auta si motor nejaky olej vypyta doliat na zaciatku. Ja som to na 110kW verzii mal rovnako - odvtedy na 30t km intervale je ubytok oleja minimum a dolievat nemusim.
  2. deto

    Škoda Superb 4

    Ake dalsie??? 😁 Dalsie nebudu. Ak nechces L&K, tak vezmes Selection a pridas pakety..
  3. Nastavit znova a lepe v inom servise. Este na O2 mi nastavoval servis koncove polohy, ale netusim ci mechanicky alebo cez diagnostiku. Takze to urcite ide....
  4. Ak mas tlacidlo NAV a hardwarove ovladace (2 otocne kolecka) tak je to Amundsen. Ak NAV nemas, tak je to Bolero. Ak mas NAV a nemas 2 otocne ovladace, je to Columbus.
  5. deto

    Sedadla

    Aky mas rok auta? Sa mi zda, ze niektore prve S3 mali problemy s ramom sedadla a menilo sa to. Pozri do historie tejto temy.
  6. Ved to je prave super, ze si to ovladas zvlast vratane intenzity a nie je sedadlo nalinkovane s volantom.
  7. deto

    Škoda Kodiaq II

    Netusi niekto kedy pride do predaja iV?
  8. TA moze byt jak kombinacia pACC + adaptivny LA tak ACC + adaptivny LA. Rezim ACC (ACC vs pACC) sa nastavuje zvlast v nastaveni ACC a nasledne v tomto rezime funguje bez TA, tak s TA.
  9. To by mu svietila cervena kontrolka parkovacej brzdy. Nicmene na 2016 aj na 2021 po rucnom zatiahnuti parkovacej brzdy nic rucne odblokovat nemusim. Jedine ak mam otvorene dvere vodica a chcem sa pohnut.
  10. Ked som este mal S3 2016, tak na to bola servisna akcia. Mohlo sa stat, ze automaticka rucka s oneskorenim alebo vobec neodbrzdila auto.
  11. deto

    Škoda Superb 4

    Diky moc za cennik. Som docela prijemne prekvapeny, pretoze som ocakaval vyssi cenovy narast oproti sucasnej generacii. Nicmene, granularita packetov sa dala ocakavat - samozrejme zmena k horsiemu, ale mohlo to byt aj horsie, viz Enyaq. Som este zvedavy na rozdiel ceny medzi 2,0TDI 110kW a Plug-in hybridom. Dnes je to 122k Kc vo vybave L&K, nicmene novy ma mat vacsie baterku a dojazd. Ak by sa im to podarilo zmestit do 150k, bola by to znacka ideal 😁
  12. Ked som to spocital pre 2,0 TDI 110kW podla prevodovych pomerov, tak pri 135km/h je rozdiel 100ot medzi manual (6q) a DSG (7q).
  13. S manualom pri 135km/h tacho tocim cca 2200ot. Obecne velky rozdiel v spotrebe pri manuale a DSG nebude. Budeme sa bavit mozno o nejakej zanedbatelnej desatinke v zavislosti od toho ako nechas DSG podtacat....
  14. deto

    Škoda Superb 4

    Staci sa pozriet na Enyaq a myslim si, ze pakety pre S4/K2 nebudu odskakovat daleko. Mozno bude o nieco malo vacsia granularita, ale o tom zacinam seriozne pochybovat.
×
×
  • Vytvořit nový...